דף הבית רפואה ובריאות בריאות עיניים ניתוח להסרת משקפיים
ניתוח להסרת משקפיים
אסף יהלומי 31/01/13 |  צפיות: 4182

כמה פעמים נסעתם לים ורציתם כבר לזנק לתוך המים! ואז נזכרתם...כן כן המשקפיים. עכשיו צריך למצוא מקום להחביא אותם ו לטמון אותם עמוק בתיק שלא יישברו, או שיונה פתאום תחליט כי היא מקננת לידן על המגבת בחוף הים.

הגיע הזמן להיפטר מהעול שנקרא משקפיים ולהחזיר את החירות לקפוץ ולזנק למים הקרירים בימי הקיץ החמים ללא מחשבות רבות מידי. בנוסף, למי מאלו המרכיבים עדשות מגע - לאחר ניתוח להסרת משקפיים אין יותר צורך להתעסק עם חומרי חיטוי והחדרת גופים זרים לעיניים.

להסרת הלוט - נא להסיר משקפיים

הסרת משקפיים בלייזר משפרת את איכות החיים במידה כזו, שהמטופלים תוהים למה לא עשו זאת לפני כן. מקרים רבים של ראייה לקויה יכולים להיפתר תוך פחות מדקה. הניתוח עצמו אורך כ20 שניות לכל עין. נעשות בדיקות מקיפות, מיפוי קרנית והזנת נתונים לציוד המשמש בניתוח להסרת משקפיים בלייזר.

הרופא מכין את העיניים לניתוח על ידי טיפות מאלחשות וטיפות המרחיבות את האישונים. חשוב להגיע עם מלווה לניתוח על מנת שיוכל להסיע אתכם בבטחה הביתה לתקופת החלמה והתאוששות. ישנה אי נוחות בימים הראשונים, תחושת צריבה ואף מחשבות למה עוללנו זאת לעצמנו. אך לאחר ימים בודדים, התוצאות מדברות בעד עצמן. חופש מוחלט ממשקפיים, עדשות מגע וכל הקונסטרוקציה שהייתה מלווה את ההתעסקות עימם.

הגיל שאפשר להתחיל -

בין 60 אחוז ל70 אחוז מהאוכלוסייה תמצא מתאימה לאפשרות לבצע ניתוח להסרת משקפיים בלייזר. הגיל המינימאלי בו שולחים לבדיקות לאפשרות לניתוח היא מעל גיל 18 ולעיתים מעל גיל 21. היות ועד גילאים אלה עדיין מתבצעים תהליכי גדילה בגוף, ומתרחשים שינויים פיזיים והורמונאליים, כך גם בעיניים. ישנה גם הימנעות מניתוח לנשים בהיריון, לסובלים מקטרקט ועוד.

כמה זה הולך לכאוב בכיס?

כיום ניתן לבחון הסרת משקפיים בלייזר מחירים ממוצעים הנעים בין 6000 ש"ח ל13000 ש"ח. השוני בין המחירים נובע ממוחיות הרופא המנתח, ניסיון, וותק, מוניטין, מרפאה פרטית, ציבורית וכיו"ב. ישנן מרפאות בהן אין צורך באשפוז וישנן כאלה המעניקות יחס מפנק למטופלים, ומאפשרת להם לנוח ולהיות במעקב במרפאה, עם צוות רפואי.

כל שירות נוסף המוענק למטופל לרוב ילווה בתשלום נוסף - אז התקציב הוא דינאמי ומשתנה מיכולת כלכלית של כל מטופל בנפרד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף יהלומי


 


מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי
 
הקמת גינות
24/03/13 | גינון
קניתם בית חדש? רוצים להקים קגינה חדשה לנוי ולמשחק? זה הזמן לחשוב איך מקימים גינה מאפס בהתאם לתנאי השטח והמקום כדי להינות מגינה מושלמת. לא חייבים להשקיע הון תופעות בזה, מספיק שיש לכם זמן, חזון ואנשי מקצוע מתאימים.

קורס ניתוח טכני - הניתוח הסתיים בהצלחה
תמיד חלמתם להבין ולנתח את כל הגראפיים המסובכים האלה בבורסה? עכשיו אתם יכולים להפסיק לחלום. אם יש לכם זיקה לתחום הכלכלה, אם מעניין אתכם לצפות בתוכניות כלכליות ויש לכם גישה לזהות השקעות ולנהל אותן כהלכה, הצעד הראשון הוא לקחת קורס ניתוח טכני.

רשלנות רפואית בניתוח
נתונים שונים מראים שקרוב לארבעים אחוז מכמות התביעות על רשלנות רפואית שמוגשות לבית משפט הן על רשלנות רפואית בניתוחים. בהתחשב בכך שבעשור האחרון יש כמעט 500 תביעות מדי שנה בתחום, אנחנו למדים עד כמה רשלנות רפואית בעת ניתוח הוא נושא טעון שמוכרע לא פעם רק בבית משפט.

חלונות אלומיניום - הבלגים שולטים
24/03/13 | שיפוצים
הרעיון של חלונות בלגיים שולט מזה זמן בעולם עיצוב הבית בכל הקשור לחלונות. שליטה זו נובעת הן בזכות העיצוב הייחודי אך גם בזכות היכולות והטכניקה המיוחדת של חלונות מסוג זה, טכניקה שמאפשרת לחלונות להחזיק מעמד זמן רב.

סורגים שקופים
24/03/13 | שיפוצים
מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

ניהול תיקי השקעות
06/03/13 | השקעות
כמה פעמים חלמתם על בית גדול ליד הים, מכונית אדומה פתוחה בחנייה , וטיסות לחו"ל פעם בחודש? טוב , אנחנו לא מבטיחים לכם שאם תשקיעו את כספכם תצליחו להשיג את כל זה אבל בהחלט תוכלו לחסוך כסף לעתיד ולהקנות לילדים שלכם משהו...

מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז. העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

ביטוח משכנתא
06/03/13 | משכנתא
רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה, ושנייה לפני שהמשכנתא אצלכם ביד, זה הזמן לעבור על ביטוח משכנתא, כדי ללמוד את התחום , אתם יודעים איך זה, מי שלא לומד, נפגע.

מקלחון הזזה
06/03/13 | ריהוט
אחרי שנים בהם היינו רגילים להציב אמבטיה במקלחת כי זה נראה לנו הכי טבעי, היום אנחנו כבר יודעים שלא חייבים אמבטיה, אפשר להסתפק במקלחון, יותר פשוט, לא פחות נוח והכי חשוב, זול.

עיצוב חדרי אמבטיה
מי שביקר בארמונות או טירות עתיקות, גילה בוודאי חדרי אמבטיה מאוד שונים מאלו שהוא מכיר היום. ראשית , בעבר לא היתה אמבטיה כמו היום, שנית, שטח החדר בוודאי לא כמו היום, וגם העיצוב השתנה. אם אז הוא היה יותר אומנותי , היום הוא יותר פרקטי. זה לא בגלל שאתם גרים בדירה ולא בארמון, זו המציאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI