דף הבית תחבורה ורכב רכב משאיות למכירה - מה צריך לבדוק
משאיות למכירה - מה צריך לבדוק
משה פינחס 29/11/12 |  צפיות: 3382

כאשר עסק מחפש משאיות למכירה הוא צריך לבדוק לעומק כמה פרטים חשובים, כיוון שרכישת משאית לעסק היא לא כמו רכישת כלי רכב פרטי, מכיוון שמשאית בעסק היא כלי עבודה. לכן חשוב לרכוש משאיות למכירה שיהיו אמינות, ללא תקלות לאורך זמן, ויהיו חסכוניות בהוצאות דלק ותחזוקה. חשוב לעשות שיעורי בית לפני רכישה של משאיות למכירה ולבדוק היטב התאמה בין הצרכים העסקיים שלנו, ובין ההשקעה שאנחנו מוכנים להשקיע ברכישת משאית. למשל לעסק חדש בוודאי נעדיף משאית יד שנייה בגלל העלות הנמוכה יותר, ובעסק שפועל היטב לאורך זמן נשקיע מן הסתם ברכישת משאיות חדשות לעסק.

ישנו מגוון גדול של משאיות למכירה: משאיות מנוף, משאיות קירור, משאיות הובלה, סמיטריילרים ואלו חלק מהאפשרויות. חשוב שהמשאיות למכירה שנרכוש יהיו מסוג נכון שאנחנו צריכים כדי למנוע הוצאות מיותרות בעתיד.משאיות פגומות רבות נמכרות באריזה יפה כביכול ונמכרות כמשאיות במצב טוב אל לכם להאמין ולשלם כסף מיותר.  גם המשאיות למכירה שאנו מחפשים צריכות להיות מיוצרות על ידי חברות איכותיות וידועות כמו מרצדס, ניסן, טויוטה ועוד חברות רבות וטובות.

רכישה של משאיות למכירה באינטרנט היא בעלת יתרונות רבים, ניתן לראות את כל המפרט הטכני גובה, רוחב ומשקל פרטים כמו שנת ייצור, באיזו חברה העסיקו את המשאית קודם אם מדובר במשאית יד שנייה,

מה מחירה, אילו תנאי תשלום יש לה ועוד ורק כאשר אנו בטוחים שזוהי הבחירה הנכונה עבורנו אנחנו יכולים להגיע ולרכוש, הדבר חוסך לנו זמן רב בהגעה לבדוק עסקת רכישה של משאית כיוון שכך אנו ממוקדים יותר בפרטים ויש לנו כלי סינון טוב ונוח הרבה יותר.

אחריי שראינו את המשאית והיא מועמדת פוטנציאלית לרכישה השלב הבא הוא בדיקתה במוסך כדי לוודא שהמנוע,חלקי החילוף ושאר החלקים הפנימיים הם תקינים והמשאית תעבוד עבורינו היטב לאורך זמן. רצוי גם שהמשאיות למכירה יהיו  משוייכות לחברה בעלת צי משאיות גדול כיוון שחברות כאלו מחזיקות קציני רכב המוודאים את תקינותן של המשאיות, כיוון שהן צריכות לפעול היטב עבור החברה שהן משרתות אותה.

ניתן לבדוק משאיות למכירה מיד שניה גם אצל היבואנים כיון שגם אצלם משקיעים הרבה בתחזוקה של המשאיות שנמכרות אצלם, כך שתפקדו היטב ולאורך זמן.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 משה פינחס


 


מאמרים נוספים מאת משה פינחס
 
נכיון שייקים
כיום חברות רבות מקבלות שייקים לניכיון שהם בעצם שייקים שמקבלים את תמורתם במזומן לפני זמן הפירעון שלהם כאן תמצאו מידע על מהם שייקים לניכיון וכיצד זה פועל.

בתי מלון בחיפה
13/12/12 | בתי מלון
בחיפה ישנם בתי מלון רבים ואיכותיים. העיר חיפה היא עיר בעלת אטרקציות רבות ומגוונות מאוד,
ביניהן נמל חיפה, הרכבל, הגן הבהאי והמוזיאונים הרבים שם.


תפריטי דיאטה
29/11/12 | דיאטה
כאשר אנו שומרים על דיאטה תפריטי דיאטה חשובים מאוד, בעיקר כדי שהדיאטה שאנחנו שומרים תהיה בעלת ערכים תזונתיים מגוונים והמזון שאנו אוכלים לא יהיה משעמם ונחזור אז למאכלים הישנים והלא בריאים. לכן מומלץ לגוון את תפריטי הדיאטה.

דיאטה לנוער - כל מה שאתם צריכים לדעת
דיאטה לנוער היא דיאטה חשובה שאנחנו צריכים לשים לב לכמה דגשים בשמירה על דיאטה כזו כיוון שבני הנוער נמצאים בגיל גדילה ובשמירת הדיאטה צריך לשים לב שגופם מקבל את כל הויטמינים המינרלים ואבות המזון החיוניים לגדילתם.

דיאטה - רעיונות וטיפים
כאן תמצאו רעיונות לשמירה על בריאותכם על ידי שמירה על דיאטה בריאה וטובה לגוף, לאורך זמן.

משאיות למכירה - מה צריך לבדוק
29/11/12 | רכב
רכישת משאיות לעסק היא עניין יקר. פה תמצאו מה צריך לבדוק ולדעת לפני שרוכשים משאיות לעסק.

השכרת משאית - מה כדאי לבדוק לפני שפונים לחברה להשכרת משאיות.
השכרת משאית כיום מהווה פיתרון מצויין לבתי עסק שצריכים משאיות עבור העסק שלהם לתקופה "בוערת" בעסק או לעסק חדש. חשוב כמובן לבחור בחברה להשכרת משאיות שתהיה אמינה ומבוססת היטב שניתן לסמוך עליה לאורך תקופת ההשכרה של המשאית.

קניית יהלומים
28/11/12 | צרכנות
יהלומים האבן היקרה ביותר בעולם. כאן תמצאו מידע על קנייה ומכירה של יהלומים, ורקע של מה מומלץ לעשות בקניית יהלומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI