דף הבית בידור ופנאי תחביבים 5 דרכים ללמוד לבשל
5 דרכים ללמוד לבשל
יואב ליסו 02/01/13 |  צפיות: 4365

בשנות אלפיים פחות ופחות צעירים יודעים לבשל אוכל ביתי ומעדיפים לאכול ג'אנק פוד בבית ו/או אוכל חצי ביתי בחוץ. זאת למרות שעל פי כל הדעות, אין כמו ארוחה טעימה ומזינה המורכבת ממנות מגוונות ומרכיבים בריאים. אם אתם הגעתם לשלב בו אתם כן רוצים להיות אחראים על התפריט היומי שלכם ורוצים ליהנות מבישול. אך מצד שני, עדיין לא יודעים כיצד עושים את זה. אמליץ לכם על 5 דרכים נחמדות להיכנס לעולם הגסטרונומיה ולקבל את כל הכלים הדרושים לטבח המתחיל.

סדנאות בישול

בארץ קיימים מגוון רחב של מקומות המקיימים סדנאות בישול בסגנונות שונים. המרכזים הקולינריים מעסיקים שפים ברמה גבוהה ובעלי ניסיון רב בתחומם. בתור מנחים תוכלו למצוא הן שפים מוכרים כגון אהרוני והן שפים פחות מוכרים ומיוחצנים אשר עבדו במסעדות הכי מפורסנמות ואהובות על תושבי ישראל. אילו סדנאות אפשר למצוא? למען האמת, אפשר למצוא כמעט את כל סוגי המטבחים, החל מסדנה הודית דרך סדנה אסייתית ועד סדנה איטלקית. במילים אחרות, רק תבחרו מה בא לכם לבשל ותצטרפו לשפים המובילים בסוג המטבח המועדף.

תוכניות בישול

בשנים האחרונות טלוויזיה מוצפת באינסוף תוכניות בישול. חלקן בהנחיית שפים ברמה בינלאומית ואחרות על ידי אנשי מקצוע מקומיים. בכל מקרה, בכל יום ניתן לצפות לפחות בתוכנית בישול אחת ואף הרבה יותר מכך. דרך צפיה בתכנים אלה תוכלו לראות וללמוד המון על עולם הבישול. החיסרון בתוכנית טלוויזיה לעומת סדנה, הוא שלא ניתן לשאול ולהתייעץ עם השף במהלך ההכנה.

ספר בישול

בחנות ספרים תוכלו למצוא מספר רב של ספרי בישול וספרי מתכונים אשר יפתחו לפניכם דלתות חדשות בתחום הקולינריה. בתור מתחילים, מומלץ לקחת ספרים המקנים את יסודות הבישול ולהמתין עם המתכונים המסובכים והמתוחכמים. לא משנה באיזה דרך תבחרו ללמוד לבשל, תמיד נחמד להחזיק מספר ספרי בישול בארון הספרים.

המטבח של אמא ו/או סבתא

זו עובדה שרובינו אוהבים את האוכל של אמא וסבתא. יתרה מזאת, הן לרוב ישמחו לחלוק את הידע (לפחות חלק ממנו) עם הדור הבא. יחד עם זאת, במשפחות מסויימות הדור הוותיק, לעולם, לא יספר את כל הסודות של המאכלים האהובים מסיבות שונות (מוצדקות ולא מוצדקות). מצד שני, הן יכולות להיות מורות נפלאות, עם ניסיון של שנים ליד התנור ולא פחות חשוב - בחינם.

אתר מתכונים

בימינו, ניתן למצוא אלפי אתרי מתכונים הניזונים מאנשי מקצוע ומסתם גולשים שאוהבים לבלות במטבח. למעשה, לאחר שתרכשו את הידע הבסיסי בתחום הגסטרונומיה, תוכלו לקחת כמעט כל מתכון ולהכין אותו. כלומר, אתרי מתכונים הם כלי נהדר לטבחים מנוסים אשר מעוניינים לגוון ולנסות דברים חדשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואב ליסו


 


מאמרים נוספים מאת יואב ליסו
 
עליית ריבית במשק והשפעתה על שוק המקרקעין בישראל
12/05/23 | נדל"ן
העלייה בריבית במשק היא תופעה כלכלית שלפעמים יכולה להשפיע על שוק המקרקעין בישראל באופן משמעותי. כאשר הריבית עולה, זה עשוי לגרום לפחות מתח בכלכלה, ובתור תגובה לכך יתכן כי שוק המקרקעין יורד. זה נקרא רפלקציה כלכלית. במאמר זה נסקור את ההשפעה של עליית הריבית על שוק המקרקעין בישראל

5 דרכים ללמוד לבשל
02/01/13 | תחביבים
בשנות אלפיים פחות ופחות צעירים יודעים לבשל אוכל ביתי ומעדיפים לאכול ג'אנק פוד בבית ו/או אוכל חצי ביתי בחוץ. זאת למרות שעל פי כל הדעות, אין כמו ארוחה טעימה ומזינה המורכבת ממנות מגוונות ומרכיבים בריאים. בפוסט זה אמליץ לכם על 5 דרכים נחמדות להיכנס לעולם הגסטרונומיה ולקבל את כל הכלים הדרושים לטבח המתחיל.

איך אפשר לפנק אורחים מחו''ל?
15/07/12 | אטרקציות
לפניכם מספר רעיונות לטיולים ואטרקציות ביחד עם התיירים מחו"ל שיעשו עליהם רושם ויעניקו להם המון רגעי אושר.

צחוק וחיי זוגיות מאושרים
צחוק הוא כלי חיוני ליצירת מערכת יחסים בריאה, מהנה ומאושרת. בזמן שאנו צוחקים, גופנו מפריש כימיקלים שונים הגורמים להרגשת אופוריה, ביטחון וחופש.

איזה אטרקציה תהפוך מסיבת רווקות לאיכותית ובלתי נשכחת?
ארגון מסיבת רווקות היא משימה לא פשוטה. על מנת להפיק ערב מוצלח ובלתי נשכח, נדרש לדאוג להמון סידורים לרבות מקום לאירוע, הזמנת המשתתפות ובחירת אטרקציות אשר יהפכו את המסיבה לשמחה, מגבשת ומפנקת. לפניכן מספר רעיונות נחמדים להפעלות לחגיגה מיוחדת, כיפית ומגבשת.

חוות סוסים - תיירות
23/04/12 | אטרקציות
בישראל יש מעל מאה חוות סוסים המציעות מגוון שירותים לרבות רכיבה על סוסים למשפחות, רכיבה רומנטית, רכיבה לילדים, ארגון ימי גיבוש, ימי כייף למשפחות ועוד.

4 דרכים להוריד את רמות הסוכר בדם באופן טבעי
לפי מחקרים שמתפרסים בארצות הברית, ישנם כ-26 מיליון אמריקאים שחולים במחלת הסכרת.
במאמר זה נציג 4 דרכים טבעיות, שייסעו לכם להוריד את רמות הסוכר בדם ולמנוע תחלואה בסכרת.


אביזרי מין – תחליף לדבר האמיתי?
היום, להיות רווקים במשך תקופה ארוכה ? זה כבר לא גנאי.
אבל גם אם אין זוגיות, הדחף המיני נותר בעינו. האם קיים תחליף אמיתי ל"דבר האמיתי"? האם אפשר ליהנות מחיי מין נעימים גם כשאין לצדכם בן או בת זוג?

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI