דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה איכות הסביבה מדינת ישראל – מדינה אידיאלית להתקנת מערכות סולאריות
מדינת ישראל – מדינה אידיאלית להתקנת מערכות סולאריות
Roni Golomb 05/11/12 |  צפיות: 3395

יותר ויותר גורמים 'מנצלים' את יתרונות המדינה ומתקינים מערכות סולאריות

גם מדינת ישראל לא נותרה מאחור מבחינת כל מה שנוגע להפחתה הדרגתית מבחינת שימוש באנרגיות לא מתכלות ומזהמות, ומעבר מהיר לעבר ייצור מקורות אנרגיה טבעיים, חלופיים, נקיים ומתכלים. בטח כאשר אחד מן המשאבים הטבעיים והבולטים ביותר של מדינת ישראל הינה השמש אשר מאירה ומחממת אותה במשך כל עונות השנה ללא שום יוצא מן הכלל. לכן, אין זה כלל פלא לראות, כי יותר ויותר גורמים, פרטיים ומסחריים כאחד 'מנצלים' את יתרונות המדינה ומתקינים מערכות סולאריות בעבור הפקה של אנרגיה סולארית למילוי צרכים פרטיים, עסקיים, תעשייתיים ועוד.

 

כל מה שצריך לדעת על מערכות סולאריות פרטיות ומסחריות

הקטגוריה של מערכות סולאריות מכילה בתוכה שני סוגים של מערכות סולאריות. האחת הינה מערכות סולאריות פרטות ואילו השנייה הינה מערכות מסחריות. לרוב, הראשונות מותקנות על פני גגות של דירות בבניינים מכל הסוגים, בתים פרטיים, משרדים, חנויות, עסקים קטנים ועוד אשר מעוניינים 'לחתוך' בחשבון החשמל שלהם ולספק את תצרוכת האנרגיה שלהם בעצמם. לעומת זאת, השניות הינן מערכות מסחריות, ממש תעשייתיות, הן מבחינת הגודל והן מבחינת המפרט, אשר מותקנות או על פני גגות עצומים ומרווחים (לרוב, בני כמה מאות של מטרים) או שטחים פתוחים, עצומים ורווחי ידיים. מערכות סולאריות אלו מיועדות לייצור והפקה של אנרגיה סולארית בכמויות מסחריות ובעיקר למגזר התעשייתי.

 

חברות מקומיות רבות מייעצות, מפתחות ומתקינות מערכות סולאריות

במדינת ישראל 2012 פועלים לא מעט אנשי מקצוע, ספקים וחברות מקומיות רבות בתחום האנרגיה הסולארית - כל כולם גורמים מתקדמים וחדשניים ביותר אשר מתמחים במתן שירותי ייעוץ, התאמה, פיתוח מערכות סולאריות, התקנה, תחזוקה ועוד ללקוחות מכל הסוגים ובכל הגדלים. בנוסף, היות ואנשים רבים מבינים את ה'בשורה' הגדולה של האנרגיה הסולארית, הן ברמת המיקרו והן ברמת המאקרו, יותר ויותר מערכות סולאריות מותקנות על פני גגות וקרקעות במדינת ישראל, מפיקות במרץ אנרגיה סולארית מקומית ומספקות צרכי אנרגיה לאומיים רבים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Roni Golomb


 


מאמרים נוספים מאת Roni Golomb
 
למה להציב מתקן סולארי דווקא בישראל?
בישראל כמו בישראל, הנושאים הביטחוניים דוחקים לעתים קרובות נושאים חברתיים, שלא לדבר על נשואים סביבתיים. אבל יש דווקא נושא אחד שכולם צריכים להסכים עליו - יש לשמור על איכות הסביבה כמה שיותר. מדובר במצב שבו כולם יכולים להרוויח באופן מוחלט, ולא באופן יחסי. לכן, ראוי שכמה שיותר אנשים יבחרו להציב מתקן סולארי על גג הבית או על גג העסק שלהם. יש אולי שיגידו שלמדינה יש כעת צרות גדולות יותר להתמודד איתן, אולם אנו נוכיח לכם, כי דווקא בכוחו של כל מתקן סולארי, לתת מענה נהדר לכלכלה הישראלית, ולשפר את איכות החיים

מדינת ישראל – מדינה אידיאלית להתקנת מערכות סולאריות
להלן כמה פרטים מעניינים וחיוניים ביותר אודות מדינת ישראל, פרטים אשר רק ימחישו את הטענה הרווחת, כי מדינת ישראל הינה מדינה 'טבעית' וממש אידיאלית להתקנת מערכות סולאריות. ובכן, ישראל הינה מדינה אשר ממוקמת לה ממש בלב ליבו של המזרח התיכון, וזאת באופן שהיא גובלת באופן ישיר וכמעט מלא עם הים התיכון. מבחינת תנאים פיזיים וגיאוגרפיים, מדינת ישראל הינה בעלת אקלים ים – תיכוני דומיננטי, אבל גם אקלים ממוזג בעונות הסתיו והחורף. בנוסף, מדינת ישראל הינה מדינה 'שמשית' באופן מושלם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI