דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים איך לבחור שרת אחסון ייעודי?
איך לבחור שרת אחסון ייעודי?
שלום בורלא 21/01/13 |  צפיות: 3079



מאמרים נוספים מאת שלום בורלא
 
איך לבחור שרת אחסון וירטואלי?
אם חבילת האחסון בשרת השיתופי כבר לא מספקת את המשאבים שהעסק שלכם זקוק להם, שרת אחסון וירטואלי הוא חבילת האחסון הבאה שאתם צריכים לשקול עבור העסק שלכם.

איך לבחור שרת אחסון ייעודי?
העסק שלכם מתקדם בכיוון הנכון ואתם זקוקים לשדרוג ביכולות של השרת שלכם? בחירה של שרת אחסון ייעודי טוב במחיר הנכון יכולה להיות משימה לא קלה בכלל שתדרוש זמן השקעה רב. היכנסו, ותוכלו לקבל את הטיפים הנכונים שיעזרו לכם לבחרו שרת אחסון ייעודי מתאים!

מה תקבלו כחלק מחבילת אחסון
קודם כל, חשוב להבין כי אחסון אתרים הוא שירות שמספקות חברות אינטרנט, ספקיות אחסון או חברות אחסון. שירותי האחסון כוללים אחסון, או אירוח, של תוכן אלקטרוני. תוכן זה יכול לכלול דפי אינטרנט , בתצורה של קוד, וקבצים שונים: תמונות, מידע, וידיאו, מוזיקה, מדיה שונה או כל תוכן אחר. כל תוכן כזה שמאוחסן על גבי שרתים של ספק האחסון צריך להיות נגיש למשתמשים המורשים של אותו השרת. ברוב המקרים, מדובר על שירות אחסון במטרה לאפשר למשתמשים מרחבי העולם להיחשף לתוכן שלכם ברשת האינטרנט.

היכרות ראשונית עם שרותי אחסון אתרים
את שירותי האחסון מספקות חברות אינטרנט, ספקיות אחסון או חברות אחסון. שירותי האחסון כוללים אירוח של תכנים אלקטרוניים. תוכן זה כולל מגוון רחב של סוגי תכנים: דפי אינטרנט , בתצורה של קוד, וקבצים שונים: תמונות, מידע, וידיאו, מוזיקה, מדיה שונה או כל תוכן אחר שהלקוח רוצה לאחסן. כל תוכן שמאוחסן על גבי שרתים של ספק האחסון צריך להיות נגיש למשתמשים המורשים של אותו השרת. שירותי אחסון אתרים הם שירותי אחסון ואירוח אתרים עבור בעלי אתרים, חברות, או כל לקוח בעל צורך להעלות תוכן לרשת פרטית או לרשת האינטרנט.

איך לבחור חברת אחסון?
אתחיל דווקא מהמסקנה :חברת האחסון הטובה ביותר היא לאו דווקא חברת האחסון שמציעה את חבילות האחסון במחירים הנמוכים ביותר!

כל סוגי החבילות לאחסון אתרים
כיום, יש מגוון רחב של חבילות אחסון שונות, ומגוון עוד יותר רחב של ספקיות אחסון אשר מציעות שרותי אחסון. על מנת שאתם תוכלו לבחור בחבילת האחסון המתאימה ביותר לצרכים של האתרים שלכם, עליכם להכיר את ההבדלים בין סוגי חבילות האחסון השונות והמגוונות הקיימות כיום.

מהם שירותי אחסון לאתרי אינטרנט ואילו שרתים מוצעים?
המאמר שלפניכם יתן לכם קרע בסיסי בנושא שרותי האחסון וסוגי השרתים הקיימים כיום:
שרת וירטואלי, שרת אחסון ייעודי, שירותי אחסון מנוהלים עבור שרתים ייעודיים ו Colocation hosting service ועוד...


איזה חבילות וסוגי אחסון לאתרי אינטרנט קיימים כיום?
המאמר שלפניכם יתן לכם קרע בסיסי בנושא שרותי האחסון וסוגי אחסון הקיימים כיום. שירותי אחסון חינמיים, שירותי אחסון משותפים , ושירותי אחסון מסוג ריסיילר ועוד...

מהם שרותי אחסון?
המאמר שאתם עומדים לקרוא יתן לכם קרע בסיסי בנושא שרותי האחסון. למי אחסון אתרים מתאים, הגדרות בסיסיות, ממשקי ניהול וכו'...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI