דף הבית ביטוח ביטוח רכב השוואת ביטוח רכב: ביטוח AIG מול ביטוח ישיר
השוואת ביטוח רכב: ביטוח AIG מול ביטוח ישיר
יוסי בוזגלו 13/02/13 |  צפיות: 3434

אף אחד לא יכול להבין את משמעותו של הביטוח לרכב עד אשר קורה לו משהו שבו הוא באמת צריך להפעיל את הביטוח הזה, כי ביטוח רכב הוא בדיוק מסוג אותם הדברים שאנחנו משלמים אך אנחנו לא רוצים בכלל להפעיל. אין ספק שבימינו יש לא מעט מקומות שבהן ניתן להחליט לעשות ביטוח לרכב, כי יש מקומות קטנים ופרטיים, לעומת זאת, יש גם חברות מאוד גדולות עם ניסיון של שנים ועם הרבה מאוד לקוחות. כל אדם יכול לעשות את השיקול שלו בנושא של בחירת המקום שבו הוא יעשה את הביטוח שלו לרכב, ואין ספק שכדאי מאוד לעשות ביטוח רכב במקום שאפשר להיות בטוחים שבו נקבל את השירות הכי טוב ואת האמינות הכי גבוהה.

החברה שעובדת ללא סוכנים

האופציה הראשונה שהרבה מאוד אנשים בוחרים לעשות דרכה את ביטוח הרכב, בין אם מדובר על אנשים מבוגרים ובין אם מדובר על אנשים צעירים יותר, היא האופציה של חברת ביטוח ישיר ביטוח רכב. חברה זו היא חברה שפועלת ללא סוכני ביטוח, וזה משמעותי מאוד מבחינתו של הלקוח, כי מדובר על חיסכון לא קטן בכסף. כאשר חברה מחליטה לא להפעיל סוכני ביטוח, למעשה הלקוח נמנע מלשלם הרבה אחוזים בכל חודש על עמלת הסוכנים, וזה יכול להתבטא בסופו של דבר בכסף שאותו כל לקוח ולקוח צריך לשלם. כל אדם שרוצה להיות לקוח של חברת ביטוח ישיר ביטוח רכב צריך רק להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולקבל את הצעת המחיר בהתייחס לנתונים האישיים שלו. הלקוח צריך לכתוב את הנתונים של הרכב שעליו הוא רוצה לעשות את הביטוח ואת הנתונים שלו עצמו ושל שאר הנהגים, ומייד הוא יקבל את הצעת המחיר של החברה.

חברה שחושבת על הכול

החברה השנייה שגודלה אינו מוטל בספק, זו חברת AIG, ואין ספק שגם זו חברה מעולה שנותנת פוליסות טובות של ביטוח לרכב. AIG ביטוח רכב גם היא בעלת אתר אינטרנט טוב מאוד אשר אפשר לקבל בו הצעות לביטוחים שונים, בין אם מדובר על הביטוח לרכב ובין אם מדובר על ביטוח לאופנוע או לכל דבר אחר. החברה הזו מציעה זמינות של 24 שעות ביממה של סוכני הביטוח שלה, וזה דבר משמעותי מאוד, כי אף לקוח לא יודע לומר מתי הוא יזדקק לקבלת שירותים ועזרה מסוכנות הביטוח שבה הוא מבוטח. פוליסות הביטוח של שתי החברות שהוזכרו הן יחסית דומות, ולכן ברור מדוע אנשים רבים כן מתקשים לבחור בין החברות הללו. בנוסף לכך, אין ספק שיש משמעות לשנת הרכב ולגיל הנהג, והעובדות האלה משנות את המחיר של פוליסת הביטוח. חברת AIG מציעה ללקוחות שלה גם ליווי ועזרה בהכנת תביעה משפטית בעת הצורך, ועובדה זו משמעותית עבור אנשים שאין להם ניסיון וידע בתחום ומוצאים את עצמם במצבים שבהם הם צריכים להגיש תביעה. אין ספק שכל אחד צריך לבחור את סוכנות הביטוח שנראית לו יותר טובה ואמינה, ובסיכומו של דבר, שתי החברות האלה יכולות לתת שירות טוב. שתי החברות גם מציעות ידע וניסיון של שנים וזה מאוד משמעותי בתחום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI