דף הבית קניות וצרכנות צרכנות היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
טל זולברג 10/12/12 |  צפיות: 7520

עד לפני כמה שנים, קולט אדים כלל לא נחשב למוצר חובה וחלק בלתי נפרד מהמערך של כל מטבח ומטבח. לעומת זאת, היום, הן מבחינה צרכנית והן מבחינה פסיכולוגית, אף מטבח לא שלם ומושלם ללא נוכחות של קולט אדים, תלוי על הקיר או מתחת לתקרה וישר מעל הכיריים. יחד עם זאת, על אף ירידה תלולה במחירים של קולטי אדים איכותיים רבים, רוב האנשים ובעלי המטבחים עדיין לא מודעים לחיוניות הגדולה אשר מאפיינת אותם. לכן, במאמר זה נסקור את המוצר של קולט האדים, נספר על קולטי אדים איכותיים ומומלצים, נספק טיפים חיוניים ועוד.

מהו קולט אדים, מה התפקיד שלו ועוד

ובכן, קולט אדים הינו מתקן מטבח ייעודי ומוצר חשמלי אשר מותקן ממש מעל כיריים ותנורים. ככזה, תפקידו הראשי והמרכזי של כל קולט אדים הינו 'לקלוט', לשאוב ולסלק אדי מטבח, דהיינו, אדים, עשן, שמנים, תוצרי שריפה וריחות לא נעימים אשר מהווים תוצאה ישירה של תהליכי בישול מגוונים ומסוגים שונים. חשוב לזכור, כי המשמעות, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך, של כל אותן תוצאות תהליכי בישול אמורות הינה פגיעה בבריאות האנשים אשר נמצאים במטבח ובאיזור שלו - שלא לדבר על כך, כי אדים, עשן, שמנים וריחות נספגים בכל ארונות וקירות המבטח. יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי קולטי אדים כלל לא היו קיימים היום אלמלא כל אותם קולטי אדים כפריים מפורסמים אשר הותקנו על פני גגות של בתים כפריים, וזאת באופן שהם שואבים את כל תוצרי הריח והבישולים מן המטבח ופולטים אותם היישר החוצה.

כל מה שצריך לדעת על המפרט של קולט האדים

מבחינת מפרט טכני, כל קולט אדים 'חייב' לכלול את המרכיבים הבאים: כנף או לוח 'קליטה' אשר שואב את כל האדים, הריחות, העשן ועוד אשר נפלטים מאיזור הכיריים ו / או התנור; מספר כזה או אחר של פילטרים אשר מסננים את כל תוצאות הבישול האמורות / מפוח או מאוורר ייעודיים אשר פולטים החוצה את התוצרת המסוננת. מבחינת עיצוב וצורה, קולטי אדים רבים כוללים בתוכם או צינור ארוך אשר אחראי על שאיבה ופליטת אדי המטבח או פילטר פנימי אשר מסנן את אדי המטבח, 'מטהר' אותם ופולט אותם בחזרה לחלל המטבח בדמותו של אוויר. קולטי אדים אמנם מאופיינים במפרט פשוט יחסית, אבל אי אפשר כלל להשוות בין מטבח עם קולט אדים לאחר בישול לבין אחד בלי.

קיימים סוגים רבים של קולטי אדים – צריך רק לבחור

מבחינה סטטיסטית, קולט אדים נחשב לאחד מן המוצרים החשמליים אשר 'נהנה' מביקוש עולה ומתמיד. בהתאם, הקטגוריה של קולטי אדים מכילה בתוכה תמהיל מתקדם וייחודי ביותר של קולטי אדים ובעיקר את הבאים: קולט אדים טלסקופי (זעיר, מעוצב, מתקדם וקולט כל אדי מטבח) / מזכוכית (בעל מפרט מתקדם ביותר ובעל עיצוב ומראה חיצוני מרהיב ויוצא דופן) / עם ארובה (מיועד בעיקר למטבחים גדולים, אוטומטי ועוצמתי ביותר) ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל זולברג


 


מאמרים נוספים מאת טל זולברג
 
80 שנה של חדשנות בחברת אמנה
08/01/13 | צרכנות
במאמר זה תמצאו מידע על ההיסטוריה של אחת מחברות מוצרי החשמל החדשניות בעולם, שהביאה לנו בין השאר את המיקרוגל

חשיבות חווית משתמש להצלחת המוצר
כחלק מהקדמה הטכנולוגית, חווית משתמש היא אחד המושגים שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות. חווית משתמש עשויה להסביר מדוע אפליקציה אחת היא הצלחה גורפת לעומת אאפליקציה אחרת שנעלמת במהירות. בטקסט זה נסביר על האספקטים השונים של חווית המשתמש.

מים - מקור החיים
כולנו יודעים מהי חשיבות המים לחיינו. לכן, חשוב גם שנדע איזה סוג מים כדאי לשתות כדי לספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים - כל הפרטים במאמר זה.

מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
12/12/12 | הלוואות
הלוואה ללא ערבים היא אחת הדרכים היעילות למתן עזרה כלכלית - קראו במאמר זה מהי המשמעות של הלוואה כזו

גיל 60 והבריאות שלנו
בעולם המשתנה שלנו, תוחלת החיים עולה בהתמדה הודות לפיתוחים טכנולוגיים. ככל שאנו מתבגרים, מתרבות השיחות בנוגע לבריאות. איזה בעיות עלולות לצוץ אחרי גיל 60 ומהם הגורמים לכך?

היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
10/12/12 | צרכנות
על אף ירידה תלולה במחירים של קולטי אדים איכותיים רבים, רוב האנשים ובעלי המטבחים עדיין לא מודעים לחיוניותם של קולטי האדים במטבח. במאמר זה נסביר מדוע.

הקשר בין מתקני מים איכותיים למיכלים נוחים לשימוש
למתקני מים בעלי מיכלי מים ישנם מספר יתרונות חשובים - הכנסו למאמר כדי לקרוא אודותיהם

כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות
15/11/12 | הלוואות
מה כדאי לדעת בנוגע לכרטיסי אשראי? מאמר זה יפרט את יתרונותיהם וחסרונותיהם של כרטיסי האשראי.

האם אי פעם חשבתם על מקורו של מדיח כלים ביתי?
מדיח כלים הוא רק דוגמא אחת למוצר חשמלי שנמצא בבתים רבים בישראל ורוב הסיכויים שמעולם לא ייחסתם לו כל חשיבות. כאן תמצאו מידע על המצאת מדיח הכלים.

טיפים להכנת עוגיות מושלמות
הכנת עוגיות היא אחת מעבודות המטבח הכיפיות ביותר, את רוב הסוגים של העוגיות קל מאוד להכין ולא נדרשת מומחיות גדולה. אין כמו עוגיות טריות שיוצאות מהתנור, אף אחד לא יכול לעמוד בפניהן. אמנם לא מסובך לרוב להכין עוגיות, אך כמה טיפים קטנים בהחלט יכולים להקל עוד יותר על המשימה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI