דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים מה מציעות לנו חברות הסעות
מה מציעות לנו חברות הסעות
אסף יהלומי 31/01/13 |  צפיות: 3369

חברות נסיעות רבות נותנות בין היתר גם פתרונות של הסעות קבועות ליעדים שונים ברחבי הארץ וכמו כן פתרונות הסעות לכל מיני מוסדות לימודים ומקומות עבודה.

במקומות עבודה רבים מארגנים הסעות קבועות עם תחנות איסוף קבועות ובשעות קבועות למקום העבודה ובחזרה. זהו פתרון שהינו נוח הן למעביד והן לעובדים שמקבלים מעין קו אוטובוס פרטי היישר למקום עבודתם. גם מוסדות לימוד רבים משתמשים בחברות הסעות קבועות.

אוטובוסים אלו  פועלים בשעות קבועות ומיועדים לבתי ספר ייחודיים שאליהם מגיעים תלמידים מכל איזורי העיר. כמו רבים משתמשים בשירותי חברות הסעות לאירועים באוטובוסים

אילת הינה יעד תיירותי אטרקטיבי מאין כמוהו. השילוב של הרי אדום במערב עם ים הסוף הכחול למרגלותיהם הינו שילוב ייחודי. כחול עז ואדום, שני צבעים היוצרים בעיר הדרומית אילת חווית טבע אחרת. באילת אתה מרגיש כאילו התהפכו יוצרות העולם, השמש שוקעת בהרים ועולה בבוקר מן הים.

אולם אילת וקוץ בה! אילת מרוחקת מאוד ממרכז הארץ והנסיעה לשם ברכב פרטי מתישה וכאשר אתה כבר מגיע אתה עייף כל כך ואתה רק רוצה לישון. נסיעה ארוכה הינה גם מסוכנת ומצריכה מנוחה באמצע, וזהו זמן יקר שנגזל מן החופשה.

הפתרון  הוא טיסה, אבל הטיסות לאילת יקרות ואנשים אינם רוצים להעלות את מחיר הנופש שלהם ולשלם גם על טיסה. לכן חברות רבות מארגנות הסעות לאילת באוטובוסים ממוזגים ותיירותיים ובמחירים שווים לכל נפש.

חברות הסעות מובילות מוציאות הסעות קבועות לאילת בימים ובמועדים קבועים ולאוטובוסים הללו יש תחנות איסוף והורדה קבועות. במקום להתאמץ ולנהוג כל הדרך, אפשר לישון, אפשר להצמיד את הראש לחלון ולהנות מהנוף המרהיב ואפשר לשקוע סתם לשקוע בשיחת חולין זה עם זה ולהחזיק ידיים.

חברות נסיעות מארגנות גם טיולים מאורגנים (כולל שירותי הסעות לנכים,תלמידים ואחרים). טיולים אלו מיועדים לכל מי שרוצה גיוון וחידוש ורוצה שאנשים מקצועיים ידריכו אותו וילוו אותו בטיולים בחיק הטבע. בטיול מאורגן יש מדריך המכיר את תוואי הדרך לפני ולפנים, האנשים יושבים באוטובוסים ממוזגים ומקבלים הרצאה והסברים על הנוף שבדרך.  הרבה פעמים הנסיעה עצמה הופכת לחוויה בפני עצמה שכן לאורכה ולרוחבה של הארץ פזורים חניונים בחיק הטבע, וכך אפשר לעצור בחניון כזה להתרעננות ולטיול ירוק של מים, בליווי מדריך שנותן הסברים מאירי עיניים.

רבים מן החניונים בחיק הטבע הינם חניוני קמפינג שבהם אפשר ללון כמו בימים ההם לפני עידן הצימרים ולפני עידן בתי המלון ולפני עידן דירות הנופש. לנטות אוהל, לפרוש מחצלות על הדשא ושקי שינה ולישון תחת כיפה של כוכבים.

השינה אולי אינה שינה של מלון חמישה כוכבים אבל היא תהיה ללא ספק חוויה מיוחדת ושונה. מי שלא ידאג למרוח עצמו מכף רגל ועד ראש בתכשירים נגד יתושים ומי שדמו מתוק במיוחד יקום קרוב לודאי עקוץ בכל גופו אבל יזכה לליטוף מנחם של איילת השחר חברתן של האיילות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף יהלומי


 


מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי
 
הקמת גינות
24/03/13 | גינון
קניתם בית חדש? רוצים להקים קגינה חדשה לנוי ולמשחק? זה הזמן לחשוב איך מקימים גינה מאפס בהתאם לתנאי השטח והמקום כדי להינות מגינה מושלמת. לא חייבים להשקיע הון תופעות בזה, מספיק שיש לכם זמן, חזון ואנשי מקצוע מתאימים.

קורס ניתוח טכני - הניתוח הסתיים בהצלחה
תמיד חלמתם להבין ולנתח את כל הגראפיים המסובכים האלה בבורסה? עכשיו אתם יכולים להפסיק לחלום. אם יש לכם זיקה לתחום הכלכלה, אם מעניין אתכם לצפות בתוכניות כלכליות ויש לכם גישה לזהות השקעות ולנהל אותן כהלכה, הצעד הראשון הוא לקחת קורס ניתוח טכני.

רשלנות רפואית בניתוח
נתונים שונים מראים שקרוב לארבעים אחוז מכמות התביעות על רשלנות רפואית שמוגשות לבית משפט הן על רשלנות רפואית בניתוחים. בהתחשב בכך שבעשור האחרון יש כמעט 500 תביעות מדי שנה בתחום, אנחנו למדים עד כמה רשלנות רפואית בעת ניתוח הוא נושא טעון שמוכרע לא פעם רק בבית משפט.

חלונות אלומיניום - הבלגים שולטים
24/03/13 | שיפוצים
הרעיון של חלונות בלגיים שולט מזה זמן בעולם עיצוב הבית בכל הקשור לחלונות. שליטה זו נובעת הן בזכות העיצוב הייחודי אך גם בזכות היכולות והטכניקה המיוחדת של חלונות מסוג זה, טכניקה שמאפשרת לחלונות להחזיק מעמד זמן רב.

סורגים שקופים
24/03/13 | שיפוצים
מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

ניהול תיקי השקעות
06/03/13 | השקעות
כמה פעמים חלמתם על בית גדול ליד הים, מכונית אדומה פתוחה בחנייה , וטיסות לחו"ל פעם בחודש? טוב , אנחנו לא מבטיחים לכם שאם תשקיעו את כספכם תצליחו להשיג את כל זה אבל בהחלט תוכלו לחסוך כסף לעתיד ולהקנות לילדים שלכם משהו...

מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז. העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

ביטוח משכנתא
06/03/13 | משכנתא
רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה, ושנייה לפני שהמשכנתא אצלכם ביד, זה הזמן לעבור על ביטוח משכנתא, כדי ללמוד את התחום , אתם יודעים איך זה, מי שלא לומד, נפגע.

מקלחון הזזה
06/03/13 | ריהוט
אחרי שנים בהם היינו רגילים להציב אמבטיה במקלחת כי זה נראה לנו הכי טבעי, היום אנחנו כבר יודעים שלא חייבים אמבטיה, אפשר להסתפק במקלחון, יותר פשוט, לא פחות נוח והכי חשוב, זול.

עיצוב חדרי אמבטיה
מי שביקר בארמונות או טירות עתיקות, גילה בוודאי חדרי אמבטיה מאוד שונים מאלו שהוא מכיר היום. ראשית , בעבר לא היתה אמבטיה כמו היום, שנית, שטח החדר בוודאי לא כמו היום, וגם העיצוב השתנה. אם אז הוא היה יותר אומנותי , היום הוא יותר פרקטי. זה לא בגלל שאתם גרים בדירה ולא בארמון, זו המציאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI