דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות מהפכת הסלולר בעולם השיווק
מהפכת הסלולר בעולם השיווק
mobilemarketingmarket 04/02/13 |  צפיות: 3424

כמעט כל אדם כיום מחזיק מכשיר סלולרי אישי כבר מגיל צעיר מאוד. מכשירים אלו רק הולכים ומשתכללים, ומספקים ממשק ידידותי למשתמש, יכולות העברת וקבלת מידע מהירות, ועוד מגוון רחב של יישומים. למעשה, מדובר באמצעי שהופך בהדרגה  לכלי עבודה חיוני עבור כל בית עסק ואדם פרטי. תכונות אלו ונוספות הובילו להתפתחותו המטאורית של השיווק בסלולר, וכל מי שמעוניין לעסוק בתחום נדרש להכירו באמצעות קורס שיווק לסלולרי. זאת מאחר וקורסים אלו מועברים על ידי מומחים ומספקים את הכלים והידע העדכניים והנחוצים ביותר.

אפשרויות שיווק בסלולרי

באופן כללי, שיווק בעזרת הסלולרי מתאפשר באמצעות ארבעה יישומים עיקריים:

• מודעות פרסום בסלולר המופיעות כבאנרים, סרטוני וידאו ומודעות אינטראקטיביות.

• שליחת הודעות סמס למכשיר הסלולרי.

• מגוון אפליקציות בסלולר.

• שימוש בברקוד נסרק.

דוגמאות ליישומים מובילים בסלולר

כאמור, שיווק סלולרי הינו ענף המתפתח בצעדי ענק, ובכל יום עוד חברות, ארגונים ועסקים מציעים דרכו שירותים חדשים:

• תחליף לכרטיס אשראי - חברות אשראי, ביטוח ובנקים מתחילות לאחרונה לגלות את הצורך להמיר את כרטיסי האשראי במכשירי הטלפון החכמים. במילים אחרות, שירות זה יאפשר לשלם עבור מוצרים ושירותים באמצעות המובייל. יש לציין כי השירות כולל גם מערכות התראה, יישומי מידע וביצוע פעולות שונות מלבד משיכת מזומנים, כמו פריסות תשלומים או הגדלת מסגרת האשראי .

• אפליקציות בתחום התרבות והבידור- ישנן כיום מגוון אפליקציות בתחומי הבידור והתרבות, המאפשרות להתעדכן בלוחות זמנים של סרטים, הצגות ושידורי טלוויזיה, להזמין כרטיסים וחבילות שידור, וגם לצפות בשידורים עצמם.

• כרטיסי תעופה אלקטרוניים – מדובר באפשרות לביצוע פעולות הרשמה לטיסות בעזרת הסלולר, כולל בחירת מושב וקבלת הכרטיס לנייד המזוהה בשדה התעופה באמצעות קוד מיוחד.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mobilemarketingmarket


 


מאמרים נוספים מאת mobilemarketingmarket
 
מהפכת הסלולר בעולם השיווק
כמעט כל אדם כיום מחזיק מכשיר סלולרי אישי כבר מגיל צעיר מאוד. מכשירים אלו רק הולכים ומשתכללים, ומספקים ממשק ידידותי למשתמש, יכולות העברת וקבלת מידע מהירות, ועוד מגוון רחב של יישומים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI