דף הבית מחשבים וטכנולוגיה גאדג'טים מי הזיז את האייפד שלי
מי הזיז את האייפד שלי
talsiphone 22/10/12 |  צפיות: 3691

מי שיש לו אייפד יודע כמה הוא קשור אליו. והוא גם יודע שהוא לא מוכן שאף אחד יגע לו באייפד. לכן מה קורה כאשר הוא מתקלקל לא עלינו ואז אתם צריכים למסור אותו לתיקון? אין ספק כי אז הפרידה קשה מנשוא. לא רק שאתם נפרדים ממנו אתם גם לא מביאים אותו למעבדה מורשית של אפל בגלל שאין דבר כזה בארץ. אתם צריכים להביא את זה למעבדה של אנשים שחושבים שהם יודעים מה הם עושים עם האייפד שלכם. לרוב זה נכון אבל לא תמיד ולכן כדאי למנוע כמה שיותר תקלות בקטע הזה.

מה שצריך קודם כל זה לבדוק שאכן מדובר במקום אמין ולא חאפר. את זה עושים על ידי כך ששואלים אותם אם הם נותנים לכם קבלה על התשלום של התיקון. כמו כן, היכנסו לרשת והסתכלו באיזה אופן מופיעה המעבדה, האם יש לקוחות שהיו מרוצים מהשירותים שלה ובאופן כללי עד כמה היא מוזכרת ומה מידת הפופולאריות שלה.

לאחר מכן תוכלו ללכת למעבדה ולדבר עם הטכנאי שיעבוד על המכשיר שלכם. בקשו ממנו שיגיד לכם מה המחיר לאחר שהוא מסתכל במקום על האייפוד שלכם כדי שאחר כך לא יוכל להגיד שזה היה הרבה עבודה והוא ייתן לכם מחיר מוגזם. כמו כן, כדאי שתשאלו אותו אם יש לו חלקי חילוף אמיתיים של אפל. במיוחד כאשר מדובר בחלקי חילוף פנימיים, חבל שתתקעו עם חלקים לא מקוריים כי זה יכול השפיע לטווח ארוך על תקינות המכשיר שלכם ומזה אין דרך חזרה. עוד משהו שחשוב לדעת כשהולכים לתקן אייפד זה ששום דבר הוא לא מאה אחוז. בגלל שלא מדובר במעבדה של אפל אין פה ערבות שהתהליך אכן יצליח ואף אחד ל איפצה אתכם אם לאחר שהוא יעבור מעבדה המכשיר שלכם יהיה פתאום במצב יותר גרוע ממה שהוא היה כשהבאתם אותו לראשונה. אולם זה קורה לעיתים נדירות וודאי שזה עדיף על פני שליחת המכשיר לאירופה ותשלום מחיר אסטרונומי על התיקון שלו. בסופו של דבר עדיף לשלם פחות ולקוות לתוצאות הטובות ביותר.

אז באמת, גם אם אתם נורא קשורים אליו, אתם צריכים להבין שחובה להפקיד אותו בידיים של מישהו אחר לטובתו, למען העתיד שלו. יש אנשים טובים שבגדול יכולים מאוד לעזור ואתם צריכים פשוט לסמוך עליהם כי אין לכם הרבה אופציות אחרות חוץ מזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 talsiphone


 


מאמרים נוספים מאת talsiphone
 
מי הזיז את האייפד שלי
22/10/12 | גאדג'טים
מי שיש לו אייפד יודע כמה הוא קשור אליו. והוא גם יודע שהוא לא מוכן שאף אחד יגע לו באייפד. לכן מה קורה כאשר הוא מתקלקל לא עלינו ואז אתם צריכים למסור אותו לתיקון? אין ספק כי אז הפרידה קשה מנשוא.

יש תקווה לאייפון מקולקל
אין מה לעשות, לכולנו מגיע הרגע הזה שבו האייפון נופל על הרצפה. ואז אתם רואים את החבר הכי טוב שלכם מדמם על הרצפה, זכוכיות בכל עבר, וקצרה ידכם מלהושיעו.

בוא וגלה איזה אייפוד הכי מתאים לך
אפל הם גאונים כי הם יודעים להתאים את האייפודים שלהם לסוגי בני אדם שונים. לכן אל תגידו אני זקן מידי ולא אצליח להשתלט על המכשיר הזה או אין לי עכשיו כסף לזה, כי יש מכשירים שמפעילים אותם באופן שונה ויש גם מכשירים צנועים יותר המותאמים לכל כיס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI