דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג איך להתחיל עם בחורה במגוון סיטואציות
איך להתחיל עם בחורה במגוון סיטואציות
תומר קורון 27/01/13 |  צפיות: 4099

אם בעבר מקומות הבילוי היו מצומצמים והיו מספר דרכים קבועות להתחיל עם בחורה, החל הדבר להפוך למשעמם. אותם משפטי פתיחה מעייפים החוזרים על עצמם שוב ושוב, אותה תחושת פחד "מה יקרה אם" הפכו לנושא קבוע בכל הקשור להתחלה עם בחורה וגברים החלו נסוגים מפאת חוסר ביטחון. כיום, קיימים מספר מקומות וסיטואציות בהם ניתן להתחיל עם בחורה. נשאלת השאלה: האם אופן ההתחלה עם בחורה זהה בכל מקום? או שמא יש כללים מסוימים אשר עדיף להקפיד עליהם כאשר מתחילים עם בחורה במקומות שונים?

איך להתחיל עם בחורה במועדון ?

המקום  הוותיק ביותר בו התחילו ועדיין מתחילים עם בחורות הם מועדונים ופאבים. גברים רבים שואלים את עצמם איך להתחיל עם בחורה במועדון. ובכן, הדבר הראשון אשר עליך לעשות הינו שינוי תפיסה על ידי הבנה שקיים פער בין תפיסתך את עצמך לבין תפיסתן של נשים כלפיכם. כמו כן, תמה התקופה בה יש לשלוח חבר אשר יתווך ביניכם. נהפוך הוא, חשוב שתרגיש מלא ביטחון עצמי ותסתכל במבט מפלרטט לעיני הבחורה. לעולם אל תתן 100% מעצמך. כך הבחורה תרגיש לחץ ותאבד אותה. הביט בה ישירות בעיניים ואפילו תזמין אותה למשקה. אך תמיד השאירו לה אותם 20% תמרון כך שהיא תחשוב ותרגיש שהיא זו שמנהלת את הסיטואציה.

איך להתחיל עם בחורה באתר הכרויות ?

כבר למעלה מעשור שאתרי הכרויות הפכו למובילים בתחום זה, כך שלמעשה ניתן לנהל שיחות ווירטואליות ואף לדעת מי מסתתר מאחורי ההתכתבויות על ידי הכנסת תמונה לכרטיס שלכם. חשוב מאד לפתוח בשיחה מנומסת ולבדוק האם הבחורה בכלל מעוניינת לשוחח עמכם. בחורות נוטות להעריך גברים אשר פונים באופן כזה ולכן השיחה תזרום לכיוון החיובי. כמו כן, כדאי להיות כנים ולספר את האמת לגבי עצמכם גם מבחינה חיצונית וגם מבחינת השקפה וכל נושא אחר אשר יעלה בשיחה. כך, לא תהיינה הפתעות בפגישה ביניכם.

ולסיום, אין ספק כי מאז שנפתחו אפשרויות ההכרות הווירטואליות, קל יותר להתחיל עם בחורה ולהרגיש בנוח. רק זכרו- בסופו של דבר עליכם לחתור לפגישה, להגיע מוכנים ולצאת עם זוגיות חדשה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 תומר קורון

תומר קורון - ביה"ס לחיזור אותנטי

רוצה ללמוד איך להצליח עם נשים, ולמצוא אהבה וזוגיות? אם אתה סינגל ורוצה לשפר את מיומנויותיך כי לא הולך לך עם נשים כפי שהיית רוצה.אם אתה רוצה לחוש גבר שלם ומסופק, אחד שיש בחייו גם הצלחה חברתית ורומנטית עם נשים.אם אתה מתפשר על אופי ויופי של הנשים שאתה יוצא איתן או מפחד לצאת מקשר כי אתה חושש שלא תצליח להביא לחייך נשים חדשות, אנחנו כאן כדי לעזור...

074-703-3133

[email protected]

http://www.tomerkoron.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת תומר קורון
 
איך להתחיל עם בחורה במגוון סיטואציות
27/01/13 | דייטינג
אם בעבר מקומות הבילוי היו מצומצמים והיו מספר דרכים קבועות להתחיל עם בחורה, החל הדבר להפוך למשעמם. אותם משפטי פתיחה מעייפים החוזרים על עצמם שוב ושוב, אותה תחושת פחד "מה יקרה אם" הפכו לנושא קבוע בכל הקשור להתחלה עם בחורה וגברים החלו נסוגים מפאת חוסר ביטחון.

איך להתחיל עם בחורה – כל הטיפים
27/01/13 | דייטינג
יושב בבר ולידך יושבת בחורה חמודה? היא מסתכלת לך בעיניים ואתה מת להגיד משהו אבל לא יודע מה? ובכן, אתה יכול להיות רגוע, כיוון שזהו אינו מהלך מובן מאליו.

איך להתחיל עם בחורה במועדון? ואיך בכלל...
19/12/12 | דייטינג
לפעמים אתם מסתכלים בקנאה בחבר שלכם, שרואה מישהי, נדלק עליה וניגש לדבר איתה כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם. וכמובן שהוא תמיד חוזר עם חיוך גדול ומספר הטלפון שלה. איך הוא עושה את זה? מה הוא יודע שאתם לא? למה להמשיך להתייסר בשאלות מהסוג הזה כשאפשר ללכת ללמוד בקורסים קצרים ומאוד מהנים על איך בדיוק הוא עושה את זה

שימוש נכון באמנות הפיתוי
29/11/12 | דייטינג
חשבת פעם על צמד המילים הללו – אומנות הפיתוי? מסתבר שכישורי פיתוי של אישה או של גבר יכולים להגיע לרמה של אמנות ממש! כמו רוב הדברים בחיים, אם יש לך ידע שרכשת, זמן תרגול, ניסיון וגישה חיובית, אז רוב הסיכויים שגם אתה יכולים להיות "אמן".
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI