דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג איך להתחיל עם בחורה – כל הטיפים
איך להתחיל עם בחורה – כל הטיפים
תומר קורון 27/01/13 |  צפיות: 4129

יושב בבר ולידך יושבת בחורה חמודה? היא מסתכלת לך בעיניים ואתה מת להגיד משהו אבל לא יודע מה? ובכן, אתה יכול להיות רגוע, כיוון שזהו אינו מהלך מובן מאליו.

קיימים גברים אשר נדמה כי הם נולדו להתחיל עם בחורות. הם יודעים לפלרטט, למשוך את תשומת ליבה של הבחורה וכל זאת ללא מאמץ. אולם מה לעשות שלא כל הגברים הינם פלרטטנים באופן טבעי?

במאמר זה אסכם עבורכם את כל הטיפים אשר יסייעו לכם לדעת איך להתחיל עם בחורה.

לא להתבייש

כמה פשוט- ככה קשה. אכן, לא להתבייש הוא הטיפ הראשון והחשוב ביותר. ברגע שתסיר מעצמך את מעטפת הבושה תראה עד כמה פשוט להתחיל עם בחורה. פשוט אמרו לעצמכם כי התסריט הגרוע ביותר אשר יכול לקרות הוא כי היא לא תיענה לחיזוריכם ותמשיכו הלאה.

משפטי פתיחה- אפשר להתאמן

במידה ואינך נמנה על גברים השולפים משפטי שנינות, מומלץ להתכונן טרם יציאתך וללמוד משפטי פתיחה להתחלה עם בחורות. ניתן להתייעץ עם חברים או לקרוא במדריכים אינטרנטיים בתחום אומנות החיזור.

ואם מעדיפים להתחיל עם בחורות באמצעות המחשב?

במקרים רבים מעדיפים גברים להתחיל עם בחורות מול מסך המחשב. חלקם עקב בושה להתחיל עם בחורות בפאב וחלקם פשוט שקועים במחשב ומתחילים עם בחורות כחלק מהפעילות החברתית שלהם כאילו הייתה מתבצעת פנים מול פנים. האפשרויות הנפוצות ביותר להתחיל עם בחורה באמצעים וירטואליים הינם פייסבוק, צ'אטים ואתרי הכרויות שונים. וגם כאן נשאלת השאלה: איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק ?

נימוס- הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הינו נימוס. בחורות אינן אוהבות שגברים מתנפלים עליהם בעולם האמיתי וכך גם בעולם הווירטואלי. היו אדיבים תמיד.

פלרטטנות- אחד היתרונות שלכם כאשר אתם מתחילים עם בחורה בפייסבוק, הינו שהיא לא רואה אתכם. כך שאם בעולם החיצוני אתם חוששים מנושא זה, בעולם הווירטואלי הרגישו בנוח.

וכטיפ חשוב לסיום: מומלץ לגרום לבחורה להסתקרן על מנת שהיא תרצה להמשיך ולפתח אתכם מערכת יחסים בפייסבוק בתור התחלה ולאחר מכן לחתור לפגישה.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תומר קורון

תומר קורון - ביה"ס לחיזור אותנטי

רוצה ללמוד איך להצליח עם נשים, ולמצוא אהבה וזוגיות? אם אתה סינגל ורוצה לשפר את מיומנויותיך כי לא הולך לך עם נשים כפי שהיית רוצה.אם אתה רוצה לחוש גבר שלם ומסופק, אחד שיש בחייו גם הצלחה חברתית ורומנטית עם נשים.אם אתה מתפשר על אופי ויופי של הנשים שאתה יוצא איתן או מפחד לצאת מקשר כי אתה חושש שלא תצליח להביא לחייך נשים חדשות, אנחנו כאן כדי לעזור...

074-703-3133

[email protected]

http://www.tomerkoron.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת תומר קורון
 
איך להתחיל עם בחורה במגוון סיטואציות
27/01/13 | דייטינג
אם בעבר מקומות הבילוי היו מצומצמים והיו מספר דרכים קבועות להתחיל עם בחורה, החל הדבר להפוך למשעמם. אותם משפטי פתיחה מעייפים החוזרים על עצמם שוב ושוב, אותה תחושת פחד "מה יקרה אם" הפכו לנושא קבוע בכל הקשור להתחלה עם בחורה וגברים החלו נסוגים מפאת חוסר ביטחון.

איך להתחיל עם בחורה – כל הטיפים
27/01/13 | דייטינג
יושב בבר ולידך יושבת בחורה חמודה? היא מסתכלת לך בעיניים ואתה מת להגיד משהו אבל לא יודע מה? ובכן, אתה יכול להיות רגוע, כיוון שזהו אינו מהלך מובן מאליו.

איך להתחיל עם בחורה במועדון? ואיך בכלל...
19/12/12 | דייטינג
לפעמים אתם מסתכלים בקנאה בחבר שלכם, שרואה מישהי, נדלק עליה וניגש לדבר איתה כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם. וכמובן שהוא תמיד חוזר עם חיוך גדול ומספר הטלפון שלה. איך הוא עושה את זה? מה הוא יודע שאתם לא? למה להמשיך להתייסר בשאלות מהסוג הזה כשאפשר ללכת ללמוד בקורסים קצרים ומאוד מהנים על איך בדיוק הוא עושה את זה

שימוש נכון באמנות הפיתוי
29/11/12 | דייטינג
חשבת פעם על צמד המילים הללו – אומנות הפיתוי? מסתבר שכישורי פיתוי של אישה או של גבר יכולים להגיע לרמה של אמנות ממש! כמו רוב הדברים בחיים, אם יש לך ידע שרכשת, זמן תרגול, ניסיון וגישה חיובית, אז רוב הסיכויים שגם אתה יכולים להיות "אמן".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI