דף הבית בניין ואחזקה בית חכם תקני כיבוי אש בבניית בית
תקני כיבוי אש בבניית בית
כיבוי אש 27/01/13 |  צפיות: 3908

לא מעט ישראלים נהנים לבנות את בית חלומותיהם ולהגשים את הרעיון של מגורים בבית יפה המציע איכות חיים גבוהה. אך בדרך אל השלמת הבנייה ואל הכניסה למגורים בכל מבנה יש לעבור דרך קבלת אישורים מתאימים מהרשויות ומהגופים הרלוונטיים. כך אפשר להבין שגם בכל הקשור לציוד חשוב של גילוי עשן צריך להתייחס לתקנים שונים וחשובים.

אחרי הכול מדינת ישראל היא בכל זאת מדינה מתוקנת ולכן אפשר לראות כיצד חברות שמתמחות בתחום של כיבוי אש מציעות את שירותיהן בהתאם לתקנים הנדרשים. כך יכול כל בעל בית וכל קבלן לראות כיצד גלאים, משאבות או מתזים הם דברים שנמכרים לו בצורה ייעודית המתאימה לכל סוג של מבנה ועומדת בכל תקן שמציגים הגופים הרלוונטיים.

ההיתר שמעניק מכון התקנים

בישראל פועל כבר לא מעט שנים מכון תקנים שבודק מוצרים שונים ומחליט האם ציוד מסוים של גילוי עשן אכן יכול לשרת ברגע האמת את בעליו של מבנה כלשהו. הדבר ממחיש עד כמה מדובר בציוד שונה לגמרי מזה שנמכר לאנשים רבים למטרות של שימוש נפוץ. הפיקוח של מכון התקנים מציג בסופו של דבר תקנים שונים שבהם חייב לעמוד המוצר וחייבים לעמוד משווקים שמתמחים בתחום זה.

עבור לקוחות שונים שצריכים מערכות מגוונות של כיבוי אש הרי שרק עבודה מול משווקים ומתקינים שעומדים בכל התקנים המחמירים היא זו שתוכל להציג להם שקט נפשי רב. כך, בין אם מדובר במספר היתר מסוים שמעניק מכון התקנים הישראלי לחברה מסוימת ובין אם מדובר בתקנים מחמירים אחרים שנוגעים לציודים שונים הרי שהמשמעות של פיקוח זה חייבת להיות ברורה לכל אדם.

כולם יכולים ליהנות משקט נפשי

חשוב להדגיש עד כמה לא מדובר בסיסמאות כשנוגעים בנושא של התקנים השונים. זאת מאחר ומכירת מערכת גילוי עשן שעומדת בתקן הנדרש תבטיח שקט נפשי ולא תראה לרוכש אותה כיצד ברגע האמת הוא נמצא בסיכון אמיתי. בדיקות מכון התקנים והענקת תקנים מחמירים שבהם עומדים מוצרי חברה איכותית הם דברים חשובים לכל בעל בית בישראל.

כך אפשר לראות כיצד תקני הכיבוי בעת בניית בית מתייחסים להיבטים ולפריטים חשובים שעליהם יש להקפיד. מדובר בבחירת חברה איכותית ומנוסה שמעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ובעלי תודעת שירות על מנת שפעולות של איטום מעברים, יצירת מיגון פאסיבי, התקנת מטפים או עבודה עם חומרי ציפוי עמידי אש בהתאם לתקן, יבוצעו בצורה מושלמת ויתרמו רבות לביטחון בכל בית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כיבוי אש

אמין הנדסת אש | כיבוי אש וגילוי אש

אספקה והרכבת מערכות טלוויזיה במעגל סגור, כל סוגי המצלמות, גלויות, סמויות, קבועות וממונעות, מערכות לצפייה והקלטה דיגיטליות ע"ג מחשב או מערכות עצמאיות (DVR) ללקוחות פרטיים, עיסקיים ומוסדות.  הכל באמצעות יחס אדיב ושירות ללא תחרות.

למעבר לאתר שלנו לחצו על הקישור הבא:
http://www.aminfire.com

או בטלפון:
1700-70-12-10



 


מאמרים נוספים מאת כיבוי אש
 
גלאי כיבוי אש עצמאי – חשוב וכדאי לדעת עליו
19/05/13 | בית חכם
מבין מגוון רחב מאד של פתרונות, המשמשים כחלק מציוד לכיבוי אש, אפשר למצוא כיום את גלאי העשן, המוצעים בכמה סוגים. גלאי עשן עצמאי הוא אחד הסוגים הנמכרים כיום, ואף גם בין המבוקשים ביותר. על מנת להבטיח את בטיחותו של המקום ובעיקר את ההגנה המתאימה וההתרעה הנכונה, מומלץ להתקין גלאי עשן, בין אם מדובר בבית הפרטי או בכל מקום אחר, לרבות מקומות ציבוריים.

כיבוי אש - כללי החובה
פעמים רבות דיירי בניין חייבים לוודא כי הבניין בו הם גרים אכן ממוגן וכולל ציוד גילוי אש ועשן במקרה של דליקה. הבעיה היא כי במקרים אלו רבים אינם יודעים מהו אותו ציוד כיבוי אש אשר חייב להיות בכל בניין מגורים.

תקני כיבוי אש בבניית בית
27/01/13 | בית חכם
לא מעט ישראלים נהנים לבנות את בית חלומותיהם ולהגשים את הרעיון של מגורים בבית יפה המציע איכות חיים גבוהה. אך בדרך אל השלמת הבנייה ואל הכניסה למגורים בכל מבנה יש לעבור דרך קבלת אישורים מתאימים מהרשויות ומהגופים הרלוונטיים.

כיצד לבחור בין ציוד כיבוי אש
16/12/12 | בית חכם
הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו מאפשרת לאנשים רבים להפסיק לחפש מים או חול במקרה שיש שריפה, אלא להשתמש במטפים שיהיו יעילים יותר ברגע האמת. כמו כן, פעמים רבות היא גם מסייעת לעצור את השריפה עוד לפני שהיא מתלקחת, במידה ויש גלאי עשן שמתריע בזמן או אפילו ספרינקלרים שמכבים את האש באופן אוטומטי.

חשיבות הימצאות ציוד כיבוי אש בעסק שלך
26/11/12 | בית חכם
להרבה מאוד אנשים היה חלום, במשך שנים ארוכות, לפתוח עסק, לחלק מהם גם התמזל המזל והם עשו את זה. אם גם לך יש עסק, סביר להניח שאתה תעשה כל מה שאתה יכול על מנת לגרום לעסק הזה לעבוד כמו שצריך, וסביר להניח שאתה תעשה כל מה שאתה יכול כדי לשמור עליו.

בחירת מערכת לגילוי אש - דברים שכדאי לדעת
29/10/12 | בית חכם
הסיכון של התפתחות שריפה בכל מבנה שהוא יכול להדגיש עד כמה יש להצטייד בציוד המתאים. כך אפשר להיות רגועים יותר שברגע האמת ניתן יהיה לעכב את התפתחות האש ולאפשר הגעה מסודרת יותר של צוותי כיבוי מקצועיים. בלא מעט ארגונים אפשר לראות כיצד מתלבטים לגבי רכישת ציוד כיבוי אש מאחר ולרבים אין ידע רב בתחום חשוב זה.

3 משאבות כיבוי אש המובילות בישראל
29/10/12 | בית חכם
נראה כי אין מבנה שבו לא צריך לשים לב לנושא החשוב של כיבוי אש. מאחר ואף אחד לא יכול להבטיח לנו מתי תפרוץ שריפה, ובמיוחד כשיש מקומות שבהם הסיכוי להתפרצות שריפה בגלל גץ שעף ממכונה מסוימת הוא גדול, הרי שציוד כיבוי הוא בעל חשיבות רבה. כך אנו רואים כיצד הן אנשים פרטיים, הן מוסדות שונים והן גופים גדולים כמו מפעלים וכד' רוכשים ציוד ייעודי המתאים לאופי המקום והפעילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI