דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב מוצר רפדים - האנשים שדואגים שהרהיטים שלכם ייראו טוב
רפדים - האנשים שדואגים שהרהיטים שלכם ייראו טוב
אסף ברנר 11/12/12 |  צפיות: 13129

עם הזמן, הרהיטים כמו שאר הדברים בבית, הופכים בלויים, וזקוקים למראה חדש. הזמן, האבק, מזג האוויר, וחוסר הטיפול בהם, מעניק להם מראה ישן, לא נעים, כזה שלא היינו רוצים שיהיה להם. לעיתים אנחנו תופסים את זה ברגע, לעיתים אנחנו רואים את השינוי שחל בהם, במשך זמן רב. אפשר לפתור את זה, ברכישת רהיטים חדשים, ואפשר פשוט לפנות אל רפדים שיטפלו לנו ברהיטים הבלויים.

אנחנו יכולים לפנות ל ניקוי ספות במקרה של לכלוך אך במקרה של התיישנות עלינו לפנות אל רפדים שמחדשים רהיטים, ואף יש מרפדיות תעשייתיות שמרפדות רהיטים חדשים, ועוזרות בתחום ייצור הרהיטים. רהיטים רבים זקוקים למראה וכן ריפוד חדש, עקב בלאי, התיישנות ורצון של הלקוח לשוות לרהיטו מראה שונה.

כשהלקוח לא רוצה לוותר על רהיט אהוב עקב מצבו, הוא ייעזר בשירותי הרפדים שעל ידי הריפוד, מחדשים את הרהיט ואף עושים תיקונים נוספים בשעת הצורך, אשר יציעו מבחר בדי ריפוד, עורות ורעיונות לחידוש הרהיט, וכל זאת בעזרת ציוד לרפדים כולל ציוד ניקיון ריפודים. רפדים מרפדים סוגים רבים של רהיטים, מריפוד סלונים, ספות, כורסאות, כסאות, מושבים לפינות אוכל ועד ריפוד של סלוני עור ורהיטי ענתיקה.

השיקולים בבחירת רפד מתאים, קשורים בעיקר לנסיונו, התמחותו, מקצועיותו וותקו. חשוב לבחור רפד בעל מוניטין ומסורת מוכחים, שיודע להתמחות בסוג הרהיט המיועד לריפוד. הרפד צריך לדעת לבצע חידושים של רהיטים על ידי הידע בהחלפת בד מתאים, ספוג המילוי של הרהיט וכן תיקוני עץ וצביעה.

ההקפדה על רמת גימור גבוהה, שימוש בחומרים מאיכות גבוהה, ותהליך ריפוד וחידוש שיבוצע במהירות וביעילות, מהווים את עיקר השיקולים בבחירת הרפד והמרפדיה הנכונים. רפדים רבים מציעים שירותי תכנון, ייעוץ והכוונה בבתי הלקוחות ויש רפדים שעובדים עם חברות ניקיון כולל שירותי ניקוי ספות בד ואחרות, ולעתים רבות מגיעים לבתי הלקוח ללא התחייבות וללא תשלום נוסף. על ידי בחירת הרפד המתאים, הלקוחות יוכלו לקבל חידוש לרהיטם בדרך היעילה והבטוחה ביותר.

חשוב לציין, שלא פעם, עדיף, מבחינה כספית, וגם מבחינת עיצוב הבית, לקנות רהיט חדש. אך זה לא אומר בהכרח, שצריך לוותר על הרהיט הישן, ולזרוק אותו. אפשר פשוט לטפל בו, ולהעביר אותו לחדר אחר. לא פעם, יש לו משמעות סנטימנטאלית, או חשיבות אחרת.

במידה ואינכם מוצאים שוב משמעות או חשיבות לרהיט, מבחינה אישית או שימושית, אזי שאתם יכולים לטפל בו, ופשוט לתרום אותו למי שצריך רהיטים. כך תרגישו שהוא משרת מישהו אחר, וזה בוודאי יעשה לכם טוב. גם מי שיקבל את הרהיט, ייהנה ממנו בוודאי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף ברנר


 


מאמרים נוספים מאת אסף ברנר
 
תיקון תריסים - להחזיר לבית את המגן הפנימי
אחד הדברים המעצבנים ביותר, שאנו כמעט ולא שמים לב אליהם הוא, שכעבור זמן מה בדירה, חדשה או ישנה, מתחילים התריסים להתפרק. מי לא מכיר את זה? פה מתפרק תריס אחד, שם מתפרק תריס אחר, ולא חולף זמן רב, והתריסים במרפסת או בחדר נראים כמו לוח לא גמור, אחד כן אחד לא.

גבס ומוצריו - לבנות את הבית בקלות
30/12/12 | שיפוצים
בלא מעט מבנים בישראל, בתים פרטיים או מוסדות ציבור, הבנייה היא איננה בנייה של לבנים בסגנון הישן אלא בניית גבס . אומנם מבחוץ, קשה להבחין בהבדל בין שתי סגנונות הבנייה, אך מבפנים קל לראות ובעיקר להרגיש, בהבדלים שבין סגנונות הבנייה, אך יתרה מזו, משך זמן הבנייה הוא שונה, וזה לא פעם משחק תפקיד חשוב, עבור בעלי המבנה.

שמלות כלה צנועות - שומרת על המסורת בלבן
30/12/12 | חתונות
החתונה היהודית היא ללא ספק אחד מהטקסים העתיקים ביותר של הדת היהודית שנשמרת כבר דורות רבים. הטקס המסורתי בחברה הישראלית כיום הוא עדיין אחד הטקסים השכיחים, אפילו שרוב העם הישראלי הוא חילוני.

עובדי ניקיון - לנקות את כל הלכלוך, ולא להשאיר פירור
ישנו משפט שאומר, הרצפה כל כך נקייה שאפשר לאכול ממנה. ובכן, איש מאיתנו לא ירוץ לאכול מהרצפה, אך כולנו היינו שמחים אילו הרצפה שלנו היתה נקייה עד כדי כך, שהיינו יכולים לאכול ממנה, אילו היינו רוצים בכך. על מנת שהרצפה תהיה נקייה ברמה כזו, אנו צריכים לבצע ניקוי מרצפות-פוליש.

שירה בציבור - ערב של שושנים
30/12/12 | שירה
אחד מהסממנים הבולטים של החברה הישראלית, שרווח גם בקהילות הישראלים ברחבי העולם, הוא ללא ספק מנהג השירה בציבור. המנהג היפה והרומנטי החל עוד מימי היישוב, ונעשה פופולארי גם כיום.

מעבדות מחשבים - המקום הנכון לשחזור מידע
הלך לכם הדיסק הקשיח במחשב ואיתו כל המסמכים החשובים ששמרתם? נשבר לכם כרטיס הזיכרון של נגן המוזיקה שמלווה אתכם יום יום לחדר הכושר? נמחקה לכם כל עבודת התזה שהייתה שמורה על המחשב הנייד? התמונות במצלמה נעלמו? אל תרימו ידיים, עם הטכנולוגיה של היום אפשר בהחלט, ברוב המקרים, להציל את המידע החשוב.

רפלקסולוגיה - חיבור בין גוף לנפש
החיים של היום הם לחוצים מדי. הדאגות לא מפסיקות להסתובב בראש ואיך שאנחנו פותחים את העיניים אנחנו כבר חושבים על מתי נסיים את היום. כולנו נמצאים לעיתים תכופות במתחים ולחצים מסוגים שונים, וההרפיה היחידה שאנו מקבלים היא מהטלוויזיה או מקריאת ספר טוב.

ריהוט גן - כי גם לגן שלנו מגיע שולחן וכיסא
30/12/12 | ריהוט
יש אנשים שכל חלומם הבוגר הוא, שיהיה להם גינה פרטית בבית. גינה קטנה, אליה הם יכולים לצאת בבוקר כדי לשתות קפה, ובערב לחזור אליה כדי להנאות מבריזה נעימה. לשבת בה עם חברים בערבי שישי, לשתות קצת, ולהרגיש איך הם הגשימו את החלום שלהם. לא אגזים אם אומר, שגינה פרטית, זה אחד מהחלומות הישראליים של ימנו.

קריוקי לילדים - השמחה רבה
30/12/12 | שירה
רוב ההורים שוברים את הראש על איך להפיק את מסיבת יום ההולדת המושלמת עבור הילד או הילדה שלהם. שוב להזמין ליצן? אולי קוסם? אולי מתנפחים?

קניונים ומרכזי קניות - להתחבא מהחום ולעשות קניות
12/12/12 | תחביבים
סביר להניח, שאם יגיע לישראל תייר שמעולם לא היה כאן, הוא יופתע לגלות כמה קניונים יש בישראל, ואיך לעיתים בערים בינוניות יש יותר מקניון אחד. אין ספק שהקניונים הפכו לסמל בתרבות הישראלית, סמל של שפע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI