דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה איך להוציא את המקסימום מדיאטת HCG
איך להוציא את המקסימום מדיאטת HCG
דיאטת-HCG 28/11/12 |  צפיות: 3591

אם החלטתם לקרוא את המאמר הזה, סביר להניח שחוויתם במהלך חייכם אי אילו דיאטות, חלקן פופולאריות וחלקן אפילו מוזרות. דיאטה על פי סוג הדם, דיאטת כרוב, ניקוי רעלים, דיאטת פחמימות, דיאטת חלבונים, ומה בעצם לא? אחת הדיאטות הפופולאריות ביותר כיום היא דיאטת HCG, דיאטה המציעה ירידה מהירה במשקל, מבלי לחוש רעבים. במאמר זה תוכלו לקרוא על איך להפיק את המקסימום מדיאטת HCG.

15 ק"ג תוך 40 יום!

אין כאן שום טעות, בדיאטת HCG תוכלו להשיל עד 15 ק"ג בארבעים יום. ניתן לבצע כמה סבבים, אבל הסבב הראשון, אורך כאמור 40 יום, בהם תשילו ק"ג רבים. עם תום הדיאטה, תוכלו לנוח, לאכול כאוות נפשכם, ועדיין לא תעלו במשקל. לאחר סבב של 40 יום, תוכלו לפצוח בסבב נוסף, על מנת להשיל עוד ק"ג. אין מדובר כאן על דיאטת מסוכנת, שכן מדובר על תוסף תזונה טבעי לגמרי, וזאת בניגוד להרבה מאוד דיאטות אחרות, בהן נאלצים ליטול הסובלים ממשקל עודף, כדורים מדכאי תיאבון העשויים מכימיקלים.

מי המציא את הדיאטה?

דיאטת HCG נקראת גם דיאטת סימונס, וזאת על שם הרופא והמדען שהמציא אותה. שנים הוא התחבט בדילמה, כיצד מסייעים לאנשים שמנים להוריד ממשקלם?  בסופו של דבר, הוא עלה על הפיתרון במזרח הרחוק. שם הוא נוכח במציאות מיוחדת במינה. נשים בהיריון שניזונו מתזונה לקויה, עדיין ילדו תינוקות בריאים לחלוטין. הכיצד? הוא גילה הורמון מיוחד הנקרא הורמון HCG, הנמצא בגוף האישה ההרה ומסייע לפירוק שומנים מיותרים ולהפוך אותם לאנרגיה. כך הומצאו זריקות ההורמון HCG, רק שהיום אין מדובר על ההורמון אלא על תוסף תזונה טבעי.

בסה"כ מובטחת לכם דיאטה קלה, בנוסף לתזונה דלת קלוריות, תיטלו את תוסף התזונה, מאגרי השומן המיותרים ייעלמו מאליהם ולא כך סתם, אלא ממקומות בהם הם אמורים להיעלם, כלומר הגוף יחזור לפרופורציות נכונות. הדיאטה עצמה איננה יקרה, מדובר על סכום פעוט של כמה מאות שקלים, מחיר השווה לכול נפש, ואם אתם תרים אחר תגמולים מהירים, זוהי בהחלט הדיאטה שלכם, בה תוכלו להשיל ק"ג מיותרים במהירות מרבית, וללא סבל מיותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת-HCG

מאסל האוס

אנו מתמחים במתן יעוץ ספורטיבי לחדרי כושר, ספורטאים מתחילים, ספורטאים מקצועיים ואנשים רגילים מהשורה המקדישים את זמנם לספורט ולבריאות הגוף.
למוקד ייעוץ והזמנות - 077-5120014

http://www.musclehouse.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת דיאטת-HCG
 
למה דווקא דיאטה HCG?
29/04/13 | דיאטה
יש לא מעט אנשים אשר נאבקו במשך שנים ועדיין נאבקים כיום להסיר עודפי משקל מגופם הן בשל סיבות בריאותיות והן בשל סיבות אסתטיות ורגשיות. סביר להניח שאותם אנשים התנסו בעשרות, אם לא במאות, סוגי דיאטות שונות ומשונות שככל הנראה פעלו באופן רגעי ומיד השפעתן פגה. הבשורות הטובות הן שדיאטת HCG היא אחרת לחלוטין משאר סוגי הדיאטות הקיימות ואינה תלויה בגורמים חיצוניים.

איך להוציא את המקסימום מדיאטת HCG
דיאטה על פי סוג הדם, דיאטת כרוב, ניקוי רעלים, דיאטת פחמימות, דיאטת חלבונים, ומה בעצם לא? אחת הדיאטות הפופולאריות ביותר כיום היא דיאטת HCG, דיאטה המציעה ירידה מהירה במשקל, מבלי לחוש רעבים. במאמר זה תוכלו לקרוא על איך להפיק את המקסימום מדיאטת HCG.

5 יתרונות של דיאטת HCG לעומת דיאטות אחרות
אחת הדיאטות המדוברות ביותר כיום, היא דיאטת HCG. אין מדובר כאן על דיאטה חדשה, ד"ר סימונס הבריטי, רופא ומדען, גילה אותה כבר בשנות ה- 50 של המאה הקודמת, אבל בשנים האחרונות, היא זוכה ליותר ויותר פופולאריות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI