דף הבית תיירות ונופש טיולים בארץ ספטמבר באילת– כל הפרטים
ספטמבר באילת– כל הפרטים
עידן מור 17/12/12 |  צפיות: 2737


ספטמבר באילת– כל הפרטים

פרטים כלליים על ספטמבר באילת:

מה עוד יש לומר על ספטמבר באילת? אם אנחנו צריכים להגדיר אותה במשפט אחד היינו אומרים "השקט שאחרי הסערה!"
ומדוע? כי אחרי חודשיים עמוסים בחום, תיירים, פעילויות ותנועה רבה, מגיע חודש ספטמבר, ומביא איתו ניחוחות של התחלה חדשה:
תחילת שנת הלימודים במוסדות החינוך השונים, חודש תשרי המביא איתו את ראש השנה המבורך ועוד.

מזג האוויר בספטמבר באילת נוח קצת יותר מיולי-אוגוסט. הטמפרטורה הממוצעת באילת לחודש זה היא 37.3 מעלות, הלחות הממוצעת היא 23% וכמות הגשמים היא אפסית.
אז למרות שטיפונת פחות חם ואחוזי הלחות גבוהים, אילת מלאה במבקרים ובתיירים המעוניינים לבלות את חופשות החגים בעיר התוססת, מי לא היה מעדיף לנוח, להתארח במקום מפנק ונוח במקום לבשל, לארח ולטרוח בחגים? רובנו!

אירועים הנערכים בספטמבר באילת:

פסטיבל פאזה מורגנה-  השנה יארח פארק תמנע בפעם השביעית במספר את מופעי פאזה מורגנה - חוויות תרבותיות ומסיבות באוויר הטוב.
המופעים כוללים הרכבים, להקות, אומנים ורקדנים שביניהם להקת בת- שבע המעולה תציג את המופע הידוע ביותר "אנאפזה". הפסטיבל נמשך כארבעה ימים.

אליפות הארץ באופנועי ים - תחרות המסכמת את עונת התחרויות שהתקיימו ברחבי הארץ. תחרות זו מיועדת למכורים לספורט ימי!
החלק המעניין ביותר בתחרות הוא מקצה פעלולים בו ניתן לראות כמה חזק ומעניין הכלי הזה.
בסוף התחרות, אשר מתקיימת יומיים, האלופים מקבלים גביעים ופרסים.

נופש בספטמבר באילת:

* חשוב לדעת שבחגים ישנם דילים רבים בבתי המלון ותמיד תמצאו חבילה נפלאה לראש השנה.
אבל עדיין, אתם צריכים לדעת שבדרך כלל הדילים  בחגים יקרים יותר מימים רגילים משום שתקופות החגים הן תקופות מאוד מבוקשות לחופשה בישראל בכלל ובאילת בפרט.

* אנו מציעים פיתרון שפוי מבחינת מחיר ונוחות בצורת דירות נופש להשכרה באילת בהן השהייה זולה ומתאימה לכל כיס. לכן, מי שבכל זאת מעוניין להתארח ולהתפנק באילת יכול להתארח בדירות, הכוללות גם מטבח, דבר המאפשר למבקרים להכין ארוחות לחג בזמן השהייה בדירות הנופש.
ומי שבכל זאת רוצה פינוק עד הסוף מבלי לבשל? מכיוון שדירות הנופש זולות מבחינת המחיר, המבקרים בה יוכלו להרשות לעצמם לשבת במסעדות טובות הנמצאות בעיר וליהנות משלל מאכלים טעימים, כי כידוע לכל, באילת קיימות מסעדות מכל הסוגים והמינים מה שנשאר לכם זה רק לבחור לאן לגשת.

* מזג האוויר החם נותן למבקרים את האופציה לרדת לאחד החופים היפהפיים באילת, דבר שיהפוך את חופשתכם למושלמת. החופים באילת משקיפים לנוף מהמם, ברוב החופים מתנגנת מוזיקה טובה, דבר המעניק שלוות נפש.

* חשוב להזכיר כי מומלצות מאוד האטרקציות הימיות היות ומאוד חם בחודש זה באילת.
עוד דבר שישדרג את חופשתכם באילת- אם תשלבו את אחד הטיולים במהלך החופשה, או שתבקרו באחד או יותר מהאטרקציות באילת (איימקס, אייספייס, עיר המלכים, המצפה התת ימי ועוד רבים אחרים).

לסיכום, אילת בספטמבר היא אילת מיוחדת בניחוחות חג! היא פחות לחוצה, יותר רגועה וקצת יותר מפנקת. ספטמבר באילת - חוויה שפויה ומהנה!


מקווה שנהנתם והחכמתם

שלכם, עידן מור

Idan More Quality
דירות להשכרה באילת


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידן מור

מקווים שנהנתם והחכמתם!
עידן מור איכות 052-251-8181
דירות נופש באילת
דירות להשכרה באילת
דירות באילת
אכסניות באילת
צימרים באילת



 


מאמרים נוספים מאת עידן מור
 
אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 3
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם את מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 2
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנוכחי, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כעיר הנופש בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת ניתן למצוא – חלק 1
17/12/12 | בתי מלון
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות נופש באילת, על מנת שתבלו חופש מעולה במקום ששמו תוייג כיעד התיירות בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 5
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנו נספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כמקום הבילוי של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 4
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, אנו נספר לכם כל מה שכדאי לכם להפנים בנושא של דירות להשכרה באילת, בשביל שתהנו מנופש מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 3
במסמך הנ"ל, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שעליכם להבין בנושא של דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תהנו מנופש מדהים ביעד שתואר כמקום הבילוי בארצינו!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 2
במסמך הנוכחי, שנכתב בשבילכם, אנחנו ניתן לכם את מה שאתם צריכים לדעת אודות דירות להשכרה באילת, בשביל שתיהנו מחופשה מדהים במקום ששמו תוייג כיעד התיירות של ישראל!

אילו דירות להשכרה באילת יש – חלק 1
במאמר זה, אשר נכתב עבורכם, נציג לפניכם את מה שכדאי לכם להפנים על דירות נופש באילת, כדי שגם אתם תעבירו חופשה נפלאה ביעד שתואר כעיר הנופש של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 5
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, נציג לפניכם כל מה שעליכם להבין על דירות להשכרה באילת, כדי שגם אתם תבלו חופש מעולה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי של ישראל!

איזה סוגים של דירות להשכרה באילת קיימות – חלק 4
17/12/12 | צימרים
במאמר זה, שנועד למענכם, אנו נספר לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא של דירות להשכרה באילת, על מנת שתעבירו חופשה נפלאה בעיר שתוייגה לאחרונה כמקום הבילוי בארצינו!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI