דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט פרסום חינם באתרי האינטרנט בישראל
פרסום חינם באתרי האינטרנט בישראל
שמוליק דורינבאום 01/02/09 |  צפיות: 3473

אתרים המשמשים כאינדקס עסקים הינם מאגרי מידע המציגים את פרטיהם של מגוון בתי עסק מקטגוריות שונות כגון: פיצריות, מסעדות אינסטלטורים וכו'. מטרתם של אתרים מסוג זה היא לאפשר לגולש לאתר בעלי מקצוע מקטגוריה מסוימת בצורה המהירה והפשוטה ביותר.

אך המרוויח האמיתי מזמינות המידע במאגרי מידע מסוג זה הם בעלי העסקים. לא רק שבית העסק זוכה לחשיפה בקרב פלג אוכלוסיה רחב יותר, אלא שהחשיפה היא חינם.
כמו כן, בעל העסק אינו זקוק עוד לאתר אינדיווידואלי שבנייתו ותחזוקתו כרוכות במשאבים כלכליים, אלא יכול להסתפק בפרסום במספר מאגרי מידע שונים.

אך כאן מסתמנים גם החסרונות המהותיים שבעניין. לרוב, התצוגה במאגרי המידע העסקיים בעלת עיצוב פשוט זול ומכילה כמות מועטה של נתונים בנוגע לבית העסק. יתרה מזאת, המידע המצומצם המופיע בכרטיס הביקור של בית העסק אינו מעודכן באופן שוטף ולכן, פעמים רבות, משקף מידע שאינו אמין ועדכני.

בכך מתבדל מאגר המידע העסקי, MABA אשר לא רק נותן פרסום חינם לכל בית עסק בישראל, אלא גם דואג לספק מידע זמין לגולשים בזמן אמת!
בכל כרטיס ביקור של בית עסק MABA מציין האם בית העסק פתוח כעת לעסקים או סגור. פרט לכך, ניתן למצוא באתר קופונים שמציע בית העסק לצרכן, מודעות דרושים, פרטי ההתקשרות של בית העסק וקישורים יוצאים לאתר הבית שלו במידה וישנו כזה.

אתר MABA גם אינו מתפשר על עיצובו של אתר בית העסק ומתמחה בבניית אתרים, עיצוב גרפי, צילום פנוראמי בבית העסק ועוד שלל פתרונות מולטימדיה לבקשת הלקוח.

נשמח לביקורכם, לכל הערה או הארה ולתת לכם להחליט אם כרטיס הביקור מציג את שירותיו בצורה הטובה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שמוליק דורינבאום


 


מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום
 
קידום אתרים בגוגל – להתקדם בצורה טבעית
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

משלוחי עוגות יום הולדת – לשמח ולהאיר
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

קידום אתרים בגוגל – הראה ותיראה
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

קידום אתרים בגוגל – איך עושים את זה?
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

פרסום חינם - מהותו וניצולו עד תום!
פרסום חינם אינו מיתוס, יותר מכך הוא אכן בר ביצוע ולהפתעת עולם העסקים זה אפילו עוזר בהרבה לפעמים משלט חוצות כזה או אחר, השאלה למה, או יותר נכון איך?

בניית אתרים - דף חדש בעולם האינטרנט
בניית אתרים הינו אחד הרעיונות המוצלחים בהיסטוריה של מאגרי העסקים והאינטרנט, עובדה פשוטה – אינטרנט הינו המודל עסקי הכי מוביל בחיי היום יום, עסקים הרי תמיד ייפתחו וייסגרו מחדש, השאלה מי יידע למתג את עצמו ומי יידע להגיד את זה בקולי קולות ברמות המתאימות למנועי החיפוש בשביל לנצח את מספר הגולשים הרב ביותר.

עולם האינטרנט מתקדם מהר יותר מהגולשים שלו
גולשים בכל יום לומדים ומכירים אתרים חדשים באינטרנט, אבל כמו הגולשים לעולם לא תהיה שווה מול עולם האתרים החדשים, גולשים לרוב נכנסים לאתרים המוכרים להם ודרכם מכירים כמה אתרים חדשים אבל היכן הם אותם מיליוני אתרים שנפתחו בזמן שישנתם?

פרסום חינם, פרסום ויראלי וכל מה שמביא אותנו לכך
בכל פרסומת סמויה ובכל פרסום גרילה נכון ישנו הביטוי או המילה שתתפוס את החלק במוח שלכם ולא תעזוב לא משנה כמה העסק לא רלוונטי לכם, איך יחסי הציבור משפיעים על המדינה ועל המוח שלנו.

פרסום חינם באתרים קטנים מול פרסום מתומחר באתרים גדולים
איך פורסים נכון את הפרסום ברשת ללא הוצאות כלכליות

פרסום חינם באתרי האינטרנט בישראל
אתרים המשמשים כאינדקס עסקים הינם מאגרי מידע המציגים את פרטיהם של מגוון בתי עסק מקטגוריות שונות כגון: פיצריות, מסעדות אינסטלטורים וכו'. מטרתם של אתרים מסוג זה היא לאפשר לגולש לאתר בעלי מקצוע מקטגוריה מסוימת בצורה המהירה והפשוטה ביותר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI