דף הבית עבודה וקריירה קורות חיים כיצד כתיבת קורות חיים מקצועית תגרום למעסיקים להתאהב בכם?
כיצד כתיבת קורות חיים מקצועית תגרום למעסיקים להתאהב בכם?
אקסטרה - קידום אתרים בגוגל 13/12/12 |  צפיות: 13321

עוד לפני שהמעסיקים פגשו אתכם פנים מול פנים יש צורך לגרום לכם להתאהב בכם, ואת זה אתם יכולים לעשות באמצעות כתיבת קורות חיים שישאירו את המתחרים שלכם מאחור. כתיבת קורות חיים בצורה מרשימה ונכונה יכולה להוביל אתכם למשרה הבאה.

כתיבת קורות חיים בצורה נכונה

כיום מעסיקים רבים מחפשים את העובדים הבאים שלהם ברשתות חברתיות. אם בעבר היה נהוג לשלוח קורות חיים בפקס או לעבור ראיון טלפוני כיום חל שינוי ומעסיקים מעדיפים לאתר את העובדים שלהם ברשתות חברתיות. איתור עובדים ברשתות חברתיות הפכה להיות משימה פופולרית בקרב מעסיקים רבים. לפיכך, רבים מבינים כי העבודה הבאה יכולה להגיע אליהם באמצעות הרשתות החברתיות. מהו סוד כוחן של הרשתות החברתיות? הרשתות החברתיות מאפשרות לאנשים להוסיף פרטים שונים שהם לא יכולים להוסיף בדף קורות חיים רגיל. כתיבת קורות חיים בצורה נכונה יכולה לגרום לכם למצוא עבודה במהירות. מעסיקים פוטנציאלים מקבלים מדי יום קורות חיים רבים והם צריכים לבחור מבין המועמדים השונים, ואת זה הם עושים באמצעות התבוננות בכתיבת קורות חיים מרשימים. כתיבת קורות חיים בצורה נכונה מאפשרת לכם להציג את כל התכונות החיוביות שלכם. כתיבת קורות חיים בצורה נכונה כוללת פירוט של שם,שם משפחה, גיל וכתובת מגורים. לאחר מכן פירוט של ניסיון מקצועי מבלי להכביד על הקורא.

קבלת רעיונות

חשיבותם של קורות חיים נובעת מהעובדה שהם אלו שיקבעו האם המעסיק יבחר בכם או במתחרים שלכם. באתרים שונים אתם יכולים לראות קורות חיים לדוגמא ולקבל רעיונות כיצד לכתוב את קורות החיים שלכם במטרה לעקוף את המתחרים.

ללכוד את המעסיקים הפוטנציאלים

כתיבת קורות חיים ברשתות חברתיות יכולה ללכוד את המעסיקים הפוטנציאלים. מעסיקים רבים משתמשים בקורות חיים שנשלחים אליהם ברשתות החברתיות ככלי סינון למיון ראשוני למציאת עובדים מתאימים בתחום.לפיכך, יש להשקיע בכתיבת קורות חיים בצורההמקצועית ביותר תוך שמירה על כללי כתיבת קורות חיים נכונים. כתיבת קורות חיים יכולה להצעיד אתכם צעד אחד קדימה ולהשאיר את המתחרים מאחור.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקסטרה - קידום אתרים בגוגל


 


מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים בגוגל
 
מנעולן בחולון – לקבל את כל השירותים במהירות
מנעולן בחולון אשר סיים לימודי מנעולנות, עבר הסמכות, קיבל את כל האישורים הדרושים (כך שהוכח כי אין לו עבר פלילי) וצבר ניסיון וותק אשר מאפשר לו לפרוץ את כל סוגי המנעולים, לזהות כל בעיה ולפתור אותה, יהיה מנעולן איכותי. כמו כן, חייב המנעולן להיות אדם אדיב, שירותי, ישר ולגבות מחירים הוגנים.

מה בדיקת סיגמואידוסקופיה?
20/05/13 | רפואה
לפי נתונים של האגודה למלחמה בסרטן מדי שנה מתגלים בישראל חולים נוספים במחלת המעי הגס. רבים מהחולים מתים מהמחלה מדי שנה. לפיכך, חולים רבים יכולים לקבל טיפול אצל גסטרואנטרולוג מומחה בתחום שיבצע בדיקה כוללת במסגרתה הוא יוכל לראות האם קיימים גידולים, פוליפים במעי הגס.

כיצד תשמרו על המצלמה שלכם מתחת למים?
24/04/13 | צילום
המהפכה הדיגיטלית לא רק תרמה לאנשים ביבשה, אלא גם לאנשים שמצלמים מתחת למים. כיום ניתן לראות מצלמות איכותיות אשר דחקו את מצלמות הפילם המסורתיות ושינו את פני הצילום מתחת למים. בעת הצילום מתחת למים חשוב מאד להגן על המצלמה, ולכן כדאי לרכוש כיסוי מגן שיאפשר לצלם מבלי לפגוע במצלמה.

מתגוררים באזור המרכז? היכן למצוא חברת התקנת פרקטים במרכז
16/01/13 | ריהוט
בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר אנשים מבינים כי התקנת פרקטים משתלמת להם ומשקיעים בהתקנת פרקטים. באזור המרכז ניתן לראות חברות רבות המבצעות עבודות התקנת פרקטים ומאפשרים לאנשים ליהנות מתחושה נעימה ונינוחה בבית. מתגוררים באזור המרכז?מה היתרונות של חברת התקנת פרקטים- במאמר שלפניכם.

קורות חיים 2.0 - קורת חיים בוידאו
מחפשים עבודה? שולחים קורות חיים אבל לא מוזמנים למשרות שאתם רוצים? לא מוזמנים לראיונות עבודה בכלל? מה דעתכם לנסות גישה אחרת? קורות חיים בוידאו הם בהחלט השלב הבא בעולם חיפוש העבודה.

מהם היתרונות של דק סינטטי?
15/01/13 | ריהוט
בחירת דקים מחומרים לא איכותיים יכולים לגרום לכאבי אש רבים. לפני שאתם מתחילים לבחור דקים, כדאי לכם לראות סוג נוסף של דקים- דקים סינטטיים. דקים סינטטיים מתאימים למזג האוויר הישראלי ומהווים אלמנט יפה לגינה.

מה היתרונות של וילונות ונציאניים?
לא רק בתים מאובזרים וילונות אלא גם משרדים, בתי קפה ובתי עסק שונים-כולם זקוקים לוילונות. וילונות מגנים מפני השמש, וכך הם מווסתים את כמות האור וגם מגנים מפני האור החודר לחדרים. וילונות ונציאנים נחשבים הפופולרים במיוחד.

היכן ניתן למצוא ריהוט גן במבצע?
30/12/12 | ריהוט
ריהוט גן בבית מאפשר לנו ליהנות מהגינה, הן למטרת אירוח והן למטרת בילוי בחיק המשפחה. בעבר ריהוט גינה היה עשוי מפלסטיק ולא יוחס לו כל חשיבות ואילו כיום בעקבות השינוי בבית, רבים מבינים כי הגינה הפכה לחלק משמעותי.

כיצד תלחמו בזיהומים?
כיום ניתן לראות עלייה בשיעור החיידקים העמידים בפני תרופות אנטיביוטיות במקומות שונים בעולם,לרבות בישראל. חיידקים הם הגורמים להתפרצות זיהומים בגוף האדם. אם נדבקתם באחת מהמחלות הזיהומיות ואתם מחפשים טיפול, המאמר הבא נועד עבורכם.

החשיבות של ביטוח הובלות דירה
27/12/12 | מעבר דירה
בשעה טובה ומוצלחת קניתם דירה ואתם מעוניינים להיכנס אליה. כיום ישנן חברות הובלות שונות המציעות שירותי הובלה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI