דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה מה מביאים לחנוכת בית?
מה מביאים לחנוכת בית?
נורי 15/02/13 |  צפיות: 4276

בכל פעם שאני מוזמנת לארוחת ערב או חנוכת בית אני מייד מתחילה לחשוב מה להביא מתנה?למרות שחנויות המתנות עמוסות במגוון עצום של מוצרים ואתרי האינטרנט מציעים מבחר גדול של מתנות. אבל אתם עדיין מתקשים להחליט, רוב המוצרים משעממים ולא מקוריים ונמצאים כבר בכל בית ואתם, רוצים להביא מתנה אישית, מתאימה ומרגשת לחברים שעברו לבית החדש. על מנת לעזור לכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המתנה המתאימה ביותר וכמה רעיונות  למתנות מקוריות לחנוכת בית.

כמו ברוב הדברים בחיים לפני שמתחילים לחפש כדאי להגיד תקציב – הגדרת תקציב היא שלב חשוב בכל דבר ובעיקר בקניית מתנות. אחרי שהחלטתם על התקציב חפשו מתנה מתאימה לסכום. באתרי האינטרנט אפשר לבחור חיפוש מתנה לפי מחיר ובחנות עצמה אפשר פשוט להגדיר למוכר את סכום המתנה והוא יציג לכם את המוצרים בסכום שהחלטתם להשקיע.

דבר נוסף שכדאי לשים עליו דגש הוא גיל וסוג האנשים שלהם אתם מביאים את המתנה. האם זהו ביתם הראשון, האם הם אנשים שאוהבים לארח? האם הם אוהבים עיצוב? האם יש להם טעם אישי מוגדר  וכ'ו

שעון תמיד יתקבל בברכה: שעון קיר מעוצב, שעון קוקייה או שעון מייקל קורס

עוד דבר שכדאי לשים אליו לב הוא הבית. אם זה בית פרטי עם גינה אפשר להביא: ערסל, שתילים ועוד. אם זה בית קטן להביא פריט שלא יעמיס וישתלב יפה בחלל.

טיפ נוסף חשוב: יש דברים שאנשים אוהבים לבחור לבד ולכן לא כדאי להביא תמונה או חפץ נוי שישכבו אח"כ בבוידם כאבן שאין לה הופכין ובכל מקרה תמיד כדאי להצטייד גם בפתק החלפה.

אחרי שחשבתם על כל הדברים אפשר לבחור מתנה מתאימה. במידה והאנשים אוהבים לארח אפשר להביא מפות שולחן מעוצבות, כלי אירוח לשולחן, ראנרים, פלייסמנט, משטח לייבוש כלים, או כלי אוכל איכותיים כמו אלה של המותג קורנינג.

במידה והם חובבי בישול יש אינספור מוצרים וג'אדגטים למטבח: החל מסירים איכותיים, סט סכינים מיוחד, סינרים מעוצבים ועוד מגוון אביזרים שאפשר למצוא בחנויות המיועדות לכך. לאנשים שאוהבים בישול תמיד ישמחו גם למכונת קפה קפסולות איכותית או מכונת קפה עם פולי קפה

לחובבי הגינון בבית פרטי: סט כלי גינון מעוצבים, שתילים לגינה ואפילו עץ פרי קטן: לימון, שתילי גפן או תאנה לשתול בגינה. אפשר להביא גם ערסל מעוצב לחצר או פוף ישיבה לגינה.

לאוהבים הפרחים בבית משותף תמיד אפשר להביא עציץ או אדנית גרינבו לתלייה על  המעקה. עוד אפשרות היא עציצי המזל של הלאקי במבוק או עצי בונסאי קטנים המתאימים לגידול בבית.

אם אתם עדיין לא יכולים להחליט אפשר להביא שטיח כניסה – שטיחי הכניסה לבית מתאימים לכולם. אפשר למצוא שטיחונים עם ציורים או כיתובים מעניינים או מצחיקים – מתאים לכל בית.

לאספנים אפשר להביא משהו מהתחום אם זה צלחת, פריט נוסטלגי כמו לגו, או כל דבר אחר מתחום האספנות

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נורי

צעצועים - פליימוביל, לגו, נרף, ברבי ועוד

לנדוור - מכונת קפה קפסולות, פולי קפה

פלאנט - שעונים לנשים, שעוני מייקל קורסשעוני ראדו



 


מאמרים נוספים מאת נורי
 
ריהוט משלים לבית
23/02/13 | רהיטים
פרטי ריהוט משלימים לבית בדרך משלימים את העיצוב הבית ומוסיפים פינות חמד מקסימות לבית. אז מהם פרטי הריהוט

מה מביאים לחנוכת בית?
15/02/13 | מעבר דירה
בכל פעם שאני מוזמנת לארוחת ערב או חנוכת בית אני מייד מתחילה לחשוב מה להביא מתנה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI