דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה מה מותר לאכול בדיאטת הטיפות של ד"ר סימונס ?
מה מותר לאכול בדיאטת הטיפות של ד"ר סימונס ?
אסף סגל 07/11/12 |  צפיות: 3539

מה המזונות המותרים בזמן דיאטת הטיפות של ד"ר סימונס

הדיאטה הומצאה ע"י חוקר ורופא בריטי בשם ד"ר סימונס בשנות ה-50 שהקדיש את חייו למציאת תרופה לבעיית ההשמנה שהיא במימדי מגפה בימינו.

ישנן מספר חברות מובילות שמספקות ספרים עמוסים שכוללים מידע מטעה ולא נקודתי על מה מותר ומה אסור לאכול במהלך הדיאטה. החברות בעצם מסבכות את מה שאמור להיות קל ומאד פשוט. במאמר זה אני אפשט לכם את התפריט היומי ככל שניתן בלי להצטרך לקרוא ספר מלא בתוכן פרסומי ומטעה. אנחנו מוצפים, בחברת נטורל ביוטק, בשאלות לגבי המזונות המותרים במהלך הדיאטה, החלטתי לעשות סדר בדברים ולנסות לעשות חיים קלים לכל אלה שמבולבלים.

מזונות שמותר לאכול בשלב הירידה:

נוזלים-לשתות המון מים והמון תה ירוק (להמתיק רק עם סוכרזית)

חלבונים-150 גרם חלבון בגריל בלבד (ללא טיגון) אפשר בקר דל שומן,דגים דלי שומן, חזה עוף ושנמאס מבשר ניתן להחליף את הבשר בביצה.

פירות וירקות חופן מהסוגים הבאים: סלק, צנונית, תפוז, חסה, מלפפון, אשכולית, עגבניות, אספרגוס,תותים סלרי,כרוב. לא לערבב סוגי ירקות.

לחם - גריסיני או פרוסה אחת של צינימים מלחם מלא או קל.

תבלינים - מלח,פלפל,חומץ,חרדל,שום,פטרוזיליה,טימין,בזיליקום. לשים לתוספות סוכר בתבלינים.

מה נאכל בארוחות? (תפריטים לדוגמה)

בוקר- פרי (מסוגי הפירות הנ"ל)

צהריים - 150 ג' חלבון  + חופן ירקות

ארוחת ביניים - פרי

ערב - שוב, כמו בצהריים 150 ג' חלבון (מסוגי החלבון הנ"ל) + חופן ירקות

הערות:

מומלץ לא להשתמש בקרמים ,סבונים, משחות או כל מוצר אחר שמכיל שומן. לא להשתמש בתרופות ללא מרשם(חוץ מאספירין במידת הצורך(

להשתדל לעמוד בכמות קלורית של 500 ג' ליום, אני מבין שזה קשה, אבל הכרחי. לעיתים רחוקות אפשר לעלות ל700-800 קלוריות יומיות.

הדיאטה של ד"ר סימונס הינה דיאטה מהירה ולא מתאימה לכל אחד. יש להיווועץ עם רופא לפני התחלת תהליך הרזיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף סגל


 


מאמרים נוספים מאת אסף סגל
 
ספירולינה: כוכבת מזונות העל
ספירולינה היא אצת הגדלה במים מתוקים ומלוחים. היא עמידה מאוד בתנאים אקלים שונים ומכילה את כל אבות המזון ולכן נבחרה להוות תוספת למזונם של אסטרונאוטים בנאס"א. למה כדאי לכולם להכיר את האצה המדהימה הזאת?

שורש מאקה: למה כדאי לכולם להכיר את הצמח הפרואני הזה!
הוא צמח מדהים שמוגדר כמזון על, הוא מכיל כמות עצומה של מינרלים ואנטי אוקסידנטים, למה כדאי לכולם להכיר את הצמח המופלא הזה?

כיצד לבחור ספריי השהייה איכותי ברשת ולהיפטר משפיכה מוקדמת
ספריי השהייה הוא תכשיר מין נפוץ במיוחד לטיפול בשפיכה מוקדמת אצל גברים. ישנם סוגים רבים של תכשירים הנמכרים ברחבי הרשת וחלקן עלולים להזיק, כיצד נדע שאנחנו רוכשים מוצר איכותי ובטוח ברשת?

סובל משפיכה מוקדמת - אפשר לטפל!
שפיכה מוקדמת היא תופעה התוקפת גברים בכל שלבי החיים. היא יכולה לנבוע מסיבות שונות חלקן רפואיות וחלקן נפשיות ופסיכולגיות. מה הן דרכי הטיפול בתופעה ?

החשיבות בצריכת מינרל החיים מגנזיום
מגנזיום הוא המינרל החשוב ביותר לגוף האדם. למה הישראלים סובלים ממחסור כל כך חמור ממנו? כיצד ניתן לצרוך אותו במזון וממה צריך להזהר?

לא רק לבישול - נפלאות הריפוי של שורש כורכום וכורכומין
אלפי שנים שכורכומין משמש ככלי ריפוי למגוון מחלות אצל התרבות ההודית העתיקה. מחקרים חדשים מרגשים חוקרים שמגלים עוד ועוד סגולות ריפוי שיש לחומר הפעיל בכורכום הנקרא כורכומין. כיצד כורכום יכול לעזור לנו? הכל במאמר הבא.

כיצד תוספי תזונה יכולים לשפר את בריאותי?
31/01/18 | תזונה
תוספי תזונה מזמן כבר חלק מחיינו. ככל שעולה המודעות לבריאות ואורך חיים בריא כך גם הצריכה של תוספי תזונה. כיצד תוספי תזונה יכולים לעזור בשיפור הבריאות הכללית וממה כדאי להיזהר?

גרסיניה קמבוג'יה - צמח המרפא של עולם ההרזיה
גרסיניה קמבוג'יה הוא פרי הגדל באסיה ובאינדונזיה. שנים האחרונות הפרי התפרסם בעיקר בזכות מחקרים שנעשו על החומר הפעיל שבו, החומצה ההידרו ציטרית או בקיצור HCA. במאמר זה נרחיב על השפעות הצמח על הרזיה והאם הוא יכול להתאים לכל אחד שרוצה לרדת במשקל.

מה הוא מרכיב שורף השומנים היעיל ביותר? קיטוני הפטל vs. פולי קפה ירוק ראש בראש
רבות נכתב על שני המרכיבים המעולים הללו, בעיקר בהקשר של ירידה במשקל ושריפת שומנים.
אך איך ניתן לדעת איזה מוצר מתאים לי יותר?


מה מותר לאכול בדיאטת הטיפות של ד"ר סימונס ?
לאחר מחקר מעמיק, החלטת לעשות את הדיאטה המדוברת שכל כך הרבה אנשים ירדו פלאים בזכותה. מוצר דיאטה שהוא בעצם תוסף מזון שמגיע בצורת טיפות או תרסיס שמדכא תיאבון וגורם לשריפת שומנים בגוף ללא פגיעה ברקמת השריר. אני, אסף סגל, מנהל מכירות והומאופת במקצועי, החלטתי לעשות סדר בדברים ולנסות לעשות חיים קלים לכל אלה שמבולבלים לגבי מה מותר ומה אסור לאכול המהלך הדיאטה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI