דף הבית ביטוח ביטוח כללי ביטוח נסיעות רפואי לתרמילאים
ביטוח נסיעות רפואי לתרמילאים
wobi 16/12/12 |  צפיות: 3431

השחרור מהצבא הגיע, ויחד איתו כבר המחשבות על הטיול הארוך במזרח הרחוק, שנמצא ממש מעבר לפינה. אין ספק כי אתה עומד בפני חוויה עצומה, גם אם לא חסרת סיכונים לחלוטין. רעידת אדמה בסין, ראפטינג בדרום אמריקה, טרק בבוליביה- הסכנות אורבות לתרמילאי המצוי בכל פינה. ועליו להיערך עליהן באמצעות רכישת ביטוח נסיעות לחו''ל מתאים.

ביטוח תרמילאים, קוראים לזה. הוא רחב הרבה יותר מאשר ביטוח חופשה בסיסי, וכולל התייחסות למקרים שמאפיינים.. איך לא- את טיולי התרמילאים השונים. הנה כל מה שחשוב לדעת על הפוליסה האידיאלית למטיילים במזרח, בדרום אמריקה או בכל אחר בהם השטח הוא החבר הטוב ביותר של המטייל.

מאפייני הפוליסה

בין הסוגים השונים של פוליסות ביטוח נסיעות לחו''ל, ביטוח תרמילאים מתבלט כאחד המקיפים ביותר. למעשה, עקב פרק הזמן הארוך של הטיולים ורשימת הכיסויים הרחבה (כפי שנראה מיד), הוא עומד בקנה אחד יחד עם ביטוחי הסקי השונים, עקב רמת הסכנה הגבוהה שבהם. למרבה הצער, לא צריך להבהיר כיצד בטיול בין חצי שנה, המבוסס על הליכה רבתי ופעולות אקסטרים מסוכנות, עלולות להיווצר סכנות

הדבר נוגע בעיקר לסכום הכיסוי עבור פגיעות רפואיות שונות, שמגיע לרוב ללמעלה ממיליון שקלים. הוא יכלול מקרים של אשפוזים או הוצאות על טיפולים ותרופות. ואגב, לא פעם נכללים גם טיפולים הנערכים בארץ, אך נובעים מהטיול: טיפולים פסיכולוגיים לאחר תאונה, התמודדות עם מחלות גיאוגרפיות וכן הלאה.

משתנה מרכזי: כיסוי ספורט אתגרי

כאן מגיעים למאפיין חשוב אחר של הפוליסה, והוא המקרים שייכללו תחת ביטוח נסיעות רפואי לתרמילאים. כך, מרביתן יכללו פיצוי נכבד עבור פגיעות הנגרמות עקב ביצוע פעילות ספורט אתגרי, שנפוצה מאד בטיולי תרמילאים. ראפטינג, באנג'י, צלילות, טיפוס הרים- אלה מהווים חלק מטיולי תרמילאים רבים, והם לא ייכללו בפוליסות ביטוח חופשה סטנדרטיות

שירותים חשובים אחרים

ההיבט הרפואי של ביטוח נסיעות לחו''ל לתרמילאים אינו מתמקד רק ואך בהענקת פיצוי כספי נכבד. כך, בפוליסות מרובות הוא יכלול גם פינויים והטסות רפואיות, לעיתים אפילו גם לישראל. להבדיל אלפי הבדלות, היבט אחר של הפוליסות הוא הענקת פיצוי נרחב על ביטול הטיסה, עוד כשהמבוטח עוד בארץ.

ביכולתו של ביטוח תרמילאים, יש לציין, גם להציל חיים. הדבר מתייחס בעיקר לשירותים חשובים הנכללים במסגרתו, דוגמת שירותי איתור, חילוץ והצלה ועוד. חשבו על כל המקרים בהם מטייל ישראלי הלך לאיבוד באחד הג'ונגלים של דרום אמריקה, למשל- הפעלת הביטוח מאפשרת להעניק את הסיוע, על ידי צוות מחלצים מיומן, מבלי להיות תלוי בשלטונות המדינה הזרה, שנתונים לבירוקרטיה רבה.

ואגב, לא ניתן שלא להתייחס גם לכיסוי המטען, אשר חיוני אף הוא בטיול מסוג זה. ואכן, ביטוחי תרמילאים רבים אכן מעניקים פיצוי עבור אובדן או גניבה של הציוד, שבכוחם לשבש באופן מהותי את תכניות הטיול. עיקר ההתייחסות היא לציוד קריטי לתרמילאי המצוי: מצלמה, מסרטת וידאו, תרמיל מוצ'ילרים, מסמכים אישיים וכן הלאה.

כגודל הפיצויים, גודל ההבדלים

למרות הנאמר מעלה, הרי שאין בנמצא פוליסות ביטוח תרמילאים אחת אשר דומה לחברתה. כל סעיף וסעיף בפוליסה נתון לשיקולה של חברת הביטוח. על התרמילאי העתידי מוטל לבחון את ההצעות השונות, מתוך שאיפה לבחור בפוליסה המשתלמת ביותר: כלומר, כזו אשר תעניק את הכיסוי הנרחב ביותר במחיר הזול ביותר.

לצורך זה, עומד עבורו כלי מרכזי ביותר, והוא השוואת מחירים. באתרי אינטרנט שונים ניתן לבצע את המשימה החשובה הזו בתוך שניות, ולדעת איזה פוליסת ביטוח נסיעות לחו''ל היא המשתלמת ביותר. מעבר לחיסכון הכספי, שעשוי בטיולים ארוכים מסוג זה להגיע גם לאלפי שקלים, הרי שבחירה נבונה מאפשרת לצאת לאחת החוויות הגדולות של החיים בראש שקט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 wobi


 


מאמרים נוספים מאת wobi
 
מהו כיסוי חדש תמורת ישן בביטוח הרכב?
11/11/13 | ביטוח רכב
סעיף זה מעניק כיסוי חדש תמורת ישן, והוא נכנס לתמונה, פעמים רבות, במקרים של טוטאל לוס לרכב. הנה כל מה שחשוב לדעת עליו.

כיצד תצמצם את הסיכון לגניבת רכבך?
10/11/13 | רכב
קשה למנוע לחלוטין את הסבירות של גניבת רכב, אך ניתן לצמצמם אותה באופן משמעותי. מה ניתן לעשות על מנת למנוע את גניבת רכבך?

ביטוח רכב מחוץ לשטח מדינת ישראל
06/11/13 | ביטוח רכב
רכשת ביטוח רכב בארץ? בדוק האם הביטוח תקף גם בחו"ל או מעבר לקו הירוק. כל המידע במאמר הבא.

תביעת פיצויים בגין גניבת פריטים מהרכב
23/09/13 | ביטוח רכב
חברות ביטוח רבות להציע את ביטוח "כל הסיכונים", שנועד להתייחס למצבים שונים – ובין השאר ביטוח תכולתה של הדירה גם מחוצה לה. אולם, מה קורה כאשר פריטים נגנבים מתוך רכבו של המבוטח? האם הביטוח תקף אז?

הפחתת תגמולי הביטוח בגין השארת המפתחות במתנע
17/09/13 | ביטוח רכב
התייחסות מיוחדת בפוליסת ביטוח הרכב מקבלות תמיד נסיבות המקרה - שאלה נפוצה ביותר היא מה קורה כאשר הרכב נגנב, בעוד המפתחות שלו נמצאים במתנע?

שרות טיפול משפטי בתביעות צד ג'
16/09/13 | ביטוח רכב
מה כולל שרות הטיפול המשפטי במסגרת תביעות צד ג'? ואיך משיגים את הפוליסה המשתלמת ביותר, מהבחינה הזו? כל המידע במאמר הבא.

מסלולי ביטוח לרכב שני
15/09/13 | ביטוח רכב
במאמר זה נדבר על מסלולי ביטוח לרכב שני, ולמדיניות הנהוגה כיום בישראל ביחס לסוגיה מורכבת זו.

ביטוח רכב - השתתפות עצמית בהגנה משפטית
15/09/13 | ביטוח רכב
במאמר זה נתייחס כאן למאפיינים של סעיף הגנה משפטית בביטוח הרכב, ולמרכיב מרכזי מאד בתוכה - סוגיית ההשתפות העצמית. מה בדיוק עומד מאחוריה?

רכישת ביטוח משכנתא באינטרנט - כיצד לעשות זאת נכון
האפשרות של רכישת דירה ללא משכנתא נראית כמו חלום רטוב, שספק אם יושג אי פעם. לא רבים יודעים, אבל בעת ההלוואה החשובה הזו נדרש גם לרכוש ביטוח משכנתא. איך האינטרנט יכול לסייע לעשות זאת בצורה הטובה ביותר?

טיפול בנזקים למבנה במסגרת ביטוח המשכנתא
במאמר זה נתייחס לרכיב מרכזי ביותר בתוך ביטוח המשכנתא, והוא ביטוח מבנה למשכנתא: מה הוא מציע למבוטחים מבחינת טיפול בנזקים לבית?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI