דף הבית מחשבים וטכנולוגיה טלפונים סלולריים יש תקווה לאייפון מקולקל
יש תקווה לאייפון מקולקל
talsiphone 22/10/12 |  צפיות: 3450

אין מה לעשות, לכולנו מגיע הרגע הזה שבו האייפון נופל על הרצפה. ואז אתם רואים את החבר הכי טוב שלכם מדמם על הרצפה, זכוכיות בכל עבר, וקצרה ידכם מלהושיעו. אך דען לכם שיש תרופה גם לאייפון שנמצא במצב הכי קשה. העניין הוא שזה יעלה לכם קצת כסף ואתם קצת תצטרכו לסמוך על טכנאי המעבדה שתפלו עליו. מה שקורה זה שלא ניתן באמת לתקן אייפונים אצל אפל. זאת אומרת, ניתן, אבל אף ישראלי בר דעת לא יעשה זאת. לאפל אין מעבדות מוסמכות בישראל ולכן מה שקורה זה שישלחו את המכשיר שלכם לחו"ל וזה יקח מינימום שבוע עד שהוא יוחזר. בינתיים תצטרכו להסתדר בלי פלאפון ואם אין לכם ביטוח אז זה גם יעלה לכם הון.

אולם, כאמור יש תקווה! בארץ קיימות מעבדות עם טכנאים טובים שבגדול יודעים מה הם עושים למרות שלא הוכשרו לשם כך על ידי אפל, והם יכולים בהחלט לתקן לכם את המכשיר. מה שצריך לעשות זה לגשת לשם קודם כל לקבל הצעת מחיר לפני שמפקידים שם את המכשיר. אתם לא רוצים שהוא יתקן את זה ואז שידפוק לכם איזה סכום אסטרונומי. אז תעשו טובה, תבקשו מחיר. לאחר מכן בקשו שייתן לכם טווח של ימים שבו המכשיר אמור להיות מתוקן. בכל זאת, אתם צריכים להסתדר עכשיו בלי מכשיר במשך כמה ימים וזה די מעצבן.

אז יופי, אחרי שהשארתם את המכשיר המעוך שלכם במעבדה אין הרבה מה לעשות חוץ מלהתפלל שהתועלת תהיה רבה יותר מהנזק. כדי להבטיח שזה לא יקרה כדאי לעשות סקר קטן על המעבדה לפני שהולכים למעבדה שהכי קרובה לבית. בדה מרקר פורסמה כתבה המדרגת את מעבדות האייפונים הטובות בארץ. מה לעשות שרובן באזור המרכז אבל אם אתם גרים בצפון או בדרום כנראה שאתם רגילים שכל הדברים השווים א בדיוק נמצאים קרוב ברדיוס שלכם.

זהו, יום הדין הגיע. לכו לאסוף את המכשיר בחדווה. על מנת למנוע נפילה כדאי מאוד לקנות כיסוי לאייפון, עדיף מסיליקון, וגם אם הוא עולה מאה שקל זה שווה לכם את ההשקעה. סביר להניח שתיקון מכשיר אחרי שהוא התרסק על הרצפה יעלה לכם יותר כמו שלוש מאות שקל. אז בלי לעשות יותר מידי פרצופים גשו לחנות המכשירים הניידים הקרובה ופנקו את המכשיר שלכם בכיסוי שיגן עליו מפני אויבים ומזיקים אחרים שלא מן המניין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 talsiphone


 


מאמרים נוספים מאת talsiphone
 
מי הזיז את האייפד שלי
22/10/12 | גאדג'טים
מי שיש לו אייפד יודע כמה הוא קשור אליו. והוא גם יודע שהוא לא מוכן שאף אחד יגע לו באייפד. לכן מה קורה כאשר הוא מתקלקל לא עלינו ואז אתם צריכים למסור אותו לתיקון? אין ספק כי אז הפרידה קשה מנשוא.

יש תקווה לאייפון מקולקל
אין מה לעשות, לכולנו מגיע הרגע הזה שבו האייפון נופל על הרצפה. ואז אתם רואים את החבר הכי טוב שלכם מדמם על הרצפה, זכוכיות בכל עבר, וקצרה ידכם מלהושיעו.

בוא וגלה איזה אייפוד הכי מתאים לך
אפל הם גאונים כי הם יודעים להתאים את האייפודים שלהם לסוגי בני אדם שונים. לכן אל תגידו אני זקן מידי ולא אצליח להשתלט על המכשיר הזה או אין לי עכשיו כסף לזה, כי יש מכשירים שמפעילים אותם באופן שונה ויש גם מכשירים צנועים יותר המותאמים לכל כיס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI