דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אירועים עיצוב אירועים - התאמת צבעים לאירוע
עיצוב אירועים - התאמת צבעים לאירוע
אלכס 27/11/12 |  צפיות: 5835

מזל טוב! אתם הולכים לחגוג אירוע חשוב בקרוב, אבל איזה אירוע זה? חתונה? בר או בת מצווה? יום הולדת 80 לסבא, ברית, או אולי מסיבת אירוסין? לא משנה מה האירוע, צריך לדאוג שהוא יהיה יפה.
לכל אירוע שאנו מזמינים אליו אנשים לא תהיה לנו ברירה אלא לעשות אותו יפה, אחרת האורחים לא ישמחו להגיע לאירועים האחרים שאנו נארגן. יש משהו במראית עין, שגורמת לנו לאהוב משהו (אהבה ממבט ראשון), או לשנוא אותו, ולו בגלל איך שהוא נראה.

אי פעם חשבתם שאולי יש טכניקות, טקטיקות, תורה שלמה מאחורי הנושא? ובכן, יש. קוראים לה תורת הצבעים. באופן עקרוני, תורת הצבעים מדברת על חיבור בין צבעים שמתאימים, ואיך נעשה מהם משהו שלבד הם לא.
צריך להכיר תחילה בגלגל הצבעים:

  • ירוק הוא הצבע הנגדי של אדום
  • סגול הוא הצבע הנגדי של צהוב
  • כתום הוא הצבע הנגדי של כחול וכן הלאה.

התאמת צבעים לאירוע קשורה לא מעט באופן בו אנו משלבים צבעים - לרוב לבן, בשילוב עם אלמנטים של צבעים שונים. בחירת צבעים נכונה יכולה להיות ההבדל בין אירוע מוצלח לאחד שעדיף שישכח, ועל כן צריך לקחת את הנושא הזה ברצינות יתרה.

צבעים קלאסיים \ צבעים מודרניים

בעת עיצוב אירועים והתאמת הצבעים צריך להבדיל תחילה בין צבעים קלאסיים (או: צבעים שמרניים) לבין צבעים מודרניים (או: צבעים חדשניים). צריך להבין מה הבחירה באחד מהנ"ל יגרום: לדוגמה, צריך להבין שאם בוחרים בצבעים קלאסיים, נהיה חייבים לגוון ולעדכן קצת באספקטים אחרים בעיצוב. אלא אם כן, כמובן, אנחנו מעוניינים באירוע קלאסי (ומעט משעמם, יש שיאמרו).
מצד שני, אם נבחר בצבעים מודרניים, והשילוב ביניהם, נצטרך למצוא את הנישה שלנו בכל הנוגע לאווירה קלאסית. אחרי הכל, אי אפשר אירוע שכולו חדשני, שכן יש אורחים רבים שלא יוכלו "למצוא את עצמם" בעיצוב שכזה.

מעצב אירועים מקצועי

ובעצם, כשאתם עושים התאמת צבעים לאירוע, איזו סיבה יש שלא תשכרו מעצב אירועים מקצועי? הוא כן עולה כסף, אבל רוב הסיכויים שקיבלתם אחד מהאולם או גן האירועים שלכם בעלות הכלולה של המנות. הוא מבין הרבה יותר מכם, ויוכל לעזור לכם לקבל החלטות שלא תמיד תדעו את התשובה אליהן - האם החופה צריכה להיות בלבן לגמרי או עם נגיעות של צבעים אחרים, האם עיצוב מרכז השולחן יהיה בצבע זהה, או בצבע שונה מזה של הכסאות?
לכו עם מעצב אירועים מקצועי והוא גם ידע להכיר את תורת הצבעים על בוריה. סמכו עליו, ועל עצמכם. שיהיה בהצלחה והרבה מזל טוב!
 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלכס


 


מאמרים נוספים מאת אלכס
 
החלקה יפנית משרד הבריאות
כדי לבצע החלקה יפנית חשוב לבדוק כי מדובר על החלקה יפנית משרד הבריאות המפקח על כך וכי אנחנו הולכים למקום איכותי ומקצועי כמו הייר סיטי אשר מבצעת החלקה יפנית משרד הבריאות.

עיצוב אירועים - התאמת צבעים לאירוע
התאמת צבעים לאירוע מכל הסוגים ישפר אותו משמעותית. התאמת צבעים לאירוע חתונה, בר או בת מצווה, ימי הולדת בריתות ועוד

המדריך להתקנת לוחות שיש
27/11/12 | שיפוצים
המדריך להתקנת לוחות שיש ברמה הגבוהה ביותר. המדריך להתקנת לוחות שיש יעזור לכם לבחור, להרכיב, לתקן וגם לשמור על לוחות השיש שלכם

עיצוב משרדים
בכדי לשפר את תדמית החברה , כל מה שצריך לעשות הוא להזמין עיצוב משרדים עדכני ומיוחד, שיעשה טוב לעובדים ונעים למבקרים. עיצוב משרדים להייטק, לחברות בכל הגדלים ומכל התחומים והעיסוקים, ברמה גבוהה.

לימודי אדריכלות ועיצוב פנים
לימודי אדריכלות ועיצוב פנים ב"מכללה הטכנולוגית תל חי" הינם מן המתקדמים והמובילים בארץ. לימודי אדריכלות ועיצוב פנים פותחים שער חדש לעולם מרתק ומתחדש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI