דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר עיצוב פנים ואדריכלות
עיצוב פנים ואדריכלות
דניאל 21/01/13 |  צפיות: 3987

 

עיצוב פנים ואדריכלות הם אינם אותו מקצוע וזאת למרות שאדריכל יכול להיות מומחה בכל הקשור אל עיצוב פנים. מעצב פנים אינו יכול להוות תחליף לאדריכל, שכן אין לו את ההסמכה הנכונה ואין הוא יכול לרשום תוכניות ולאשר תכנונים מסוימים ושינויים מסוימים בחלל. אך למרות המגבלות חשוב לציין כי הוא כן יכול לשתף פעולה בצורה פורה עם אדריכל ובדרך כלל התוצאות אשר מתקבלות מוצלחות ביותר.

מעצבים ומתכננים את הבית- ידע הכרחי

חשוב מאוד לדעת מהם ההבדלים בין עיצוב פנים ואדריכלות וזאת על מנת לבצע את הבחירה הנכונה של איש המקצוע המתאים ביותר לעבודה. חשוב לציין כי הבדלים אלו משמעותיים ביותר.

  • אדריכל פנים- כאן מדובר על אקדמאיבעל הסמכה וסימוכין שסיים את לימודי האדריכלות ועבר בהצלחה את הבחינות. אישמקצוע זה עוסק בכל הקשור אל התכנון של כל או חלק מהחללים (הפנימיים) של ביתהעסק או הבית. ניתן לומר כי אדריכלי פנים הם אנשי מקצוע אשר משלבים אתהפונקציונאליות של התכנון עם האסתטי של העיצוב. אלו למדו את כל הקשור אלמקצוע האדריכלות והתמחו בכל הקשור אל עיצוב פנים על כל היבטיו.
  • מעצב פנים- הוא איש מקצוע אשר לרובעבר קורס של שנה או שנתיים בתחום העיצוב ויכול לייעץ לכם בכל הקשור אל עיצובאטרקטיבי של חללים מסוימים בבית, בחירת ריהוט, מילוי חללים ריקים, טרנדיםאופנתיים של עיצוב הבית ועוד, אך הוא לא יוכל לתכנן תוכניות הקשורות אלשינויים של החלל הפנימי ולהגיש אותם למחלקת הנדסה של העירייה לצורך אישור אולוודא כי מדובר בשינויים בהתאם לתקנים מסוימים.

עיצוב פנים ואדריכלות- במי לבחור

לסיכום, נוכל לומר כי העלות של אדריכל פנים תמיד תהיה גבוהה יותר בהשוואה אל מעצב פנים. ההמלצה היא לבחור איש מקצוע אשר מומחה בתחום עיצוב פנים ואדריכלות באם מדובר על בנייה חדשה של בית, דבר המצריך גם את שירותי התכנון של האדריכל וגם את היכולת היצירתית מקצועית של ההיבט האסתטי. באם יש לכם כבר דירה או בית ואתם מעוניינים לשנות את הנראות שלהם, מעצב פנים יהיה איש המקצוע האידיאלי בשבילכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל


 


מאמרים נוספים מאת דניאל
 
חומצה הילאורונית - הג'ל הרך לקמטים הקשים
28/03/13 | רפואה
קמטי הפנים נחלקים לקבוצות שונות בהתאם לעומק שלהם ובהתאם למיקום.

עיצוב פנים דירות יוקרה
עיצוב פנים יכול להפוך דירה יד שנייה קטנה לדירת יוקרה יפהפייה. הכל תלוי במעצב פנים או באדריכל פנים אשר אתם שוכרים למטרת עיצוב פנים דירות יוקרה.

אבקת חלבון אקסטרים גיינר
27/02/13 | דיאטה
מתאמנים ומתלבטים אם לצרוך אבקת חלבון? במאמר הבא נציג לכם מספר עובדות ואתם תחליטו אם אבקת החלבון חיונית עבורכם.

אבקות חלבון מומלצות במיוחד
המפתח לבריאות איתנה הוא שילוב נכון בין כושר גופני לתזונה בריאה. בכדי להבטיח שהפעילות הגופנית תהיה אפקטיבית, חשוב להתאמן לפחות 3 פעמים בשבוע בעזרת אימון שהומלץ על ידי מדריך כושר מקצועי.

הלבנת שיניים
יש פעמים שאנו בוחרים לצאת לבילוי או צריכים להגיע לאירוע חברתי שתוכנן מראש, אנו מתארגנים בהתאם, מסתרקים, מתאפרים לובשים את הבגד החדש שקנינו, מסתכלים במראה והכל לכאורה נראה מושלם אבל דבר אחד הורס מעט וזה החיוך שלנו.

עיצוב פנים דיור מוגן
לקראת מעבר אל בית מוגן או בית אבות מתבקשים הדיירים המבוגרים לארוז את כל ביתם ולהקים אותו מחדש בתוך יחידת דיור קטנה. מדובר במשימה לא פשוטה גם בעבור מעצבי פנים מאוד מנוסים.

סמארטפון
22/01/13 | גאדג'טים
סמארטפון בעברית טלפון חכם, זהו בעצם מכשיר טלפון שכולל בתוכו יישומים רבים מעבר לתקשורת אלחוטית.

עיצוב פנים ואדריכלות
עיצוב פנים ואדריכלות הם אינם אותו מקצוע וזאת למרות שאדריכל יכול להיות מומחה בכל הקשור אל עיצוב פנים.

מראה נקי ומראה זוהר מתחיל עם פילינג
פילינג לעור הפנים נחלק בעיקר לשתי קבוצות. הפילינג הקל והטבעי והפילינג שנעשה תוך שימוש בחומצה. הפילינג הקל הוא זה המוכר מן הבית ומסבונים שיש בהם גרגרים לפילינג.

פיתוח אפליקציות- לומדים את התחום
בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה משמעותית בהיצע הקורסים של פיתוח אפליקציות למערכת ההפעלה אנדרואיד ומערכת ההפעלה IOS.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI