דף הבית אימון אישי אימון עיסקי פותחים עסק: איך להקים חברת ניקיון
פותחים עסק: איך להקים חברת ניקיון
מיכל ז 30/10/12 |  צפיות: 9677

החלטתם שאתם רוצים להיות עצמאיים? פתיחת חברה היא הדרך לעשות זאת. זו יכולה להיות חברה של בנאדם אחד (אתם לבדכם) וזו יכולה להיות חברה עם עשרות או אפילו מאות של עובדים.

כדי לעשות כסף טוב, חשוב לבחור בתחום שהוא נחוץ ומבוקש בקרב קהל רחב. אם החלטתם להקים חברות ניקיון באיזור המרכז הגעתם להחלטה נכונה, שכן זהו שירות שבתים פרטיים והן עסקים דורשים.

אבל איך מקימים את החברה? לפני הכל, אתם צריכים להחליט אם וכמה עובדים אתם תעסיקו. או שאולי תהיו חברות ניקיון במרכז של אדם אחד, ואז אתם תעשו את הניקיון בעצמכם, לפחות עד שיהיה לכם מספיק כסף להרחיב את החברה ולהעסיק עובדים.

לפני שאתם מתחילים לנקוט בצעדים דרסטיים, אל תשכחו לעשות סקרי שוק, לבדוק את המתחרים, לבדוק מחירים, עלויות, וכדומה. לפי הממצאים, תחליטו אם לקחת הלוואה מהבנק או מגורם מלווה אחר, ועל איזה סכום. בעזרת ההלוואה תוכלו להוציא את התוכנית לפועל.

ניקיון באיזור המרכז כרוך בתזוזה ממשרד אחד לאחר או בית אחד לאחר, כך שאם אתם עושים את העבודה בעצמכם, לפחות לבינתיים, אתם לא צריכים משרד. כל מה שאתם צריכים זה מקום קטן לאחסן בו את כל הכלים שצריך כדי לנקות. שקלו לקנות וואן, שאיתו גם תוכלו להתנייד מלקוח אחד לאחר וגם לקחת אתכם את כל מה שאתם צריכים כדי לנקות בשביל הלקוח.

כדי לא ליפול ברשת של טעויות כספיות מול גורמים ממשלתיים, חשוב שיהיה לכם רואה חשבון, ואולי אפילו כדאי שתיקחו יועץ מס. גם אם אמרו לכם שזה לא מסובך לנהל את כל העניינים הכספיים והחובות למדינה לבד, עדיף שאתם תתרכזו בניהול של העסק מהפן השיווקי והביצועי, ותנו למישהו שמבין בכספים לעשות את העיסוק בכסף עבורכם.

אם כל זה נשמע כמו תהליך ארוך ומייגע- סקר שוק, לקיחת הלוואה, רכישת ציוד, מציאת עובדים וכו', לא נשקר לכם- זה לא תמיד פשוט, בייחוד עניין ההלוואה. עם זאת, גם אם אתם מפחדים, בתחום הניקיון כדאי לכם לצלול למים, כי כאמור, זהו שירות שתמיד יהיה נדרש.

אם אתם לא בטוחים ביכולות הניהול והשיווק שלכם, קחו כמה קורסים, והשאר יסתדר מעצמו. אם תאמינו בעצמכם, הכל אפשרי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI