דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי אמא רוצה עורך דין?
אמא רוצה עורך דין?
ירון וקנין 27/01/13 |  צפיות: 3304

יש רבים שטוענים שאנחנו לא צריכים לסיים את הלימודים רק בשביל למצוא עבודה. תעודה עם בגרות מלאה לא תמיד מהוו המדד לגבי אפשריות התעסוקה שלנו, אבל ציון טוב בבגרות זה עוד יתרון בקורות החיים וכמובן למי שרוצה לפתוח בקרירה אקדמאית. מה אתם חושבים על כך? זה הזמן לדעת יותר על לימודים ב 2012.

אתם אחרי שירות צבאי? הגיע העת למצוא את הכיוון שאליו תלכו בעתיד, יש להתייחס בכובד ראש לתחום הלימודים למצוא את הנתיב שיצעיד אתכם קדימה. ככל שתשתהו יותר יהיה קשה יותר לשוב אל ספסל הלימודים. לכן צריך למהר, תחליטו מה מעניין אתכם וצאו לדרך!.

תעודת בגרות בביולוגיה נחוצה לכל מי שרוצה להמשיך ולהתקבל ללימודי תואר, במידה ולא סיימתם בית ספר, אפשר ללמוד ולהשלים במהרה, אם חסרים לכם מספר מקצועות, יש לא מעט מסלולים מתאימים. אבל חשוב למצוא קורסים שמציעים לימודים באווירה נעימה עם ימי לימוד גמישים ובעיקר מורים מנוסים ומקצועיים. ואם עכשיו השתחררתם- תוכלו ללמוד על חשבון הפקדון.

ומה עם פסיכומטרי? בחינת הפסיכומטרי היא מדרגה גדולה בכניסה למסלול הלימודים אבל זה לא בשמיים, ציון הפסיכומטרי יחד עם הציון של הבגרויות יהיה משוכלל לתנאי קבלה לתואר. ציונים טובים ואתם על הסוס, אם הציונים לא מספיק טובים אל תניחו לחלום לגווע, תמיד אפשר לנסות שוב זה הולך יותר טוב בפעם השנייה.

קורס או תואר? אולי לא ידעתם אך לכמעט מחצית מהנשים והגברים בארץ יש טוב. ולכם יש? הבעיה היא חבל שיש כאלה שלא בוחרים את המקצוע או התחום הנכון ומבזבזים שלוש שנים יקרות על תואר במקצוע שהם לא יעבדו בו. לכן אל תעשו שום צעד פזיז. ערכו התייעצויות ובדקו לגבי מצב המשרות בתחום אפשריות השכר האם זה תחום נדרש? ואת ההחלטה קבלו רק בסוף.

חושבים על העתיד? רוצים לבנות קרירה? לימודי בגרויות יכול להתאים לכם? למה לחכות? צעירים רבים מתקדמים ונרשמים ללימודי תואר ותעודה מכללות ואוניברסיטאות- כן, אנחנו מעצמה של לימודים ולא חסרות אפשריות: תואר ראשון ושני, בגרויות קיץ 2013, מחשבים או שוק ההון, תחליטו על מהו המקצוע שהכי מתאים לכם ולצאת לדרך. לימודים הם העתיד!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ירון וקנין


 


מאמרים נוספים מאת ירון וקנין
 
רשימת מתווכים
מה יהיה עם שוק הנדל"ן? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, חזון מושלם לאופן שבו בית צריך להיות , מבחוץ ומבפנים.

עיצוב יוקרתי מתחיל עם...
הבתים שמוצעים למכירה לא לטעמכם? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מלא לאופן שבו ביתנו אמור להיות,

אל תתפשרו על דשא סינטטי איכותי
10/02/13 | גינון
מצפייה בתכניות טלוויזיה, חצרות בתים, יציאה לנופש ועוד- אנו נחשפים ודאי בהמון דרכים לעולמות היפים של תחום הגינון.

חולדות רצות לכם בבית?
לא רוצים להסתכל לרצפה כי חולדות באו לביקור? הפחד מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית,

מחפשים או מוכרים דירה?
אישרו לך משכנתא? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מושלם לאופן שבו צריך להיות בית , הן מבפנים והן מבחוץ.

בונים בית חדש?
מאיפה מתחילים לשפץ בית? רכשתם בית חדש? תמיד רציתם בית משלכם?

מחפשים מחשב נייד נוסף?
בעלי מקצוע אמין, יש כזה? שוב פעם בשבת הפסיק החשמל בבית? האם אצלכם בבית גם ה המקרר לא מקרר?

המקרר לא מפסיק להרעיש?
מה התקלקל עכשיו בבית? גם לכם ללא כל התראה הפקק של החשמל קפץ? שוב בבית המקרר לא מקרר?

הקמטים בולטים בזמן החיוך?
מתעניינים בניתוח פלסטי? רוצים מראה צעיר ורענן? דעו שחלומות מתגשמים! היום יש מגוון רחב של טיפולים ובניהם: מתיחות פנים, ניתוחי אף, שאיבות שומן ועוד. הטיפול מתואם למצב בריאותו של הפציינט, אופי הטיפול ומורכבותו. גם אתם רוצים לטפח את המראה? כל ההמלצות והטיפים בהמשך!.

שיטות איטום חדשות
10/02/13 | שיפוצים
השתחררה לכם תוכנית חיסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם מעוניינים לחיות בדירה משופצת וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, שיפוץ מקיף הוא הפתרון המתאים עבורכם. אבל, עליכם להגיע אל התהליך בעיניים פקוחות כדי להימנע מבעיות מיותרות במהלך הפרויקט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI