דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM: איך לזהות את הכוכבים העולים שלכם
CRM: איך לזהות את הכוכבים העולים שלכם
אביב יועצים 04/11/12 |  צפיות: 3623

בעולם עסקי תחרותי וקשה שבו עסקים נאבקים בשיניים על לקוחות, טכנולוגיית CRM זוכה להערכה רבה. אין ספק כי תוכנות CRM הן כלי רב עוצמה לשימור לקוחות. אך נציגי השירות שעומדים מאחוריהן, חשובים אף יותר.

בוודאי יש לך כמה נציגי שירות בחברה. מתוך כולם, יש כמה שמתעלים על תפקידם ועושים אותו בצורה יוצאת מן הכלל. אלה הם "נציגי הזהב" שלך. יתכן שהם נראים כמו שאר העובדים בחברה, לא מתבלטים ואפילו נחבאים אל הכלים - אבל הם אלו שגורמים ללקוחות שלכם להיות נאמנים ומרוצים. עליכם לצ'פר את הנציגים האלו בכל דרך שתבחרו ובכך לעודד את שאר הנציגים הבינוניים יותר לתחרות בריאה.

כיצד תזהו את "נציגי הזהב" האלו? הנה כמה מהמאפיינים שלהם:

ייחודיות - בשביל הנציגים האלו, כל לקוח הוא יחיד במינו והם לא מתייחסים אליו כמו אל "שטנץ". באמת ובתמים אכפת להם מכל לקוח. כשהם מסיימים עימו, הוא מרגיש כמו לקוח VIP ולא כמו אחד מתוך אלפים. הוא שמח שלא התייחסו אליו כמו אל פציינט בקופת חולים בסרט נע או כמו עוד שיחה נכנסת למוקד עמוס.

יכולת טכנית - נציגים מצטיינים עובדים עם CRM, המשמשת לניהול קישרי לקוחות, בצורה מושלמת וטבעית. הוא צריך "להרגיש בבית" בסביבת העבודה שמציעה מערכת CRM.

רגישות ואינטואיטיביות - "נציגי הזהב" מסוגלים להיכנס לעורו של הלקוח ולהבין את הלך המחשבה שלו.

שירות מעל ומעבר - "נציגי הזהב" תמיד יעשו מעל ומעבר למצופה עבור הלקוח.

קשב - נציגים מצויינים מקפידים להאזין ללקוח בקשב רב. כך הם מראים כי אכפת להם ממנו והם מכבדים אותו. תשומת הלב הזו מחמיאה לו והוא מרגיש במרכז העניינים. בנוסף, הנציגים דואגים להכניס  את כל פרטי השיחה אל תוכנת CRM, כך שהלקוח לא יצטרך לחזור על עצמו בעתיד כמו תוכי.

גישה חיובית:
כשהנציגים מעניקים שירות, הם משאירים את החיים הפרטיים והבעיות שלהם בצד ומקפידים על גישה חיובית ונינוחה. הם הופכים את חווית השירות כולה למהנה ונינוחה.

נינוחות - נציגים מצטיינים לעולם לא נשמעים לחוצים או נמהרים. הלקוח לא מרגיש כמו עוד "קרצייה" שרק רוצים לנפנף אותו. אין דבר גרוע יותר מלקבל שירות ע"י נציג אדיש, קר ואפאטי, שכל מה שמעניין אותו הוא לסיים את הטיפול בלקוח מהר ככל האפשר.

מהירות תגובה - בעולם שבו זמן הוא כסף, הלקוחות חסרי הסבלנות מצפים שיפתרו להם את הבעיה במהירות ובקלות. הם יעריכו את התקתקנות של הנציג ויראו בכך התחשבות בזמנם היקר. מסיבה זו, הנציג צריך להכיר את אותה מערכת CRM על בורייה, כך שהוא יבצע את הפונקציות במהירות ובקלות.

***

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI