דף הבית עסקים מכירות כללים להערכת תכשיטי זהב
כללים להערכת תכשיטי זהב
Ilan Filos 26/11/12 |  צפיות: 3730



במאמר זה תקבלו טיפים שילמדו אתכם כיצד להעריך את תכשיטי הזהב שלכם לצורך מכירה לחנויות שמתמחות ב - מכירת זהב.


קבלו מושג  לגבי כמה הזהב שוקל לפני שאתם ניגשים לחנות של מכירת זהב

ערך המשקל של הזהב יעזור לכם להחליט באשר לערך שלו, אך באותה עת אתם צריכים להכניס לתוך ראשכם שעבור זהב משתמשים בשביל מידות שונות.

הפרידו את תכשיטי הזהב שלכם ושיקלו כל קרט וקרט

אל לכל תכשיטי הזהב שלכם להישקל ביחד אלא הפרידו אותם בנפרד ואז שיקלו כל אחד מהם. אם לא תנהגו לפי הכלל שאנחנו מציעים לכם, מה שיקרה בפועל הוא שיתכן שבעלי העסק של החנות ל - מכירת זהב ישקלו את סך כל תכשיטי הזהב שלכם ויציעו לכם דווקא את שווי הערך הנמוך ביותר.


דעו את הערך של התכשיט

בשביל לקבל פרטים אודות הסכומים שאתם יכולים לקבל עבור תכשיטי הזהב שלכם כדאי שתערכו סיור מקיף (כולל בדיקה באינטרנט ותשאול טלפוני, כמובן) בחנויות של קניית ו - מכירת זהב. לגבי הסכומים השונים שהם מציעים עבורם. בצורה כזאת, תקבלו מושג באשר לערך העדכני של הזהב בשוק וזאת עוד לפני שאתם מוכרים את הזהב שלכם. זהו כלל הזהב הראשון שאנחנו מציעים לכם ללכת לפיו. קחו בחשבון שישנם מוכרים שמודעים לעובדה שישנם אנשים שרוצים להרוויח כסף מהיר כדי למלא כמה שיותר מזומנים בתוך הכיס. לאור עובדה זאת כדי לקבל את תכשיטי הזהב שלכם המוכרים מציעים לקנות ממכם אותם בערך הנמוך ביותר מאשר השווי העדכני והמקורי שלהם בשוק.


בידקו  את האמינות של החנויות שמתמחות בקניית זהב וב - מכירת זהב

בדקו אם חנויות אלה הם חנויות מורשות. מילוי כלל זה הוא מאוד חשוב מכיוון שיש הרבה עסקים בתחום של מכירת זהב וקנית זהב שאינם עסקים מורשים. לכן, למרות הטרחה הלא נעימה, כדאי לכם לערוך דבל-צ'יק ולבדוק פרט חשוב זה מול רשות המסים בישראל.


קראו את האותיות הקטנות

אם אתם בוחרים להשתמש בשירות של משלוח דואר כדאי לשוח את התכשיטים לנות של קניית ו - מכירת זהב, וודאו מספר פעמים שאתם בקיאים בפרטים ובתנאים. בצעו ביטוח עבור הפריטים שאותם אתם שולחים. בדקו דברים, כמו למשל כמה זמן החנות תחזיק את הזהב שלכם לפני שהם יחליטו, בכמה ישפו אתכם אם נגרם זנק לתכשיטי הזהב שלכם, וכן מה משך הזמן שבסופו הם יחליטו אם לקבל את הזהב שלכם או אם לאו.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Ilan Filos


 


מאמרים נוספים מאת Ilan Filos
 
איך תפטרי מטבעת האירוסין שלך?
29/11/12 | נשים - אחר
האיש שאיתו את עומדת להינשא עזב אותך עם לב שבור ועם טבעת אירוסין שאולי את מעוניינת להיפטר ממנה. במאמר זה תראי איך את יכולה להפוך את הלימון ללימונדה ולהרוויח כסף!

על הגובה: איזה סוג תורן ישמש אותי הכי טוב במלגזות שלי?
כשאנו נמצאים בתהליך של רכישת מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל, נברר קודם כל מה המפרט הטכני של המלגזות שאנו מעוניינים בו ואשר ישרת את צרכי השינוע שלנו על הצד הטוב ביותר. למלגזות חשמליות ודיזל יש כושר הרמה משתנה שאומר לנו כמה טון המלגזה תוכל לשאת באופן מקסימלי.

nמה דעתכם על חופשת סקי באוסטריה?
מזג אוויר מעולה, אתרי נופש מצויינים,מטבח מדהים,קבלת פנים אדיבה – כל אלה הם מספר סיבות טובות,אם כי חלקיות, המסבירות מדוע כדאי לבחור ב – חופשת סקי באוסטריה כמקום הבא בו תבקרו פעם הבאה כשתיסעו לחו"ל.

כללים להערכת תכשיטי זהב
26/11/12 | מכירות
במאמר זה תקבלו טיפים שילמדו אתכם כיצד להעריך את תכשיטי הזהב שלכם לצורך מכירה לחנויות שמתמחות ב - מכירת זהב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI