דף הבית קניות וצרכנות אופנה נעלי אסיקס : אימון שהוא תענוג
נעלי אסיקס : אימון שהוא תענוג
אירה פינסקר 12/02/13 |  צפיות: 3277

אסיקס הוא תאגיד יפני העוסק בייצור נעליים ובגדים לספורט. נעלי אסיקס מוכרות בכל העולם כנעליים נוחות שמונעות מהספורטאים טראומות ומבטיחות להם את התוצאות הטובות ביותר. חזון התאגיד הוא שיפור איכות החיים על ידי עידוד הפעילות הגופנית והספורטיבית, ונעלי אסיקס באמת יכולות להפוך אימון לתענוג.

נעלי אסיקס החלו את צעידתם ברחבי העולם ביפן, אבל עד מהרה הפכו לנעליים פופולריות מאוד באירופה. אסיקס נמצאת במקום הראשון באירופה במכירות של נעלי ריצה מקצועיות, מקום שני בנעלי ריצה באופן כללי, מקום שלישי בנעלי ספורט ומקום רביעי בביגוד ספורטיבי. הצלחה מסחרית כזאת הושגה בזכות שני דברים: פיתוחים טכנולוגיים ועיצוביים היחודיים לנעלי אסיקס, ומיתוג מוצלח באמצעות השתתפות באירוע ספורט מרכזיים.

אסיקס מספקת ציוד לארגוני האתלטיקה הקלה הלאומיים של מדינות כמו איטליה, אירלנד, הולנד, סלובניה, בולגריה, ניו זילנד, קוריאה הדרומית ויפן. בנוסף, היא מספקת ציוד לקבוצות תריאטלון של גרמניה, שוויץ ויפן. החברה מסבסדת אירועים מרכזיים של ריצת מרתון המתקיימים בערים גדולות כמו ניו יורק, טוקיו, פריז, המבורג, רומא ועוד, ובתחרויות ריצה אחרות כגון ריצת נשים "קאררה דה לה מוחר" בספרד. אין פלא, לפיכך, שנעלי אסיקס מוכרות היטב בכל חבלי תבל, ומזוהות עם ריצה השגית.

כמעט מחצית האצנים במרתון של פריז בשנת 2012 נעלו נעלי אסיקס, ויותר ממחצית המשתתפים במרתון בניו יורק עשו בחירה דומה. נתונים מאירועי מרתון בטוקיו, קייפטאון, מוסקווה וערים אחרות מציגות נתונים דומים: בין 45 ל- 56% מהאצנים בחרו בנעלי אסיקס לצורך התחרות.

אסיקס שומרת על לקוחותיה, והמותג מאופיין בדרגת נאמנות לקוחות גבוהה ביותר ביחס למתחריה. נראה שמי מתחיל לנעול נעלי אסיקס, מתמכר ומתקשה להגמל מההרגל. אין פלא – החברה היא בין הבודדות בעולם שמחזיקות מכון מחקר אמיתי לצורך פיתוח טכנולוגיות חדשניות שיבטיחו בטיחות ונוחות מירבית. פסים מעוקלים על צדדי הנעליים נחשבות לסימן היכר מסחרי ומשמשות כסמל מותג.

לסיכום, נעלי אסיקס מאופיינות באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה לצרכי פעילות ספורטיבית ובעיקר לריצה. הנעליים היציבות, הנוחות והאסתטיות של אסיקס הם רכישה משתלמת לכל מי שעוסק בריצה באופן מקצועי, ולכל חובבי הריצה המחפשים נעליים יתנו תמיכה מירבית לכף הרגל. נעלי אסיקס משפרות את חוויית הריצה ומאפשרות להגיע להשגים גבוהים ללא טראומות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI