דף הבית קניות וצרכנות אופנה בחירת שמלת כלה ושמלות שושבינות – הבחירה הכי חשובה לחתונה
בחירת שמלת כלה ושמלות שושבינות – הבחירה הכי חשובה לחתונה
מיכל ז 18/02/13 |  צפיות: 3368

חתונה היא אירוע שהחתן והכלה מקווים שיעברו אותו רק פעם אחת במהלך החיים, זה עם זו. האירוע דורש מהם להגיע להחלטות מגוונות ומשונות, ובין החשובות נמצאת בחירת שמלת הכלה והשמלות לשושבינות.

עיצוב שמלות כלה בצפון ועיצוב שמלות ערב הוא ענף מפותח וממשיך להתפתח, ולא רק במרכז ניתן להשיג אפשרויות טובות ובעלות איכות. אך אין זה משנה מה האיכות; הבחירה של השמלות, גם לכלה והן לשושבינות, אמורה להתבצע בהתאם למבנה הגוף של הנשים ובהתאם לסגנון החתונה.

נתחיל עם שמלת הכלה, הלא הכלה היא האישה הכי חשובה בחתונה. בכל מה שקשור לסגנון של השמלה והתאמה שלה לאופי החתונה, אין פה התלבטות וקושי להכריע איזו שמלה היא הראויה, כי אופי החתונה מלכתחילה נבחר על פי הטעם האישי של הכלה, ככה שהשמלה באופן אוטומטי תתאים.

אך כשזה מגיע למבנה הגוף, מרבית הכלות לא יודעות מה מחמיא להן ומה ממש לא. עיצוב שמלות כלה בצפון מציע לא מעט גזרות שהכלות לעתיד יכולות לבחור מהן, והרבה נשים עלולות לבחור בשמלות כלה שיפות בעיניהן אך לא מתאימות להן.

הדבר נכון גם לגבי השושבינות. עיצוב שמלות ערב בצפון מציע ספקטרום רחב של גזרות, ולא כל אחת יכולה להתאים לשושבינות. ולשושבינות מתווסף גם הקושי להתאים את השמלה הנבחרת לכל השושבינות כך שתתאים לאופי של כל אחת. לדוגמה, שמלה רומנטית עם המון תחרה לא ממש תהיה מתאימה למישהי שרגילים לראות אותה במראה גראנג' "מלוכלך", וככל הנראה אותה שושבינה גראנג'ית ממש לא תרגיש בנוח בשמלה הרומנטית.

אז בוא נעשה סדר. ראשית, הן הכלה וגם השושבינות חייבות ללבוש שמלה בהתאם למבנה הגוף, ככה שהשמלה תחמיא להן. יש המון כתבות על תורת הלבוש בהתאם למבנה הגוף שניתן ללמוד מהן מה נכון לאיזה מבנה.

ובכל מה שקשור לסגנון האינדיבדואלי, לכלה, כאמור, זה פשוט לבחור מה היא אוהבת. אולם בשביל השושבינות שלה, רצוי שתבחר שמלה שהיא תוכל לשנות אותה ככה שתתאים לכל אחת מהשושבינות. רצוי לבחור שמלה שאת הבסיס שלה ניתן לשנות יחסית בפרק זמן קצר, ככה שאם למישהי יש חזה גדול, לדוגמא, והשמלה הנבחרת היא סטרפלס, אפשר יהיה להוסיף כתפיות או שרוולים קצרים שיחזיקו את החזה במקומו וככה השושבינה תרגיש בנוח ותיראה מעולה.

זה לא נורא אם השושבינות לא נראות בדיוק אותו דבר, כל עוד רואים שמדובר באותה השמלה לאחר שינויים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI