דף הבית בניין ואחזקה בית חכם כוכב השביט של דודי השמש
כוכב השביט של דודי השמש
מיכל ז 08/01/13 |  צפיות: 3365

זה לא נכון שאין מה לדבר. יש ויש. יש לדבר על מוצר איכותי ועל שירות מקצועי. יש טעם לדבר על כדאיות ההתקנה שלו ועל התועלת בשימוש בו. יש לדבר על היתרונות הרבים, על החיסכון הניכר. על הרווח.

אם אתם מבקשים להתקין דוד שמש - חשוב ומומלץ להתייעץ עם מומחים של חברה העוסקת מזה שנים בייצור דודי שמש ובהתקנתם. איש אינו רוצה לקנות מוצר, קל וחומר מוצרה כה חיוני בבית, ולא לדעת שבמקרה הצורך יוכל לקבל שירות חיוני ונדרש, לכן טבעי להתקשר עם חברה העוסקת בתחום התקנת דודי שמש באיזור תל אביב והמרכז .

החברה מציעה של מוצר ושירותים נלווים לו: שיווק, מכירה, שירות התקנה ותיקונים, ייעוץ והדרכה, לרבות טיפולי אחזקה.

תגידו תודה לשמש...

אמנם השמש אינה זורחת 24 שעות ביממה, אף שהיא עושה זאת שבעה  ימים בשבוע, אבל מוקד טלפוני של החברה  מאויש בכל שעות היממה. אם וכאשר וככל שנדרש תוכלו לקבל מידע על אודות דודי שמש.

לא בכדי ניתן לראות בכל מקום דודי שמש על גגות הבתים. השימוש בהם חסכוני ומועיל. לא נדרשת כמעט "התעסקות"- במירכאות ובלעדיהן. דוד שמש מייתר את הצורך בחשמל לחימום המים, מה שמהווה חיסכון משמעותי ביותר.

אתם לא נדרשים לעשות דבר. השמש עובדת בשבילכם ולמענכם.  מערכת השמש מיטיבה אתכם באמצעות המערכת הביתית לחימום המים.  אם אתם מתלבטים איזה דוד יידרש ויספיק לכם, אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות הטופס המקוון ולהתחיל בתהליך ההתעניינות והבירור.

אם אתם מחפשים חברה איכותית ואמינה שמסוגלת לספק לכם את המוצר הטוב ביותר- אתם לא צריכים להמשיך לחפש. מצאתם.

נציג מקצועי של החברה יסייע לכם להגדיר ולאפיין את פרופיל השימוש העכשווי והצפוי במים החמים ולפיו ימליץ לכם על דוד בנפח ובקיבולת המיטביים. קניית דוד שמש היא אחת הקניות שתועלתן מצדיקה  את עלותן, הוצאה חסכונית ומשתלמת.

בתי אב רבים מאוד, אשר על גגות ביתם ניצב דוד שמש, עשויים להעיד על התועלת הרבה הגלומה בו ועל החיסכון הניכר בהוצאות החשמל. אין סיבה לא לנצל את המשאב העצום שהטבע מעניק לנו ואינו גובה  כל תשלום עבור השימוש בו וניצולו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI