דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים עיצוב משרדים
עיצוב משרדים
אלכס 27/11/12 |  צפיות: 3428
עיצוב משרדים

עיצוב פנים משרדים - כל משרד זקוק לו. סביבת העבודה מחייבת מקום נח ומעוצב היטב בכדי להגדיל תפוקה ולהנעים את זמנם של העובדים. בין אם מדובר במשרדים של עורכי דין, חברות הייטק, חברות גדולות עם סניפים במקומות אחרים, כל מקום זקוק לעיצוב. תכנון משרדים מראש מהווה פתרון עבור סביבת עבודה נוחה ויעילה, ויכול להוות את ההבדל בין עובדים שמרוצים להגיע לעבודה לבין עובדים שלא נותנים את כל כולם ומנסים לצאת לכיוון הבית שלהם כל פעם קצת יותר מוקדם.

משרדי הייטק

משרדי הייטק הינם משרדים עם צרכים קצת שונים. לרוב הם מכילים עובדים רבים יותר מאשר בחברות אחרות, והעבודה היא מסביב לשעון - חברות רבות דואגות להסעדה ופעילויות בתוך המשרד בכדי שיהיה לעובדים נוח יותר להשאר יום שלם.
עיצוב משרדי הייטק חייב להיות פונקציונאלי, לעבוד בשביל העובדים ולא להפך. במקום לאלץ אותם להתרחק משולחן העבודה שלהם ולעשות דברים אחרים, צריך לבנות את המקום כך שיתאים לצרכיהם המגוונים בהתאם לעבודה שהם עושים.

הזדמנות אחת לרושם ראשוני

כשאתם בוחרים עיצוב משרדים, אתם בוחרים איך יראה המשרד שלכם לתקופה ארוכה. מולכם עומדים לקוחות, עובדים, חברים, נציגים של חברות אחרות, וכדומה. רושם ראשוני יהיה לכם רק פעם אחת, ואת זה עושים בעזרת עיצוב. מעצבי פנים ברמה גבוהה ידאגו לכך שתהיה לכם תדמית חברה ברמה הגבוהה ביותר, ואת זה עושים איך לא - בעזרת מוצרים מגוונים:

  • הרהיטים הנכונים (דלפק קבלה, ספות אירוח ואפילו המגזינים שמניחים לידם)
  • החלל עצמו והחומרים מהם הוא מורכב (פרקט עץ מלא, חלונות זכוכית גדולים שמשקיפים אל הנוף)
  • האבזור (עציצים, מתקני שתייה, וכדומה).

אתם רוצים לדאוג שאנשים שרואים את המקום יזכרו אותו, ויזכרו אותו באופן חיובי. אתם רוצים שהעובדים ישמחו להגיע, והקליינטים ישמחו לחזור ולעשות איתכם עסקים בשנית.

תדמית חברה

בקצרה, בכדי לשפר את תדמית החברה שלכם, כל מה שצריך לעשות הוא להזמין עיצוב משרדים עדכני ומיוחד, שיעשה טוב לעובדים ונעים למבקרים - והכי חשוב, לכם.
 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלכס


 


מאמרים נוספים מאת אלכס
 
החלקה יפנית משרד הבריאות
כדי לבצע החלקה יפנית חשוב לבדוק כי מדובר על החלקה יפנית משרד הבריאות המפקח על כך וכי אנחנו הולכים למקום איכותי ומקצועי כמו הייר סיטי אשר מבצעת החלקה יפנית משרד הבריאות.

עיצוב אירועים - התאמת צבעים לאירוע
התאמת צבעים לאירוע מכל הסוגים ישפר אותו משמעותית. התאמת צבעים לאירוע חתונה, בר או בת מצווה, ימי הולדת בריתות ועוד

המדריך להתקנת לוחות שיש
27/11/12 | שיפוצים
המדריך להתקנת לוחות שיש ברמה הגבוהה ביותר. המדריך להתקנת לוחות שיש יעזור לכם לבחור, להרכיב, לתקן וגם לשמור על לוחות השיש שלכם

עיצוב משרדים
בכדי לשפר את תדמית החברה , כל מה שצריך לעשות הוא להזמין עיצוב משרדים עדכני ומיוחד, שיעשה טוב לעובדים ונעים למבקרים. עיצוב משרדים להייטק, לחברות בכל הגדלים ומכל התחומים והעיסוקים, ברמה גבוהה.

לימודי אדריכלות ועיצוב פנים
לימודי אדריכלות ועיצוב פנים ב"מכללה הטכנולוגית תל חי" הינם מן המתקדמים והמובילים בארץ. לימודי אדריכלות ועיצוב פנים פותחים שער חדש לעולם מרתק ומתחדש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI