דף הבית בניין ואחזקה בית חכם התקנת מערכות אזעקה
התקנת מערכות אזעקה
גלית רובני 21/10/12 |  צפיות: 3114

התקנת מערכת לצורך האבטחה שלנו, נותנת תחושת ביטחון בחיינו. כך נוכל להתנהל ביתר ביטחה ביום יום ולישון בשקט בלילה. מערכת האבטחה הביתית מצליחה לגלות בזמן אמת אם ישנו פורץ בביתנו או בעסק על ידי גלאים. אנו יכולים לקבל דיווח לטלפון דרך המוקד. אם מדובר בעסק ניתן לקבל מספרי קודים שונים לכל עובד וכך נדע לפי הקוד מי נכנס ומי עזב את המקום..

אחת מהדרכים לחוש באופן היא להתקין פימה מערכות אזעקה בבית או בבית העסק, ברכב או באופנוע . כפי שודאי רובנו נוכחנו כבר לדעת בימינו עולם האבטחה מפותח מאד. זו השעה להתחיל להגן על ביתנו ע"י התקנת אינטרקום אפילו אם אנו גרים בבניין דירות או לחילופין בבית פרטי ..

המלצתנו החמה היא להתקין אינטרקום עם מצלמה ובאופן זה נוכל לשמוע וגם לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ולהחליט למי אנו פותחים את הדלת או את השער בלחיצת כפתור . אנו יודעים שברגע שפורץ רואה שעליו להתאמץ, הוא ימלט וימצא לו מקום נגיש וקל לפריצה..

אז כיצד בעצם בוחרים נכון? אין כל ספק שכיום יש מבחר כה רחב של הצעות בזמן שאנחנו מעוניינים במערכת אזעקה לבית ומיגון לבית או לעסק והתחרות עצומה. לפני שנלחץ ידיים, נעשה סקר שוק ולהבין מה מציעים לנו ואם ההצעה באמת תתאים רק אז נבחר בה. יתרה מזאת כדאי שנדע שפעלנו נכון. וזאת כי מדובר בחיים שלנו ולא בקנייה של בגד או תכשיט ..

אחרי ביצוע הרכישה, כדאי מאד להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך וכמובן מהימן, זאת כדי למנוע בעיה כי אחרי זמן מסוים, המערכת לא תעבוד חלילה ויפרצו לנו לבית בשל חוסר מקצועיותו . עניין נוסף שיש לשים דגש אליו הוא שהמתקין יידע את הקוד לניטרול האזעקה בביתכם ועל כן ללא ספק שאנחנו חייבים להבין מול מי אנו עומדים . פרמטר לא פחות חשוב יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שנקבל ולא תנוטרל אחרת..

לסיכום זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולהרגיש מוכן ברגע שנבחר לנו מצלמות אבטחה לבית שתגן עלינו ועל חיינו. כי לפני שאנו מבצעים קנייה נבדוק ורק לאחר מכן מחליטים . בואו ונצעד אל הבטוח! שיהיה מוצלח ובטוח לכולנו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI