דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים ימי וערבי כיף בפארק ענק
ימי וערבי כיף בפארק ענק
מה רוצה 28/10/12 |  צפיות: 2369

יש אירוע שמתקרב?

יש תחושה באוויר שבעשר שנים האחרונות קרו כמה שינויים בכל הנוגע למסיבות ואירועים. בעוד שבילדותנו היה זה מקובל לערוך מסיבה פשוטה, הרי שבימינו אנו רוצים להשקיע בחגיגה שלנו קצת יותר מאמץ. בשביל מה להסתפק בכיבוד עבש, מוזיקה מדיסק ומשחקים נדושים, כשאפשר לארגן אירוע יותר מתוחכם? עם דיג'יי, לוקיישן שנועד למסיבות ובל נשכח אטרקציות שונות להנאת המוזמנים?

ערבי כיף

כשמדובר באירוע בת מצווה, מסיבת יום-הולדת או כל אירוע שכולל גם ילדים צעירים, עליכם לוודא שהם יהיו עסוקים כל הזמן. ידוע שילדים יכולים להשתעמם בקלות, מהסיבה הזו יהיה עליכם לדאוג בשבילם למס' אטרקציות שונות שיאפשרו לאורחים להשתולל, לשחק ולהנות. הנה רשימה של אטרקציות מעניינות שכדאי לבחור:

מגלשות מים

מתכוונים לערוך אירוע בפארק גדול? מתקני מים מהנים זו דרך נהדרת להעסיק את המוזמנים באירוע. מגלשות, אבובים גדולים ומתקני אקסטרים מיועדים לילדים בטווח גילאים גדול והינם אטרקציה שרוב האנשים לא יכולים לחוות באופן קבוע. לכן, עם מתקני מים אין ספק שהחגיגה שתארגנו תהיה באמת מדהימה.

הפעלות שונות

הילדה אוהבת תכשיטים? הילד רוצה להקליט שיר? אפשרות נוספת היא להזמין דוכנים והפעלות במגוון נושאים בהתאם לאירוע והתחביבים של בעל השמחה. אפשר לצלם ולערוך קליפ בו יופיע בעל השמחה. כמו כן, אפשר להזמין מאפרת מקצועית בשביל איפור פנים מרהיב. גם קעקועים נוצצים הפכו לאהובים במיוחד ובנות ובנים כאחד פשוט אוהבים אותם. הפעלות אלה מותאמות לתחביבי הילד ולגילאי האורחים.

משחקים שילדים אוהבים

האטרקציה הקלאסית שמתאימה לכל מסיבה זה שולחן משחק כלשהו.מבוגרים וילדים אוהבים שולחנות משחק ואלה יתאימו לכל אירוע. כדורסל או כדורגל? או שאולי תעדיפו סימולטור נהיגה? מספר עמדות כאלה וכולם יהנו.

לא לשכוח את האוכל!

בחרתם סוף-סוף את כל האטרקציות למסיבה? זה בדיוק הזמן לבחור את האוכל. בין אם זה אירוע של ילדים או אירוע של מבוגרים, למזון חשיבות עליונה. כשהילדים יסיימו לרקוד ולהשתולל הם ימותו מרעב. לכן, היום באפשרותכם לבחור מתוך מגוון של אפשרויות שונות.

ניתן, לדוגמא, להגיש המבורגר איכותי בלחמניה, או דווקא לערוך סעודה של ממש, מפנקת ומשביעה. ניתן גם לערוך 2 ארוחות שונות, ארוחה לילדים ואחת בשביל הגדולים כדי לספק את הרצונות והצרכים השונים. ברור שלא תהיה ארוחה ללא קינוח מתוק, לפיכך בין האפשרויות של הקינוחים המתוקים אפשר למצואפנקייקים, קרפ צרפתי ואיך אפשר לשכוח, עוגת יום הולדת.

מה עושים מכאן?

בשלב הזה אפשר לשבת עם חתן השמחה ולבדוק מקרוב את כל האפשרויות. תחליטו ביחד על הפעלות האירוע ודוכני המזון בהתאם להעדפות הילד, תוך התחשבות בתקציב וע"פ מספר המשתתפים. ככה תוכלו לארגן מסיבה שווה שכל המוזמנים יאהבו, קטנים כגדולים.

אתם יכולים להדהים את המוזמנים ולערוך מסיבה מרהיבה. תתחילו לתכנן כבר עכשיו את האירוע שלכם. לבירור פרטים על מתקנים והפעלות למסיבות - http://www.mlaofek.co.il/, בלינק תוכלו למצוא לא רק פרטים טכניים, אלא גם הרבה טיפים שתוכלו להיעזר בהם. אז למה אתם מחכים?

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מה רוצה


 


מאמרים נוספים מאת מה רוצה
 
לימוד קורס דיג'יי חיפה
הרצון במשכורת רצינית התחיל לקונן בי והגעתי למסקנה כי אם אני מבקש באמת להצליח בעולם המוסיקה

הכל על עיצוב חתונות מטורפות
פקת אירוע זה ענף מסובך המצריך התעמקות בגורמים שונים כגון חיפוש אולם ורב. עם זה, אפילו שרבים חשים שלקיחת מפיק תייקר את העניין, זו לא המציאות

מתנפחים לבריכה ענקית
אם בעבר נאלצנו לסגת ולסגור עם מתחם שונה, הודות למתכנן השמחות באמת שאין סיבה להתאכזב. בעצם, הגיוני מאוד שאם המתכנן ידבר עם הנציגים, הם יעניקו לו הצעה הגיונית יותר

שירותי השכרת ציוד לאירועים לא סוגרים עם כל אחד
הפקת ארוע זה תפקיד מסורבל אשר דורש השקעה רצינית בהרבה דברים לדוגמה שכירת גן ורב. אך למרות זאת, למרות שאנשים רבים נוטים לחשוב שלקיחת מפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא.

הפקת חתונה גדולה ומיוחדת
כולי תקווה שכול מאורע בו אהיה, יהיה כמו אז, מבדר וייחודי, שלא נתבאס על ההוצאות, מהערב בחוץ וכל הנלווה לכך - לנהוג בלילה וכדומה. הצחיקה אותי העובדה שאישיות אפורה כמו בן דודי ארגן לעצמו אירוע כה מיוחד

סנדביצ'ים לכל מאורע
במידה ואתם מעוניינים במענה שיהיה אלגנטי, לדוגמא לאירוע עסקי, כדאי לשקול את האפשרות לשכור שירות קייטרינג אסאדו או סלסלת פירות.

הדברת פשפשים בשרון
איך וכיצד מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו מסובך. הנושא תלוי בזן של המזיק ועומק המטרד. אך הדבר העיקרי שהכי חשוב לקחת בחשבון הוא פשוט, כדאי עוד בהתחלה לשמור ולהימנע ממטרד זה.

מקרן להשכרה לאירוע
גם ענף האירועים השתנה מאד ובעידננו, המון אנשים מעוניינים לשכור אטרקציות לאירוע. בגלל זה שוכרים גימיקים ולדוג' רקדנים, זיקוקים וכיו''ב.

עיצוב הזמנה לבר מצווה
לטיב הנייר וההדפסה יש השפעה גדולה על התוצאות הסופיות כך למעשה - הזמנות לחתונה שעיצבו אותם באותו העיצוב בדיוק, אולם נוצרו ע"י נותני שירות אחרים ומפאת זאת יוצרו באיכויות אחרות כך שכל מוצר יותיר אפקט אחר לחלוטין.

מתנפחים לאירועים של ילדים
שולחנות המשחק - יש אטרקציות משחק כגון מתקנים מתנפחים, משטחי ריקוד וכיוצא בזה. בעצם, כולם יצליחו למצוא את שהם אוהבים מתוך כול הברירות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI