דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ניטרול ריחות לא נעימים בבית באמצעות סודה
ניטרול ריחות לא נעימים בבית באמצעות סודה
אירה פינסקר 12/02/13 |  צפיות: 3376

ניטרול ריחות רעים בבית הוא אחת המשימות המאתגרות ביותר עבור עקרות בית מנוסות. כמה שנשקוד על הנקיון, ונקפיד להשתמש בחומרים מסירי ריח ובמבשמים שונים, תמיד יימצאו בבית מוקדים להפצת ריחות לא  נעימים. דוגמא אחת למקום כזה היא פח האשפה הביתי, הממוקם בדרך כלל מתחת לכיור המטבח. פינות נסתרות בחללים צפופים, צנרת ביוב ישנה, ארונות בגדים צפופים – כל אלה עשויים להביא להופעת ריחות לא נעימים.

ניטרול ריחות בבית בו מתגוררים גם ילדים עשוי להיות קשה במיוחד. במצב אחר לא היינו מהססים, ושופכים כמויות של אקונומיקה בכל מקום אפשרי. יחד עם זאת, כאשר תינוקות וילדים קטנים זוחלים ונכנסים אל כל מקום בדירה, נוגעים וטועמים כל דבר, עדיף לנו להשתמש בחומרים ביתיים שאינם מסוכנים. לעתים חומרים ביתיים פשוטים עשויים לתת את המענה המיטבי לניטרול ריחות רעים בדירה.

אחד החומרים הביתיים הפשוטים והקלים להשגה, שיכול לשמש אותנו לניטרול ריחות לא נעימים, הוא סודה לשתייה. מדובר בחומר ידידותי לסביבה וזול מאוד, שניתן לרכוש בכל חנות מכולת בשקלים בודדים. באמצעות סודה לשתייה ניתן להפיג ריחות לא נעימים מהשירותים, מהמקרר, מהארונות, מספות ומשטיחים.

אפשרות אחת של שימוש בסודה היא הנחת שקית פתוחה של סודה לאפייה במקרר, באופן קבוע. בצורה כזאת הריחות הלא נעימים ינוטרלו כל העת ולא תרגישו בהם. דוגמא אחרת לשימוש בסודה היא לנקיון והפגת ריחות רעים משטיחים. יש לקחת סודה לאפייה, לערבב אותה בכמות קטנה של מים ולטפטף על השטיח. לאחר כשעתיים יש לשאוב אבק מהשטיח, ולהנות מריח נעים בבית.

במידה ומורגש ריח לא נעים מצנרת הביוב בבית, ניתן להזליף בסמוך לפתחי הניקוז (באמבטיה, בכיור, באסלות ובניקוז הרצפה) מעט סודה בתוספת חומץ. כתוצאה מערבוב שני החומרים צפוי להיווצר קצף מסביב לפתחי הניקוז, אותו יש להשאיר לרבע שעה ולשטוף עם מים. להפגת ריח רע מפח האשפה יש להניח לידו שקיות פתוחות של סודה.

לסיכום, ניטרול ריחות רעים בבית או בדירה אפשרי בהחלט ללא שימוש בכלים מיוחדים, או בחומרים כימיים שעשויים להיות מסוכנים. סודה ביתית היא חומר פשוט, זול, נטול ריח משלו, ידידותי לסביבה, שקיים בכל בית. לכן ניטרול ריחות באמצעות סודה הוא קל, נוח ויעיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI