דף הבית קניות וצרכנות אופנה על הסוד הגדול ועל ויקטוריה סיקרט
על הסוד הגדול ועל ויקטוריה סיקרט
מיכל ז 25/11/12 |  צפיות: 3544

על הלבשה תחתונה ועל קסם

אם פעם ויקטוריה סיקרט הסתירה את הסוד הייחודי היטב, שהרי נכון להיום, הסוד אינו בגדר סוד וזה לא חדש שהלבשה תחתונה, בישום ואפילו מוצרי טואלטיקה מבית היוצר, חשפו את האמת שבטיפוח. מהיום, לא מעט אנשים עוברים להשתמש במוצרים מבית ויקטוריה סיקרט .

אם תבקרו בקניון הסמוך או אפילו בחנות הקרובה, אתם עלולים להפתיע את עצמכם. כל חנות שנייה מייצגת מטובי ההלבשה התחתונה מבית Victoria secret - הלבשה תחתונה מתפשטת ובכל מדף שני ניתן לראות תחתוני תחרה מדהימות לצד חזייה פרקטית ומעוצבת. מיותר לציין כי הלבשה תחתונה לרבות הלבשה תחתונה מבית ויקטוריה סיקרט מגלגלת מחזור של יותר ממיליוני דולרים ברחבי העולם.

אם פעם היה נהוג לעטות הלבשה תחתונה בחדרי חדרים, מתחת לבגדים כאלה ואחרים, שהרי היום הלבשה תחתונה הפכה למוצר מהודר, חדשני ובעיקר יפה וסקסי. כשמדברים למשל על רכישת מתנה, מדברים על הלבשה תחתונה. כשמדברים על יום נישואין או אפילו מסיבת רווקות, מדברים בעצם על הלבשה תחתונה. אם פעם הלבשה תחתונה נחשבה לפריבילגיה יקרה, שהרי היום לא רק נשים עשירות רוכשות הלבשה תחתונה מבית ויקטוריה סיקרט. מיותר לציין, הלבשה תחתונה של ויקטוריה סיקרט הפכה אופנתית כמו כל פריט לבוש אחר.

אז מה היה לנו שם?

מדובר בחזיות ייחודיות ונוחות, סטרפלס, חגורות ייחודיות, ואפילו חזיות המותאמות לפעילות ספורטיבית בחדרי הכושר. אם פעם חזייה הייתה מוצר שימושי, שהרי היום היא גם מוצר אופנתי.

חפצה נפשכם לרכוש מתנה מהודרת לחברה יקרה? רוצה להפתיע את האישה ליום הנישואין? היכנסו עוד היום לאתר שלנו , קראו אודות מתנות גדולות לרגעים גדולים ובעיקר, עיינו בקטלוג המוצרים שלנו, רכשו באמצעות האתר את המוצר המתבקש והוא יגיע אליכם תוך מספר ימי עסקים כמתוכנן. מרגישים שמשהו חסר? השאירו את הפרטים שלכם ואחד מהמוכרנים שלנו ישמח לשרת אתכם ולסייע לכם בדרך למציאת המתנה המושלמת.

כשאתם בוחרים ויקטוריה סיקרט אתם בוחרים את הטוב ביותר והחשוב מכל? אתם מצליחים לחשוף את הסוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI