דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט בניית אתרי קופונים: כלי חשוב לקידום מכירות
בניית אתרי קופונים: כלי חשוב לקידום מכירות
אירה פינסקר 08/01/13 |  צפיות: 3297

רשתות חברתיות משתלטות בשנים האחרונות על כל היבטי חיינו. גם תחום הצרכנות והקניות אינו יוצא דופן. בניית אתרי קופונים הפכה להיות אחת מהפעילויות השכיחות ביותר המוזמנות בחברות המתמחות בבניית אתרים. אתרים אלה מציעים לקהל הלקוחות הנחות משמעותיות או דילים אטרקטיביים לרכישת מוצרים ושירותים שונים, במיוחד תחום הבילוי והפנאי (מסעדות, ספא, בתי מלון וצימרים, הצגות וכדומה).

אתרי קופונים מבוססים על עקרון של רכישה קבוצתית. במילים אחרות, אם ניתן למצוא כמות מסוימת של לקוחות המעוניינים במוצר מסוים, ניתן למכור אותו בהנחה משמעותית ועדיין להישאר ברווח בגלל כמות הרכישות. בניית אתרי קופונים נועדה לתווך בין נותני השירותים לבין קהל לקוחות רחב ביותר, שמחפש מבצעים ודילים. לעתים קרובות גולשים המבקרים באתרי קופונים לא נוהגים להיכנס אל אתרי הבית של המשווקים והיצרנים השונים; אתרי קופונים הם המקום היחידי בו הם צפויים להכיר אותם.

בוני אתרים המתמחים בבניית אתרי קופונים מכירים טריקים קטנים המעלים את היקף המכירות. הכמות המוגבלת של המוצרים הנמכרים בהנחה חסרת תקדים וספירת הזמן לאחור (נשארו רק שלוש וחצי שעות לסגירת הקבוצה!) מפעילים לחץ על הקונה הפוטנציאלי, אשר חושש להישאר מאחור, לא להספיק, להפסיד את ההזדמנות החד פעמית לרכישה משתלמת. הכלים האלה עוזרים לקדם את מכירות המוצר. בנוסף, עצם הצגתו של המוצר באתר נוסף ברשת חושף אותו לגולשים נוספים, מעלה את הסיכוי לרכישתו ומהווה סוג נוסף של פרסום.

בניית אתרי קופונים מתאפשרת במגוון קטגוריות: אתרי דילים יומיים, אתרים לרכישות פומביות, אתרים לקניות קבוצתיות וכדומה. מרבית האתרים האלה מספקים, בנוסף לאפשרויות המוצגות בדפי האתר, גם ניוזלטר המופץ לגולשים אשר מזמין אותם להנות ממוצרים דומים לאלה שרכשו, או מוצרים בקטגוריות שהם מתעניינים בהן.

לסיכום, בניית אתרי קופונים הפכה לכלי חשוב ובעל השפעה בתחום המסחר האלקטרוני. שימוש באתרי קופונים מאפשר לנותני השירותים השונים לקדם את המכירות בצורה משמעותית, ולגולשים – להנות מהנחות גבוהות המוצעות באתרים, כך ששני הצדדים מרוויחים. לכן נראה שתחום זה של המסחר האינטרנטי עתיד להתפתח ולהתרחב עוד יותר, תוך איתור נישות חדשות ואפשרויות רכישה יצירתיות נוספות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI