דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה חסכתם, ועכשיו אתם עוברים?
חסכתם, ועכשיו אתם עוברים?
moosheyoni 11/02/13 |  צפיות: 3063

לאחר שנים של חסכון קניתם בית חדש? כעת מה שעליכם לעשות הוא לבצע אריזה של כל החפצים, לאתר מוביל ולעבור אל הבית החדש. איך בכלל מתחילים? היערכות מראש, בחירת אנשי מקצוע מהימנים ומחירים נוחים לכל כיס יסייעו בתהליך המעבר.

מעבר דירה הינו פרויקט. ברצונכם לדעת מהי הדרך הנכונה לבחור חברת הובלות בגוש דן? האם יש להתכונן לקראת הובלה ומה הם הפרטים היותר חשובים? כל הטיפים בהמשך.

מתכננים להוביל בעצמכם? כדאי ומומלץ להיעזר במובילים מאשר להוביל לבד. נניח ומדובר בהובלה של מעט רהיטים, עדיף להזמין את שירותיו של בעל המקצוע המנוסה. כך בעצם תקבלו אחריות על ביצוע העבודה ותתפנו להיות רגועים יותר.

אריזת התכולה- עליכם לארוז טרם ההובלה את כל התכולה של הבית. במידה ואין באפשרותכם להקדיש לכך זמן, תמיד תוכלו לשכור חברה שתארוז את כל חפציכם, זה אמנם מעט מייקר אך חוסך עבודה רבה וקשה. מצד שני , שאורזים לבד קל הרבה יותר לפרוק את הארגזים ויתרה מכך אתם היחידים שיכולים להעניק לרכוש שלכם את מלוא היחס.

חפצים ותרומתם- מעבר לבית חדש זאת הזדמנות פז לרענן את הבית ולהיפתר מהחפצים המיותרים. נצלו את ההזדמנות לרענן, למיין ולזרוק את מה שלא צריכים.

טווח מחיר- אל תתפתו לבחור לפי מחיר בלבד, הובלות רחובות עולה כ 3000 ש"ח בממוצע, שיש עוד משפיעים על במחיר: מרחק, כמות, באיזה קומה מדובר ודרישות מיוחדות כמו שימוש במנוף. מומלץ בחום לשכור מובילים בעלי מוניטין וניסיון אפילו זה מייקר.

ביטוח - מומלץ לבדוק שההצעה שקיבלתם כוללת ביטוח תכולה. זאת למען שקט נפשי וגם הגנה לרכושכם. קראו בין השורות ובדקו מה כולל הביטוח במקרה של נזק..

קביעת תאריך לביצוע ההובלה- תאמו עם החברה מראש תאריך להובלה, בקשו לדעת את מספרם של הצוות שיבצע את ההובלה והקפידו שביום זה תכולתו של הבית יהיה ארוז. הכינו את כל הארגזים בכניסה לבית ואל תשאירו זנבות לרגע האחרון. הובלה מוצלחת תלויה ברובה בכם.

- השוואת מחירים הובלות ברמת גן- בתקופה זו ישנן חברות הובלה רבות, בקשו לפחות 3 הצעות מחיר והשוו בין ההצעות והמחירים השונים. יתרה מכך כדאי לכם לחפש חברה כחודש לפני התאריך למעבר. ואל תחכו לרגע האחרון. לא בטוחים בבחירתכם? חפשו חוות דעת וביקורות של גולשים ברשת. תתצליחו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI