דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים תואר בכלכלה
תואר בכלכלה
גלית רובני 21/10/12 |  צפיות: 2877

אפשר לומר שהיום לא חייבים בגרות בציון גבוהה על מנת למצוא תעסוקה. בגרות ולא משנה הציון אינה מעידה על הסיכוי למצוא ג'וב טוב, אבל ציון גבוהה בבגרות זה דבר נהדר בקורות החיים ובהחלט משהו חשוב למי שרוצה להגדיל את סיכויו בעתיד. מהי הדרך שמתאימה לכם? בואו לשמוע עוד על לימודי בגרות פסיכומטרי ותואר.

את אוסטרליה כבר ראיתם? הגיע הזמן לתכנן מסלול שיתאים לכם בול, יש לקחת ברצינות את נושא העתיד והלימודים למצוא את הדרך והנתיב שיכול להיות מתאים לכם. ככל שתשתהו יותר כך תתקשו יותר להשתלב שוב במסגרת לימודים. אל תהססו, תחליטו מה מעניין אתכם ותעשו את זה!.

השלמתם בגרויות? הבגרות חשובה לאלה הרוצים להמשיך וללמוד באוניברסיטה, אם אין לכם תעודה מלאה, אתם יכולים להשלים הכל תוך זמן קצר, אם חסרים לכם מספר מקצועות, גם כאן יש מסלולים רבים. הירשמו לבתי ספר עם אווירת לימוד נעימה עם שעות לימוד גמישות ובנוסף גם צוות מהשורה הראשונה. ואם אתם אחרי שירות צבאי- תוכלו ללמוד על חשבון הפקדון.

עוברים פסיכומטרי- מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול לכל הרוצים להתקבל ללימודי תואר הכנה נכונה תסייע לכם רבות, הציון בבחינה יחד עם תוצאות הבגרויות ישוכלל וישפיע על תנאי הקבלה ללימודי תואר. ציון טוב ויש לכם מבחר של אפשרויות, אם נכשלתם אל תאפשרו לחלום לחלוף, יש המון אנשים שמנסים שוב בבחינה הבאה אתם תהיו יותר חכמים.

תואר במחשבים או לימודי משפטים לאקדמאים? אולי זה נראה מופרך אך כמעט לחצי מהאזרחים בארץ יש תואר. שואפים גם להשכלה גבוה? למרות כל זאת הבעיה היא שצעירים וצעירות אינם בוחרים את המקצוע המתאים ביותר ומשלמים המון על מקצוע שהם לא יפתחו בו קרירה. לכן חשוב לקבל החלטה מושכלת. בדקו את העתיד הצפוי לכם בתחום ההכנסה המקובלת בשוק האם אפשר למצוא עבודה בתחום? ורק שתרגישו בטוחים קבלו את ההחלטה.

כולם מתכננים לך את העתיד? עכשיו זה הזמן שלכם! חושבים על תואר בכלכלה? עכשיו זה הזמן, עשרות אלפי צעירים הולכים להירשם לקורסים רבים אוניברסיטאות ומכללות- ארצנו הקטנה היא מעצמת לימודים ולא חסרות אפשריות: לימודים אקדמאיים לימודי משפטים בחיפה, קורסי מחשבים, החליטו על מהו התחום שמתאים לכם ותתחילו לצעוד. קדימה- בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI