דף הבית תיירות ונופש בתי מלון חופשה רומנטית בירושלים
חופשה רומנטית בירושלים
שירה דרורי 13/01/13 |  צפיות: 3599

עיר הבירה אפופה בהילה קסומה ומושכת זוגות אוהבים רבים לירח דבש, חגיגות יום נישואים ולבילויים רומנטיים בחיק העיר. בירושלם יש הרבה מאוד נקודות תצפית מסנוורות, פארקים ירוקים, אתרים היסטוריים, העבר וההווה מתמזגים יחדיו, מסעדות משובחות, הרבה אקשן לכל מי שבא בשעריה בין היתר היא גם מהווה לוקיישן אטרקטיבי לחופשה רומנטית, במיוחד בימי החורף, בין אם יורד שלג בעיר או פשוט קריר, האווירה מהפנטת. לפניכם מספר דרכים להפוך חופשה בירושלים לנופש רומנטי להפליא. אז אחרי שהזמנתם חדר במתחם של מלון הרודס ירושלים, הגיע הזמן לצאת לדרך.

טיולים ביערות ירושלים

היערות שמקיפים וסובבים את עיר הבירה מהווים מוקד משיכה לזוגות שאוהבים לטייל בחיק הטבע, כך למשל, תוכלו לנסוע ליער עמינדב בו יש חניוני פיקניק ותצפיות יפהפיות, יער סטף שמוביל לנחל שורק, יער ירושלים בו תגלו פריחה מלבבת, פרחים, צמחים, עצים ואפילו חיות, אם אתם מחפשים גנים לאומיים ושמורות טבע, עין חמד בדרך לירושלים הוא מקום נפלא לעצור בו, לראות שרידים מהעבר בשילוב מקורות מים ולתפוס שלווה בצל.

עין כרם האהובה

ירושלים שופעת אתרים רומנטיים בכל שעות היום, אבל אין ספק שלחלק מהם יש יותר נופך רומנטי מאשר לאחרים. כך למשל, זוגות רבים שאוהבים לסייר ברגל יבחרו בעין כרם לאכול באחת המסעדות המיוחדות, מה שהיה בעבר כפרי ערבי קטן הפך כיום לאחת השכונות התוססות באזור. תוכלו לסייר בין כנסיות, לבקר במעיין מרים, במנזר האחיות מצוין וליהנות מהאוויר הצח ומנוף עוצר נשימה. אם אתם מחפשים יותר אטרקציות, אפילו מבוגרים ייהנו מביקור בגן החיות התנ"כי של ירושלים או בגן הבוטני, בקרית המוזיאונים, יש כל כך הרבה מה לראות.

סיור בין החומות

בואו לאזור ממילא, שדרות ממילא המטופחות מאפשרות לזוגות שבאים בקרבה ליהנות מכוס קפה או ארוחה טובה ואפילו היכלי ספא וכמובן, מהנוף והאווירה שעוטפים בשלווה. ניתן לצאת לטיול בין החומות או לקפוץ לעיר דוד, הליכה במנהרות מים תת קרקעיות ועוד הרפתקאות. מחפשים טיול רומנטי לאור השקיעה? אל תפספסו את טיילת ארמון הנציב ממנה תוכלו לתצפת על הרי הזיתים, מדבר יהודה וליהנות מצמחייה עוטפת והרבה רומנטיקה באוויר.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירה דרורי

סטודיו קורן דור תוכן שיווקי



 


מאמרים נוספים מאת שירה דרורי
 
מדוע כדאי לעבוד בציוותי בידור בבתי מלון
שוקלים להשתלב בעבודה בציוותי בידור בבתי מלון? לפניכם מספר יתרונות לעבודה בציוותי בידור

מה מחכה לכם בסאמר סקול 2014?
25/10/13 | אטרקציות
אחרי ההצלחות של סאמר סקול בארה"ב, אנגליה וקנדה, לפניכם טעימה קטנה מהחוויות שמחכות לכם אם תירשמו לסאמר סקול גם בשנה הקרובה, 2014

בילויים בתל אביב – יותר מעיר ללא הפסקה
20/10/13 | בתי מלון
חובבי ההיסטוריה והמורשת, העיר תל אביב דאגה לשמר את ההיסטוריה שלה על ידי מספר אתרים הפזורים ברחבי העיר, כגון 'בית העיר תל אביב.

עיר הבירה – עיר הפסטיבלים
20/10/13 | אטרקציות
איזה פסטיבלים תוכלו למצוא בירושלים עיר הבירה? העיר מארחת מספר פסטיבלים במהלך השנה

עיר הקיץ הנצחית - חופשה באילת
20/10/13 | בתי מלון
אז מה עושים באילת בחורף? לפניכם מספר טיפים להצלחתה של חופשה באילת בחורף באדיבות מלון לאונרדו פריוילג' אילת

ללמוד אנגלית במקום בו הכל התחיל
לימודי אנגלית בלונדון לא רק ישפשפו את האנגלית שלכם לרמה טובה יותר, הם גם יקנו לכם דיקציה והגייה נכונים יותר, כזאת שאף אמריקאי, בריטי או דובר אנגלית אחר יבקש ממכם לחזור שוב על מה שאמרתם "כי הוא לא ממש שמע את המילה האחרונה".

לימודים באוסטרליה – למה כדאי?
אם אתם חושבים ללמוד בחו"ל, ושוקלים ללכת על מקום חדש וצעיר – הנה כמה סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא באוסטרליה

צימרים בכינרת – המסע לצפון מתחיל ונגמר בכינרת
18/05/13 | צימרים
התענוג המושלם בחופשה שלכם הוא המיזוג המושלם בין נוף טוב, אירוח מפנק, מיקום אטרקטיבי, אטרקציות בקרבת מקום והאגם הטוב במדינה – הכינרת.

חברת ההפקות של רוני אטיאס
ברת ההפקות של רוני אטיאס היא בעלת שם לאומי בתחום, ומציגה פורטפוליו עשיר ומקצועי של מיטב האירועים והמופעים שהתרחשו בארץ בשנים האחרונות.

סאמר סקול בלונדון – נקודות נוף מעניינות בעיר לבני נוער וילדים
כשנוסעים לסאמר סקול בלונדון, נהנים מביקור בעיר עצמה. אבל בעיה אחת גדולה היא שהזמן כל כך קצוב, ובעיר יש כל כך הרבה אטרקציות ומוקדי עניין, שקשה לדעת לאן ללכת. אז הינה לכם רשימה של נבחרת מרשימה בהחלט, של מקומות שאסור לפספס ונקודות נוף בהם חייבים לבקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI