דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ דצמבר באילת – חורף באילת
דצמבר באילת – חורף באילת
עידן מור 17/12/12 |  צפיות: 2630

דצמבר באילת חורף באילת

פרטים כלליים על דצמבר באילת:

מי שמחפש שלוות נפש טוטאלית, מוזמן לחופשה בדצמבר באילת!
אילת בחודש דצמבר כמובן תוססת כי זו אותה גברת, אך קצת בשינוי אדרת - השמיים לעיתים אפורים והלילות דיי קרים. אבל... זה לא מה שאנחנו מחפשים בחודש נפלא זה? קצת מנוחה אחרי שנה אינטנסיבית וארוכה?

מזג האוויר בעיר נוח, הקרירות אומנם מורגשת, אך לא כמו במרכז ובצפון הארץ. כן, עדיין נעים לטייל בעיר במהלך היום.
מזג האוויר האילתי הרשמי בדצמבר: הטמפרטורה הממוצעת היא 22.3 מעלות, הלחות היא 33% (בצהרי היום) וכמות הגשמים היא 6 מ"מ.
זהו החודש שבו כמויות הגשמים בממוצע הן הכי גבוהות.

נופש באילת בדצמבר:

הרבה מבקרים מעדיפים לנפוש באילת דווקא בחודש דצמבר, בגלל מזג האוויר הקריר הזה, "לברוח" משיטפונות מרכז הארץ ומהקור העז ולהגיע לחלק היותר חם בארץ.

במהלך חודש דצמבר חל חג החנוכה, עוד סיבה שמושכת ישראלים רבים לבקר באילת, באילת תמצאו דילים שווים וטובים בדירות להשכרה בעיר, בבתי המלון ובצימרים באילת במהלך חג החנוכה.
איזה כיף להתעורר לתוך מראה של נוף יפהפה, החופים המדהימים של אילת, הטיילת שפעילה 24 שעות ביממה, ובחוץ מזג אוויר נוח וריח סופגניות בכל מקום.

בסוף חודש דצמבר, כידוע לכולנו, חל גם הסילבסטר, חוגגים את פתיחת השנה האזרחית החדשה, ובאילת זו עוד סיבה למסיבה.
אין כמו להתחיל שנה חדשה במקום חלומי כמו אילת, להתנשק בחצות באחד המקומות הרומנטיים ביותר (באילת לא חסרים מקומות כאלה), ואחר כך להיסחף לתוך מסיבה סוערת איתה נכנסים לתוך השנה הבאה.
כמובן שהעיר אילת מלאה במקומות בהן יש אפשרות לחגוג את הסילבסטר: מסעדות נפלאות, מועדונים, פאבים ועוד, כי אילת מלאה אפשרויות :)

תיירים רבים מחו"ל אף הם מגיעים לאילת משום שמעדיפים לברוח מסופות השלגים הפוקדים את מדינתם בחודש דצמבר ולהגיע לעיר אילת בישראל הקטנה ולבלות איתנו בארץ את חג הסילבסטר.
חשוב לציין שמקומות האטרקציות כגון האיימקס, האייספייס, עיר המלכים, המצפה התת ימי ועוד רבות אחרות, מלאות אנשים, ופעילות כרגיל.
הספורט הימי גם הוא פעיל אך רק כשמזג האוויר מאפשר זאת.

לסיכום, דצמבר באילת הוא חודש חורפי וקריר, אך בפתח של חג החנוכה המביא עמו אורחים רבים לעיר. דצמבר באילת הוא חודש נפלא לצאת לחופשה מיד טרם השנה האזרחית החדשה.

מקווה שנהנתם והחכמתם

שלכם, עידן מור

Idan More Quality


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI