דף הבית ביטוח ביטוח - אחר השוואת ביטוח נסיעות: כללית חו"ל מול מכבי חו"ל
השוואת ביטוח נסיעות: כללית חו"ל מול מכבי חו"ל
אבי 17/01/13 |  צפיות: 3686

יציאה לחו''ל, במסגרת טיול תיירותי, עסקי, משפחתי, או מסע תרמילאים מציע לנו אפשרות להתחדשות פנימית והתנערות מלחצי השגרה, אך כדי ליהנות ממשבירת השיגרה והחוויות החדשות שהיא מעריפה עלינו, ישנם מספר תנאים להם יש לדאוג, לצאת כשאנו מאורגנים, על מנת שלא נבזבז משאבי זמן וממון מיותרים, לטייל כשאנו  בטוחים בתקציב ובתנאי הבטיחות שלנו, ולשוב אל תנאים ביתיים וטובים המבטיחים את חזרתנו המהירה אל השיגרה שעזבנו וככך לנצל במלואן את האנרגיות שהנסיעה מילאה אותנו.

כרגיל, החשובה ביותר מכול מה שעלינו לדאוג לו, היא בריאותנו, ללא בריאותנו לא נוכל ליהנות מהטיול ואף נמצא בעמדת סיכונית, במקום זר, שאורחותיו שונות, שתשתיותיו שונות, שאנו זרים בו, קשה מאד לקבל את הטיפול הרפואי המייטבי, במיוחד שתוך כדי החיפוש אחר שירות כזה אנו מצויים במצוקת המחלה, זו יכולה להיות מחלה קלה, או כאב שיניים לא צפוי ומייסר, אך כפי שלא ניתן לצפות הכול בחיים, זו יכולה להיות גם בעייה אכוטית הדורשת השגחה רפואית מיידית,ייצוב ואף ניתוח. במקרים אלו אנו נהיה בטוחים אם הבטחנו לעצמנו ביטוח נסיעות איכותי לפני הנסיעה.

ישנן מספר מסגרות בהן ניתן לעשות ביטוח נסיעות, בישראל הנפוצות ביותר הן או דרך חברות האשראי או דרך קופות החולים, בעוד חברות האשראי מציעות ביטוחי נסיעות חינמיים, הביטוח שלהן לוקה בהחסרת סעיפים רבים להם נדרש במסענו בחו''ל. חברות קופות החולים לעומת זאת, מציעות את הביטוחים היותר מקיפים הן בסכומים והן בריבוי הסעיפים המכסים אותכם.

ביטוח בקופות החולים, אף הבסיסי ביותר, כולל בתוכו ביטוח כבודה, בנוסף הוצאות האישפוז בו אינן מחושבות לפי עלות כול יום ומאפשרים לכם קבלת התנאים הטובים ביותר באופן כולל. כללית חו''ל מציעה בין $500.000 ל $850.000 לפי המסלול שבחרתם, מכבי ביטוח נסיעות מציעים לכם עד מליון דולרים המתחלקים $500.000 להוצאות אישפוז ו $500.000 נוספים עבור הוצאות בריאותיות אחרות. כול קופה מבטיחה הבאת מלווה מדרגת קירבה לאחר מספר ימי אישפוז מהארץ, ועל חשבונה.

כללית חו''ל מציעה שלושה מסלולים, לנוסע האתגרי ששהותו בחו''ל כרוכה בסיכוני ספורט אתגרי, לנוסע שנמצא כבר במצב סיכוני עקב מחלה או מצב רפואי ידוע, נשים בהריון וכדומה, ולנוסע הבריא עד גיל 75. התשלום עבור הביטוח משולם יומית מכחמישה קלים ביום ועד 20 תלוי בצב המבוטח ובמסלול הנבחר. כללית חו''ל מציעה ביטוח צד ג' של בין מאה אלף דולרים ועד מאה וחמישים אלף דולרים, הוצאות הקשורות בביטול, קיצור משך וכדומה של בין $4000 ועד $7000. טיפול שיניים שבין $4000 ועד $600 תלוי בסוג הביטוח, הוצאות חילוץ ימי ואווירי, ופיצוי על עיכוב בהגעת המטען.

מכבי ביטוח נסיעות מציעים ביטוח כללי, ביטוח לספורט אתגרי, ביטוח לספורט חורף, בכול המסלולים מכסה מכבי ביטוח נסיעות טיפול שיניים של עד $600, כיסוי על מטען אישי עד $1850, כיסוי ביטול כרטיס  של עד $6000. חילוץ ימי ואווירי, הטסה רפואית, והחזר דמי שירותים של עד $7000. בכול אירוע מלבד אישפוז המבוטח נדרש להשתתפות עצמית של $50. העלות של מכבי ביטוח נסיעות משתנה לפי גיל, סטטוס בריאותי ומסלול ונעה בין כחמישה שקלים ועד שלושים אם נדרש גם שירות איתור וחילוץ.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI