דף הבית פיננסים וכספים הלוואות מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
טל זולברג 12/12/12 |  צפיות: 4396

ישנן מספר סיבות בגללן כדאי לקחת הלוואה ללא ערבים. אך עוד קודם לכן, חשוב שנזכור כי הלוואה מכל סוג אינה מיועדת רק לכאלו המצויים בחובות. ההלוואה יכולה לעזור למשפחות רבות לסיים את החודש במאזן חיובי, מה שימנע מהן תשלום ריביות על משיכת יתר. בצורה כזו הופכות ההלוואות לא רק לאמצעי כלכלי זמין ויעיל, אלא גם עשויות לחסוך כסף.

התרומה של ההלוואות לכלכלה

כאשר בוחנים את התחום הפיננסי בישראל של השנים האחרונות מגלים כי הלוואה ללא ערבים היא אחת הדרכים היעילות למתן עזרה כלכלית. הלוואה ללא ערבים מלווה בשלל יתרונות כפי שיובאו להלן, וכמעט כל לקוח יכול למצוא בעזרת הבנקים פתרונות מגוונים אשר ייתנו מענה לצרכיו. ההלוואות תקפות ללקוחות פרטיים אך רלוונטיות גם לגופים עסקיים, המעוניינים להגדיל את יכולת ההשקעה שלהם בטווח הקצר והארוך.

קיצור זמן התהליכים

הסיבה הראשונה בגללה כדאי לשקול לחיוב הלוואה ללא ערבים היא פרגמטית. מבחינת הבנקים והלווים, קל יותר לאשר ולתת הלוואה עד סכום מסוים ללא ערבים. התהליך אינו מערב מילוי טפסים מורכב, בירוקרטיה או פגישות חוזרות ונשנות. לעיתים קרובות המרחק בין הלקוח לבין קבלת ההלוואה הוא שיחת טלפון בלבד. אמנם יש לבחון את הדברים לאשורם, לבדוק את היסטוריית האשראי ולאשר את גובה ההלוואה, אך אין ספק כי מדובר על אמצעי מוכח לקיצור הזמן וההליכים עד קבלת הכסף לחשבון.

דיסקרטיות מלאה

סיבה נוספת המוכיחה כי הלוואה ללא ערבים היא אופציה אטרקטיבית עבור לקוחות עסקיים ופרטיים היא הדיסקרטיות. סוג כזה של הלוואה אינו מחייב את הלווה במעורבות של חברים, בני משפחה או אפילו בני זוג. ההתנהלות לגבי קבלת ההלוואה מתבצעת ישירות מול הבנק. בניגוד להלוואות אחרות, אין צורך בחתימה של אדם אחר מלבד בעל החשבון עצמו. כאן גם אפשר לראות קשר לסעיף הקודם ולזמינות של הלוואות ללא ערבים: הן לא רק פועלות לטובת הלקוח, אלא לטובת המערכת הפיננסית כולה. בעת מתן הלוואות יכולים הבנקים וגופי המדינה לעודד הלוואות, להמריץ את המשק ולתרום לצמיחה כלכלית קולקטיבית.

דינאמיקה חיובית בין גופי המימון לבין הלקוח

לסיכום, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבעזרת לקיחת הלוואה ללא ערבים יכול הלקוח לשפר משמעותית את מצב חשבון הבנק שלו. מנגד, גופים רבים עושים שימוש בכלי כמו הלוואות ללא ערבים על מנת למשוך לקוחות חדשים. המשמעות היא שבכל מקרה כולם מרוויחים. אם גוף כלכלי מוכן להעניק הלוואה ללא ערבים, הוא ברוב המקרים יודע היטב מה הוא עושה. ההלוואה מעידה על כושר ההחזרה של הלווה ועל היכולת הכלכלית שלו לטווח הארוך. אי אפשר לקחת הלוואה ללא ערבים על כל סכום, אך בחלק גדול מאוד מהמקרים ההלוואה הזו תספק ללקוח מענה לדרישותיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל זולברג


 


מאמרים נוספים מאת טל זולברג
 
80 שנה של חדשנות בחברת אמנה
08/01/13 | צרכנות
במאמר זה תמצאו מידע על ההיסטוריה של אחת מחברות מוצרי החשמל החדשניות בעולם, שהביאה לנו בין השאר את המיקרוגל

חשיבות חווית משתמש להצלחת המוצר
כחלק מהקדמה הטכנולוגית, חווית משתמש היא אחד המושגים שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות. חווית משתמש עשויה להסביר מדוע אפליקציה אחת היא הצלחה גורפת לעומת אאפליקציה אחרת שנעלמת במהירות. בטקסט זה נסביר על האספקטים השונים של חווית המשתמש.

מים - מקור החיים
כולנו יודעים מהי חשיבות המים לחיינו. לכן, חשוב גם שנדע איזה סוג מים כדאי לשתות כדי לספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים - כל הפרטים במאמר זה.

מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
12/12/12 | הלוואות
הלוואה ללא ערבים היא אחת הדרכים היעילות למתן עזרה כלכלית - קראו במאמר זה מהי המשמעות של הלוואה כזו

גיל 60 והבריאות שלנו
בעולם המשתנה שלנו, תוחלת החיים עולה בהתמדה הודות לפיתוחים טכנולוגיים. ככל שאנו מתבגרים, מתרבות השיחות בנוגע לבריאות. איזה בעיות עלולות לצוץ אחרי גיל 60 ומהם הגורמים לכך?

היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
10/12/12 | צרכנות
על אף ירידה תלולה במחירים של קולטי אדים איכותיים רבים, רוב האנשים ובעלי המטבחים עדיין לא מודעים לחיוניותם של קולטי האדים במטבח. במאמר זה נסביר מדוע.

הקשר בין מתקני מים איכותיים למיכלים נוחים לשימוש
למתקני מים בעלי מיכלי מים ישנם מספר יתרונות חשובים - הכנסו למאמר כדי לקרוא אודותיהם

כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות
15/11/12 | הלוואות
מה כדאי לדעת בנוגע לכרטיסי אשראי? מאמר זה יפרט את יתרונותיהם וחסרונותיהם של כרטיסי האשראי.

האם אי פעם חשבתם על מקורו של מדיח כלים ביתי?
מדיח כלים הוא רק דוגמא אחת למוצר חשמלי שנמצא בבתים רבים בישראל ורוב הסיכויים שמעולם לא ייחסתם לו כל חשיבות. כאן תמצאו מידע על המצאת מדיח הכלים.

טיפים להכנת עוגיות מושלמות
הכנת עוגיות היא אחת מעבודות המטבח הכיפיות ביותר, את רוב הסוגים של העוגיות קל מאוד להכין ולא נדרשת מומחיות גדולה. אין כמו עוגיות טריות שיוצאות מהתנור, אף אחד לא יכול לעמוד בפניהן. אמנם לא מסובך לרוב להכין עוגיות, אך כמה טיפים קטנים בהחלט יכולים להקל עוד יותר על המשימה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI