דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה דיאטה - סקירה של דיאטות
דיאטה - סקירה של דיאטות
משה פינחס 27/11/12 |  צפיות: 3178

בניגוד למה שרוב האנשים חושבים דיאטה אינה פתרון זמני. אם דיאטה היא למטרה של ירידה במשקל, במהרה תעלי את הקילוגרמים שהשלת כאשר תשובי להרגלי אכילה קודמים. דיאטנים מגדירים את המילה דיאטה כתזונה הרגילה שלנו. אם בדרך כלל אנחנו אוכלים אוכל מזין בכמויות מתאימות לנו- נישאר במשקל הרצוי, וזו תהיה דיאטה המתאימה לנו.

דיאטה בריאה

דיאטה חשובה כדי לשמור על המשקל התקין, וגם כדי לאזן את הויטמינים והמינרלים שאנו שומרים בגוף. כמובן שחשוב לשמור על דיאטה כדי להיראות יפים ובעלי חיות ומרץ. ישנן שיטות רבות לדיאטות. רוב האנשים שמשיגים את התוצאות הרצויות מתקשים להחזיק את המשקל והמראה החטוב ומתפתים לחזור לאכילה המפורזת והמשמינה, רבים מעלים במשקל שהיה לפני שהתחילו בדיאטה.

סוגי דיאטה

לא קל להוריד במשקל לכך צריך להתאמץ הרבה וכמובן לעשות זאת בצורה יעילה שלא תפגע בבריאותו של שומר הדיאטה. ניתן לפנות לדיאטנית או לרכוש ערכות של ירידה במשקל ולהוריד את המשקל באופן עצמאי. קרוב לוודאי שהמבקשים להרזות מבולבלים ממאות ואולי אלפי השיטות והתורות הקיימות בשוק ואינם יודעים מהי השיטה הנכונה והמתאימה ביותר עבורם. אנשים רבים מרגישים שהתעייפו מלנסות שיטות הרזיה חדשות ולהוציא אלפים של שקלים על תורות כאלו ואחרות. אפשר לחלק את מרבית סוגי הדיאטה השונות באופן הבא: דיאטות חלבונים, דיאטות דלות שומן ודיאטות פחמימות. לדוגמא דיאטות כגון: דיאטת אטקינס, דיאטת הזון ודיאטות נוספות הן דיאטות חלבונים משום שהם מכילות כמות חלבון רבה מהמומלץ.
לא תמיד קיים בסיס מדעי לדיאטה חדשה כזו או אחרת, אולם דיאטות פופולאריות רבות נחקרות ולעיתים מחקרים חדשים מראים תוצאות המעידות על השפעות חיוביות מפתיעות לדיאטות מסוימות
כמובן שישנה דיאטה המבוססת על ספורט שבה מתאמנים בצורה מבוקרת על ידי המתאמן ואוכלים מזונות המותאמים לבניית רקמת חלבון ושריר במקום רקמות השומן הלא בריאות והלא אסטטיות.

מומחים ממליצים בין אם מתכננים דיאטה או לא, על שתיית לפחות 8 כוסות מים ביום. כדאי להקפיד על שתיית מים לפני ותוך כדי פעילות גופנית כדי להימנע ממצב של התייבשות. בנוסף יש למים יתרונות כשומרים על עור פנים נקי, ובמניעת רעב.

דיאטה חשובה למראה טוב וכמובן לתחזוקה של הגוף. עדיף לשמור דיאטה לפני שמגיעים להשמנת יתר. דיאטה כשמתרגלים אליה הופכת לטבע שני לסיכום דיאטה חכמה מומלצת לכולם צעירים וזקנים לבריאות!!

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה פינחס


 


מאמרים נוספים מאת משה פינחס
 
דיאטה - סקירה של דיאטות
דיאטה היא דבר שכמעט כולנו מתנסים בו לאורך ימי חיינו ישנם סוגים רבים ושונים של דיאטה שניתן לשמור עליהן. סקירה של סוגי הדיאטה שקיימות כיום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI