דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה 5 יתרונות של דיאטת HCG לעומת דיאטות אחרות
5 יתרונות של דיאטת HCG לעומת דיאטות אחרות
דיאטת-HCG 28/11/12 |  צפיות: 3540

אחת הדיאטות המדוברות ביותר כיום, היא דיאטת HCG. אין מדובר כאן על דיאטה חדשה, ד"ר סימונס הבריטי, רופא ומדען, גילה אותה כבר בשנות ה- 50 של המאה הקודמת, אבל בשנים האחרונות, היא זוכה ליותר ויותר פופולאריות, וזאת בשל היתרונות הרבים הגלומים בה. במאמר זה נכתוב על 5 יתרונות של דיאטת HCG לעומת דיאטות אחרות.

מהות הדיאטה

ד"ר סימונס מצא כאשר ביקר במזרח אסיה, כי נשים בהיריון אשר אינן ניזונות כהלכה במשך 9 חודשים, עדיין יולדות תינוקות בריאים אשר אינם נפגעים מהתזונה של האם. בזמן ההיריון, מופרש הורמון HCG והוא מפרק את שומני האם ההרה ויוצר מהם מחסני אנרגיה, כך בדיוק התינוקות נולדים בריאים ואינם נפגעים מהתזונה הלקויה של האם. על פי הממצאים הללו, המציא הד"ר את הדיאטה. אנשים קיבלו את הורמון ה HCG, וראה איזה פלא, הם השילו תוך זמן קצר הרבה מאוד ק"ג מיותרים, מצבורי השומן שלהם נעלמו מהמקומות הנכונים, ובמהלך הדיאטה הם לא היו רעבים. הנה 5 יתרונות עיקריים של הדיאטה:

  • בכול יום תחוו ירידה במשקל גופכם, כאשר למעשה מדובר על ירידה של עד חצי קילו ביום. אין שום דרך אחרת או דיאטה אחרת אשר תבטיח לכם ירידה כה מהירה במשקל.
  • במהלך הדיאטה האורכת כ- 40 יום, תוכלו להשיל ממשקלכם עד 15 ק"ג, כך שהתוצאות הן לא פחות ממופלאות ומפתיעות. בזמן נטילת תוסף התזונה, אתם תהיו ניזונים מדיאטה מאוזנת של 500 קלוריות ביום, ולא תחושו שום רעב. עם תום הדיאטה, תוכלו לנוח קצת, אבל אין שום מניע לפתוח בסבב שני בן 40 יום.
  • במהלך הדיאטה לא תתפרק רקמת השריר, אלא רק מאגרי השומן הלא רצויים ייעלמו. בניגוד לדיאטות אחרות, לא תחוו גוף מדולדל ועור רפוי.
  • הדיאטה היא טבעית לחלוטין. הרבה מאוד דיאטות אחרות דורשות מכם ליטול כדורים מדכאי תיאבון העשויים מכימיקלים. דיאטת HCG היא דיאטה טבעית, שכן מדובר על תוסף תזונה טבעי.
  • אין שום צורך להתעמל במהלך הדיאטה, זו כבר תעשה את שלה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת-HCG

מאסל האוס

אנו מתמחים במתן יעוץ ספורטיבי לחדרי כושר, ספורטאים מתחילים, ספורטאים מקצועיים ואנשים רגילים מהשורה המקדישים את זמנם לספורט ולבריאות הגוף.
למוקד ייעוץ והזמנות - 077-5120014

http://www.musclehouse.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת דיאטת-HCG
 
למה דווקא דיאטה HCG?
29/04/13 | דיאטה
יש לא מעט אנשים אשר נאבקו במשך שנים ועדיין נאבקים כיום להסיר עודפי משקל מגופם הן בשל סיבות בריאותיות והן בשל סיבות אסתטיות ורגשיות. סביר להניח שאותם אנשים התנסו בעשרות, אם לא במאות, סוגי דיאטות שונות ומשונות שככל הנראה פעלו באופן רגעי ומיד השפעתן פגה. הבשורות הטובות הן שדיאטת HCG היא אחרת לחלוטין משאר סוגי הדיאטות הקיימות ואינה תלויה בגורמים חיצוניים.

איך להוציא את המקסימום מדיאטת HCG
דיאטה על פי סוג הדם, דיאטת כרוב, ניקוי רעלים, דיאטת פחמימות, דיאטת חלבונים, ומה בעצם לא? אחת הדיאטות הפופולאריות ביותר כיום היא דיאטת HCG, דיאטה המציעה ירידה מהירה במשקל, מבלי לחוש רעבים. במאמר זה תוכלו לקרוא על איך להפיק את המקסימום מדיאטת HCG.

5 יתרונות של דיאטת HCG לעומת דיאטות אחרות
אחת הדיאטות המדוברות ביותר כיום, היא דיאטת HCG. אין מדובר כאן על דיאטה חדשה, ד"ר סימונס הבריטי, רופא ומדען, גילה אותה כבר בשנות ה- 50 של המאה הקודמת, אבל בשנים האחרונות, היא זוכה ליותר ויותר פופולאריות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI