דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה לעבור ועוד בקלות?
לעבור ועוד בקלות?
moosheyoni 18/02/13 |  צפיות: 3226

אחרי שנים רבות עברתם לבית חדש? עכשיו כל שתצטרכו לעשות הוא לארוז את כל חפציכם, לדאוג למצוא חברת הובלות ולעבור למחוזכם החדש. כיצד עוברים בקלות דירה? היערכות מראש, בחירה טובה של אנשי מקצוע ומחירים נוחים יעזרו לכם לעשות זאת ביתר קלות.

מעבר דירה דורש מאיתנו השקעה לא קטנה. עליכם לדעת כיצד לבחור שירותי הובלות ירושלים? איך מתארגנים לקראת הובלה ועל מה לשים דגש? הכול בהמשך.

רוצים להוביל בעצמכם? טוב יותר לשריין מוביל מאשר לעשות הובלה לבד. גם אם מדובר במעט רהיטים, טוב ואף מומלץ לשכור מובילים. באופן זה תוכלו לסמוך על החברה ולקבל אחריות ותהיו פנויים לנהל את המעבר בקלות ונוחות.

אריזת הבית- כדאי מאוד לארוז לאט ובניחותא את כל התכולה של הבית. אם אינכם מעוניינים לארוז, תמיד תוכלו לשכור שירות מחברה מקצועית לשם כך, זה מייקר את המעבר אבל חוסך זמן רב. מצד שני , אם אורזים לבד קל לפרוק הכול בבית החדש ויתר על כן אתם היחידים שיכולים לתת לכל הרכוש שלכם את מלוא האכפתיות.

החפצים שאין בהם צורך ותרומתם- מעבר לבית חדש זאת הזדמנות פז לזרוק חפצים מיותרים או לתרום אותם. זה הזמן לעשות סדר, למיין ולזרוק את מה שלא צריכים.

מחיר ההובלה- אל תתפתו לבחור לפי מחיר בלבד, הובלות ירושלים סטודנטים ממוצעת עולה בערך 2000 שקלים, שהמחיר תלוי בדברים נוספים: מרחק המעבר, כמות התכולה ותוספות מיוחדות ובניהם שימוש במנוף. חשוב לבחור אך ורק מובילים עם ניסיון גם אם זה עולה מעט יותר.

ביטוח - חובה להפעיל שיקול דעת נכון ולוודא שאתם מקבלים הצעת מחיר הכוללת ביטוח. זאת למען השקט שלכם וגם הגנה לרכושכם. בדקו מה הביטוח נותן לכם ואל תשכחו לוודא שתעודת הביטוח ברת תוקף..

מועד וזמן ההובלה- תאמו וסגרו מראש תאריך למועד ההובלה, בררו את כמות אנשי המקצוע שיגיעו ודאגו שביום המעבר כל הבית יהיה כבר תחת אריזות. הכינו את כל הארגזים בכניסה לבית ואל תשאירו עבודה לרגע האחרון. מעבר בטוח וקל דורש הכנה וההערכות מראש.

- סקר שוק- כיום ישנן אינספור חברות הובלות קטנות ירושלים, השוו לפחות בין 4 חברות שונות ובחרו בהצעה האטרקטיבית ביותר. יתרה מזאת כדאי להתחיל לחפש כחודש לפני המועד למעבר ולא לפעול תחת לחץ. ההחלטה קשה? קראו חוות דעת והמלצות מהקרובים וממכרים או ברחבי הרשת. רק בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 moosheyoni


 


מאמרים נוספים מאת moosheyoni
 
קורס עיסוי תמיד משתלם
מה אתם מחפשים ללמוד? על פי פרסומים שונים מחציתם של הישראלים לומדים לתואר במהלך חייהם,

למה לדאוג בגלל שפתיים?
קורה לכם לפעמים שאתם יוצאים למועדון ונדמה לכם שכולם סביבכם יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? נכון שיש רגעים רבים בהםחשבתם

איך להסיר שומות?
משהו מציק לכם בגוף? לכל אחד {ולא משנה מאיזה מין} יש הרגשה שכל מי שמסביבנו נראים יותר מדי טוב,

רוצה שפתיים יפות?
קורה לכם לעיתים שאתם יוצאים לבלות ומרגישים שכולם יפים יותר ומושכים יותר מכם? יצא שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי

הכל בסדר?
אפשר להצליח בלי לימודים? לפי כל אומדןכמעט למעלה מ 40% מהישראלים למדו או לומדים לתואר ראשון,

איפה לעשות?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מחפשים להראות הכי טוב שרק ניתן? הכול ניתן! היום ישנם מגוון רחב של טיפולים הכוללים

הבדלים במחירים?
אצל כל אחת ואחד מאיתנו יש לא מעט הוצאות כספיות כל שבוע, אנחנו יודעים שחיינו כאן יקרים יותר ממדינות מובילים במערב אבל,

למה אתם רוצים ללמוד?
13/03/13 | חינוך אחר
2012 אפשר לומר שלא ממש חייב תעודת בגרות מלאה בכדי לבנות לעצמו עתיד. יש מקרים בהם תעודת בגרות לא מעידה תמיד על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מהי לימודי תזונה קלינית
מתעניינים בלימודים? לפי כל הערכותכמעט מחצית מהישראלים עושים תואר במהלך חייהם, ולכן זה לא מפתיע שכבר בשלבים הראשונים של הילדות כל הסביבה יוצרת ציפיות אשר נוגעות לתחומי עיסוקנו בעתיד.

כמה עולה שאיבה?
רוצות להגשים את החלום ולהגדיל את החזה? מדמיינים את עצמכם אחרי? זה הזמן הנכון! כיום קיימים שלל טיפולים ובניהם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI