דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר מים - מקור החיים
מים - מקור החיים
טל זולברג 12/12/12 |  צפיות: 4667

החיים אינם מתאפשרים ללא מים. מים נחשבים כמקור החיים. החיים על פני כדור הארץ תלויים במים ותשע עשירות משטח הכדור שלנו מכוסים במים. במים נמצאים יותר סוגים של בעלי חיים  מאשר בכל מקום אחר והם, המים, אלה שמשקים את האדמה, מצמיחים את הצמחים ומאפשרים לאדם, ולכל יתר בעלי החיים לחיות. צריכת מים יומית איננה רק בגדר המלצה, אלא בגדר הכרח לחיים עצמם. בגלל החשיבות הגדולה שיש למים לחיים שלנו, הרי שחשוב שנדע איזה סוג מים מומלץ לשתות כדי שנספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים שהוא זקוק להם?

מים טבעיים

בערב היתה צריכת המים נעשית ממקורות טבעיים ולא מזוהמים. אנשים חיו ליד מקורות מים ביודעם כי מקור זה הוא מקור החיים שלהם. נהרות ונחלים סיפקו את רוב תצרוכת המים של האדם. גם מעיינות מים היו ספקי מים וכך גם לגבי מי תהום שהיו שואבים מבארות שונים. המצב החברתי של מאתיים השנים האחרונות שינה את המאזן האקולוגי והמהפכה התעשייתית אמנם שיפרה את רמת החיים ללא הכר, אך גרמה לזיהום הסביבה ובמיוחד לזיהום מקורות המים שלנו. הצורך ההולך וגובר לאספקת כמויות מים עצומות למרכזים העירוניים הפכה אספקה זו למפעל תעשייתי בפני עצמו ואיכות המים הלכה וירדה בהתאם. כדי לנסות ולהחזיר במשהו מתכונותיהם הטבעיות המקוריות החלו בסינון וחיטוי המים כדי שיהיו ראויים לשתייה. כך חדרו גם מזיקים כימיים למים כתוצאה מפעולת החיטוי. סוג המים היחיד שלא נפגע בתהליך מורכב זה הם מים מינרלים המופקים ממעיינות טבעיים הנמצאים במרחק רב ממפעלי תעשייה מזהמים. מעיינות אלה נמצאים בהרים ומקור המים שלהם טבעי לחלוטין.

אספקת מים מינרלים – מתקן מיני בר

אספקת מים מינרלים מגיעה בשתי דרכים עיקריות: בקבוקים חד פעמיים וכדים גדולים לאספקה ביתית או עסקית. כדי להזרים את המים באופן קל וזמין ניתן לעשות שימוש בכמה מתקני מים ובראשם מתקן מיני בר. מתקן מיני בר מספק לכם מים מינרלים מכדים של 19 או 11 ליטר המספיקים לתקופת זמן ממושכת. מתקן מיני בר מעוצב להצבה על השיש במטבח או במשרד או על כל דלפק אחר. מיני בר מגיע בשלל צבעים לבחירתכם וניתן לבחור בין מתקן מיני בר רגיל או מתקן מיני בר "שומר שבת". בשני מתקני מני בר אלה יש צג דיגיטלי כדי לדעת את הטמפרטורה המדוייקת של המזים הנמזגים – חמים או קרים, וניתן לווסת את טמפרטורת המים בעזרת לחיצה על כפתור.  מתקן מיני בר נוח להפעלה ולהכנת משקאות חמים, ולשומרי השבת לא יהיה צורך להפעילו במהלך השבת עקב שעון מיוחד המותקן בו והמחמם ומקרר את המים כל כמה דקות ללא צורך בהפעלה אנושית. אין ספק כי הפופולריות הגדולה של מיני בר נובעת מכל הסיבות הללו ומהסיבה העיקרית – אספקת מים מינרלים בריאים וטעימים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל זולברג


 


מאמרים נוספים מאת טל זולברג
 
80 שנה של חדשנות בחברת אמנה
08/01/13 | צרכנות
במאמר זה תמצאו מידע על ההיסטוריה של אחת מחברות מוצרי החשמל החדשניות בעולם, שהביאה לנו בין השאר את המיקרוגל

חשיבות חווית משתמש להצלחת המוצר
כחלק מהקדמה הטכנולוגית, חווית משתמש היא אחד המושגים שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות. חווית משתמש עשויה להסביר מדוע אפליקציה אחת היא הצלחה גורפת לעומת אאפליקציה אחרת שנעלמת במהירות. בטקסט זה נסביר על האספקטים השונים של חווית המשתמש.

מים - מקור החיים
כולנו יודעים מהי חשיבות המים לחיינו. לכן, חשוב גם שנדע איזה סוג מים כדאי לשתות כדי לספק לגוף את כל המרכיבים החיוניים - כל הפרטים במאמר זה.

מה הסיבות לקחת הלוואה שלא דורשת ערבים?
12/12/12 | הלוואות
הלוואה ללא ערבים היא אחת הדרכים היעילות למתן עזרה כלכלית - קראו במאמר זה מהי המשמעות של הלוואה כזו

גיל 60 והבריאות שלנו
בעולם המשתנה שלנו, תוחלת החיים עולה בהתמדה הודות לפיתוחים טכנולוגיים. ככל שאנו מתבגרים, מתרבות השיחות בנוגע לבריאות. איזה בעיות עלולות לצוץ אחרי גיל 60 ומהם הגורמים לכך?

היום, קולט אדים הינו חלק בלתי נפרד מכל מטבח ומטבח
10/12/12 | צרכנות
על אף ירידה תלולה במחירים של קולטי אדים איכותיים רבים, רוב האנשים ובעלי המטבחים עדיין לא מודעים לחיוניותם של קולטי האדים במטבח. במאמר זה נסביר מדוע.

הקשר בין מתקני מים איכותיים למיכלים נוחים לשימוש
למתקני מים בעלי מיכלי מים ישנם מספר יתרונות חשובים - הכנסו למאמר כדי לקרוא אודותיהם

כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות
15/11/12 | הלוואות
מה כדאי לדעת בנוגע לכרטיסי אשראי? מאמר זה יפרט את יתרונותיהם וחסרונותיהם של כרטיסי האשראי.

האם אי פעם חשבתם על מקורו של מדיח כלים ביתי?
מדיח כלים הוא רק דוגמא אחת למוצר חשמלי שנמצא בבתים רבים בישראל ורוב הסיכויים שמעולם לא ייחסתם לו כל חשיבות. כאן תמצאו מידע על המצאת מדיח הכלים.

טיפים להכנת עוגיות מושלמות
הכנת עוגיות היא אחת מעבודות המטבח הכיפיות ביותר, את רוב הסוגים של העוגיות קל מאוד להכין ולא נדרשת מומחיות גדולה. אין כמו עוגיות טריות שיוצאות מהתנור, אף אחד לא יכול לעמוד בפניהן. אמנם לא מסובך לרוב להכין עוגיות, אך כמה טיפים קטנים בהחלט יכולים להקל עוד יותר על המשימה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI