דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר סתימות ביוב- עבודה לאינסטלאטור מוסמך
סתימות ביוב- עבודה לאינסטלאטור מוסמך
יוסי בוזגלו 19/12/12 |  צפיות: 2888

סתימות ביוב הינן מטרד רציני אשר דורש טיפול מהיר ומקצועי, טיפול היכול להינתן אך ורק על ידי אינסטלאטור מקצועי ומוסמך. סתימות ביוב ביתיות הן בעיה רצינית, אך סתימות ביוב עירוניות ותעשייתיות, בקנה מידה גדול, הן צרה של ממש. אין להפריז בחשיבות הטיפול בבעיה ובעצם העלאת הבעיה לדיון: סתימות ביוב יכולות להוביל להופעת מטרדים רציניים ולא רצויים, כזוחלים וחולדות, הדבר יכול להיות רציני אף יותר, כאשר החולדות יוכלו להעביר מחלות לכלל האנשים הבאים איתם במגע. בנוסף, סתימות ביוב, יכולות להוביל להופעת ריח לא נעים בעליל והצטברות רפש, אשר יזהם את הסביבה וייצור מפגע תברואתי לא נעים כלל. כשם שיש לבצע איתור נזילות מים, יש אף לבצע איתור נזילות מים וסתימות ביוב, למען טיפול מיידי וממוקד בבעיה הקשה אשר עומדת וניצבת, לעיתים, לנגד כולנו.

מה זה בעצם מערכות ביוב?

מערכות ביוב הן בין המערכות החשובות ביותר שקיימות בעולם המודרני. מדובר במערכת צינורות מתוחכמת, תת-קרקעית, אשר תפקידה הוא להוביל שפכים עירוניים ולנקזם במקום בו לא יהוו מטרד וצרה לקהילה. ידוע לכל כי קהילה או עיר, אשר אינה מנהיגה מערכת ביוב מודרנית ומתוחכמת, תסבול מבעיות רבות ומארורות ותחשב לנצח, אלא אם כן תנהיג מערכת ביוב מודרנית, כמפגרת ולא מפותחת. מערכת ביוב היא סממן לעיר וקהילה מתפקדת והיא תוקף לניהול נכון ומערכת תשתיות תקנית. בערים גדולות קיימות מערכות ביוב עצומות, אשר אינסטלאטורים יכולים להיכנס אליהן פנימה ולטפל בשלל הבעיות, לתחזק אותן כראוי. איתור נזילות מים סתימות ביוב, מתבצע, כמובן, על ידי אינסטלאטור מומחה.

הביוב באומנות

למרות שהאסוציאציה הראשונית שעולה לראשנו בעת הישמע המילה מערכות ביוב היא שלילית, יש לציין כי בהיסטוריה, מערכות ביוב נחשבו בעיני האמנות כמשהו אקזוטי ומסקרן. האומנות החשיבה את מערכות הביוב כמבוך מודרני, אשר מעניק ומעמיד אתגר בפני כולם וגורם לכל לחשוב על התחכום הרב שטבוע בו. בעיני הספרות, גיבורים אשר נאלצו לנוס על נפשם מפני הצוררים מצאו את יהבם במוכי הביוב וכך הערימו על פני הרשעים הבאו לכלותם. אין ספק כי מערכות ביוב, תמיד העלו עניין בפני אנשים רבים וגרמו להם להפעיל את דמיונם שעות נוספות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI