דף הבית עסקים ניהול תוכנה לניהול חשבונות 2013 כדאי?
תוכנה לניהול חשבונות 2013 כדאי?
shachar 17/12/12 |  צפיות: 3063

צריך מעקב על החשבונות שלך?

הדאגה החשובה ביותר של בעל עסק היא לעשות רווחים בכל חודש.  לשם כך הוא / היא צריכה לנהל מעקב טוב של ההכנסות וההוצאות של החברה. . קל להגיד, אבל מעקב אחרי הכנסה ומעקב אחר ניהול חשבונות יכולים להיות כאב ראש אמיתי, במיוחד כאשר בעלי עסקים צריכים לעשות את זה בעצמם.  זה נכון לגבי ארגונים קטנים רבים וחברות בינוניות שבהן העסקת מנהל חשבונות נראה  כהוצאה מיותרת.

אבל מה אם לבעל העסק אין רקע בהנהלת חשבונות / חשבונאות?

ואז הם ראו שהצטרפו לקורסים מזורזים בתוכנת הנהלת חשבונות כמו QuickBooks בניסיון ללמוד את התוכנה כדי להיות עצמי מספיק.  למרות שזה עובד עבור כמה מהם, זה לא עובד עבור רוב בהתחשב בכך שלבעלי העסקים אין זמן וסבלנות ללמידה יסודית.  בסופו של דבר רואה חשבון נקרא ועשה כדי לנקות את בלגן. בסוף. זה תמיד עולה להם הרבה.

במחקר שנעשה לאחרונה גילו

כעשר  בעלי עסקים בבריטניה נשאלו מה הם חשבו על תוכנות לניהול חשבונות. רובם ענו שתוכנת ניהול הוצאות מיועדות אך ורק בשבילם תהיה אידיאלית.  הם התכוונו תוכנה המאפשרת להם לדאוג להנהלת החשבונות כך שהם זקוקים לרואה חשבון רק לדוח סוף השנה שלהם.

התגלה כי הבעיה הגדולה ביותר עם תוכנות כגון QuickBooks היא שהם היו מלאות בז'רגון חשבונאי, או במילים אחרות, מיועדת לשימושם של רואי חשבון. מצב כזה הופך את זה שלאדם רגיל קשה מאוד לתפעל את התוכנה. . על מנת להתמודד עם התפקוד הבסיסי של התוכנה, הם היו חייבים לדעת את הבסיס של הנהלת חשבונות.  עכשיו מובן למה כל כך הרבה בעלי עסקים בסופו של דבר נטשו את כל התוכנות וחזרו לניהול חשבונות ע"י רואה חשבון מוסמך

כיום  יש חברה אחת שהחליטה להפוך את הרצון הזה של בעלי עסקים קטנים להתגשם. Handdy.com  חברה ממוקמת בארצות הברית החליטה לשים את מירב מאמציהם להשקת תוכנת עצמאית להנהלת חשבונות, התוכנה נקראת Handdy Jotbook. . תוכנה זו הושקה בימים אלה בבריטניה, התוכנה מאפשרת לבעלי עסקים קטנים למעקב אחר ההכנסות וההוצאות שלהם בקלות רבה. . אין עגה חשבונאית מה שמקל על המשתמשים ואשר מייד הופך את התוכנה ללהיט. . את כל הנתונים ניתן לראות בצורה של תרשימים וגרפים שבמהירויות הגבירו את תהליך קבלת החלטות פשוטות. דיווחי מע"מ גם יכולים להיות מיוצרים באופן מיידי. בזכות זה אין צורך במשרד רואי חשבון לניהול מעקב שוטף.

יש לתוכנה קישור לפונקציות ב-Google Cloud ולכן אין צורך לפנות מקום במחשב כדי לאחסן את כל הנתונים.  זה נוח ומאוד אמין. בצורה זו , בעלי עסקים יכולים לעשות חשבונם ומעקב אחר הכנסות בקלות מובטחת.

כל זאת כאמור קורה בימים אילו בבריטניה בישראל לא ידוע על תוכנה כזו ידידותית למשתמש עדיין וגם במידה ותצא אחת כזאת לשוק, עדיין רוב בעלי העסקים כיום מעדיפים את שירותיו של משרד רואי חשבון טוב שיוריד מעליהם את כל ניהול החשבונות המעיק הזה.

כמובן הכל נתון לשיקולכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 shachar


 


מאמרים נוספים מאת shachar
 
תוכנה לניהול חשבונות 2013 כדאי?
17/12/12 | ניהול
כעשר בעלי עסקים בבריטניה נשאלו מה הם חשבו על תוכנות לניהול חשבונות. רובם ענו שתוכנת ניהול הוצאות מיועדות אך ורק בשבילם תהיה אידיאלית. הם התכוונו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI