דף הבית מיסים מיסים יועצי מס
יועצי מס
אסף יהלומי 03/03/13 |  צפיות: 4125

כל אחד מאיתנו היה רוצה לגלות שהמדינה חייבת לו כסף או יותר נכון, מחזירה לו כסף שהוא שילם. זה לא תמיד קורה, הרי ידוע שהמדינה קצרה בידה ולא ממהרת להכניס אותה לכיס. יש מצב אחד בו המדינה כן ממהרת להחזיר כספים והיא כאשר מגישים בקשה להחזרי מס.

כל יועץ מס מדופלם ישמח לעזור לכם לקבל החזרי מס מהמדינה, לא משנה אם אתם שכירים או עצמאים. יש לכך כמה הסברים: ראשית, המדינה רוצה לעודד תשלום מסים ולכן היא מקלה , בעיקר על עצמאים באמצעות החזרי מס , על הוצאות שקשורות לעבודה.

מדובר בהחזרים וניכויים על מה שנקררא הוצאות משרד או הוצאות עבודה. כאן נכנסת נקודה נוספת, המדינה מודעת לעובדה שעצמאים נאלצים להוציא כסף רב על דברים מסוימים וחוזרים, על מנת לעודד עבודה ולאפשר תפעול עבודה סדירה, היא מאפשרת לבעלי העסקים לקבל החזרי מס על הוצאות אלו.

נקודות נוספות בהן המדינה מחזירה כספים, היא במקרים בהם יש טעוויות בגבייה. אומנם היא לא ממהרת להודות בכך אך החזרי מס רבים מתרחשים כאשר מתברר שהמדינה לא חישבה נכון את סכומי המס שהיא גבתה או שבטעות האזרח לא מילא את הטפסים נכון.

בשני המקרים, נדרשת חובת ההוכחה על האזרח , מדובר בהליך בירוקרטי לא פשוט, אך עם מעט סבלנות זה יכול לקרות והוא יהנה מכספיו.

עוד אופציה להחזרי מס , מצב בו לא עבדנו במשך כל ימות השנה. במקרה כזה המדינה גובה מסים על כל השנה אך מחזירה כנגד תקופות שלא עבדנו בהן. במקרה זה עלינו להוכיח שאכן לא עבדנו ומכאן שלא היינו צריכים לשלם מס.

על מנת ליהנות מהחזרי מס בתור שכירים או עצמאים, עלינו להיעזר ביועצי מס מיומנים שמכירים כל פסיק ופסיק בחוק, ויכולים לנבור עבורנו עד שימצאו את הסעיף שמתאים לנו. חשוב לציין החזרי מס הוא תהליך לא חד פעמי אלא יכול להתקיים כל שנה, לכן אם אתם חושבים שמגיע לכם החזר, אל תהססו לבקש אותו גם אם קיבלתם כבר החזרים שנה קודם לכן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף יהלומי


 


מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי
 
הקמת גינות
24/03/13 | גינון
קניתם בית חדש? רוצים להקים קגינה חדשה לנוי ולמשחק? זה הזמן לחשוב איך מקימים גינה מאפס בהתאם לתנאי השטח והמקום כדי להינות מגינה מושלמת. לא חייבים להשקיע הון תופעות בזה, מספיק שיש לכם זמן, חזון ואנשי מקצוע מתאימים.

קורס ניתוח טכני - הניתוח הסתיים בהצלחה
תמיד חלמתם להבין ולנתח את כל הגראפיים המסובכים האלה בבורסה? עכשיו אתם יכולים להפסיק לחלום. אם יש לכם זיקה לתחום הכלכלה, אם מעניין אתכם לצפות בתוכניות כלכליות ויש לכם גישה לזהות השקעות ולנהל אותן כהלכה, הצעד הראשון הוא לקחת קורס ניתוח טכני.

רשלנות רפואית בניתוח
נתונים שונים מראים שקרוב לארבעים אחוז מכמות התביעות על רשלנות רפואית שמוגשות לבית משפט הן על רשלנות רפואית בניתוחים. בהתחשב בכך שבעשור האחרון יש כמעט 500 תביעות מדי שנה בתחום, אנחנו למדים עד כמה רשלנות רפואית בעת ניתוח הוא נושא טעון שמוכרע לא פעם רק בבית משפט.

חלונות אלומיניום - הבלגים שולטים
24/03/13 | שיפוצים
הרעיון של חלונות בלגיים שולט מזה זמן בעולם עיצוב הבית בכל הקשור לחלונות. שליטה זו נובעת הן בזכות העיצוב הייחודי אך גם בזכות היכולות והטכניקה המיוחדת של חלונות מסוג זה, טכניקה שמאפשרת לחלונות להחזיק מעמד זמן רב.

סורגים שקופים
24/03/13 | שיפוצים
מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

ניהול תיקי השקעות
06/03/13 | השקעות
כמה פעמים חלמתם על בית גדול ליד הים, מכונית אדומה פתוחה בחנייה , וטיסות לחו"ל פעם בחודש? טוב , אנחנו לא מבטיחים לכם שאם תשקיעו את כספכם תצליחו להשיג את כל זה אבל בהחלט תוכלו לחסוך כסף לעתיד ולהקנות לילדים שלכם משהו...

מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז. העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

ביטוח משכנתא
06/03/13 | משכנתא
רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה, ושנייה לפני שהמשכנתא אצלכם ביד, זה הזמן לעבור על ביטוח משכנתא, כדי ללמוד את התחום , אתם יודעים איך זה, מי שלא לומד, נפגע.

מקלחון הזזה
06/03/13 | ריהוט
אחרי שנים בהם היינו רגילים להציב אמבטיה במקלחת כי זה נראה לנו הכי טבעי, היום אנחנו כבר יודעים שלא חייבים אמבטיה, אפשר להסתפק במקלחון, יותר פשוט, לא פחות נוח והכי חשוב, זול.

עיצוב חדרי אמבטיה
מי שביקר בארמונות או טירות עתיקות, גילה בוודאי חדרי אמבטיה מאוד שונים מאלו שהוא מכיר היום. ראשית , בעבר לא היתה אמבטיה כמו היום, שנית, שטח החדר בוודאי לא כמו היום, וגם העיצוב השתנה. אם אז הוא היה יותר אומנותי , היום הוא יותר פרקטי. זה לא בגלל שאתם גרים בדירה ולא בארמון, זו המציאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI